Babam 57 yaşında ve 1 hafta önce annemi aldattığını sezdim

Lütfen bişeyler söyleyin...(acil) ne yapmalıyım ?

babam 57 yaşında ve 1 hafta önce annemi aldattığını sezdim takip ettim herşeyi araştırdım ve kesinlikle doğru olduğuna emin oldum ki bu kadın bizim eski komşumuz 16 yıllık kadın biraz kudurmuş bişi ve babama yıllardır hasta ve bu kadınla ilkışkısı olduğunada eminim çünki kanıtlandı yani ve ben bunu ablalarımla konuştum anneme sylemeyi düşünmümoyruz şmdilik ve yarın kadını geberticez o derece yolucaz yani önce konuşalım dioruz anlamazsa başka dilden konuşalım dioruz sizce konuşalım mı dövelim mi

ve kadının beyninde rahtsızlık var dövsem elimde kalır olur die de korkuyorm ne yapmalıyımm...?


0|0
9|8

En İyi Erkek Görüşü

  • bence o işler sizi aşar çünkü karı koca arasında cinsellik ne derecede bilmiyorsunuz. Arada sorun varsa erkekte istekliyse bi şekilde ihtiyacını gidermesi lazım değilmi ? o yaşa kadar birisi onları yaşadıktan sonra gidipte kendi başına yetmez değilmi. bunlarıda öğrenseniz iyi olurdu

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 7

  • bişe yapmana gerek yok bırak kendi haline bu saaten sonra çılgınlık yapım anneni boşamaz hevesi gecince bırakır..

    0|0
    0|0
  • yanlış anlamayında önce babaınızla konuşun bence,kadın olanları babanıza anlatırsa daha kötü olabilir bence

    0|0
    0|0
    • kadını tlfnunu paramparça edicem ve zaten babmlada konuşucaz konuşmayı gecçtim bayagı tartışıcaz ve o kadından hıncımı almalım

    • o kadınd salaktı darp ,gasp gibi polise şikayetçi olmayacak,hadi olmadı diyelim,

      ya allah gstermesin eceli geldi ve sizinde ona vurmanız vesile oldu öldü,

      hapiste yatmayı göze alıyorsunuz yani

      helal olsun ne diyeyim

  • Kadını sallayın babanıza saldırın bence :

    0|0
    0|0
    • babamı o kadını ayrattıgınından eminim onada saldırıcaz da once kadın

    • Haklıyken suçlu duruma düşmeyinde ne yapıyorsanız yapın.

  • bırak adamı hayatını yasasın :D sana bı kardes daha gelıyo :D :D

    0|0
    0|0
  • kadını dövün güzel fikir ama fazla örselemeyin ölür başınıza bela olur.

    0|0
    0|0
  • yıllar önce babamın annemi aldattıgına şahit olup babama şantajla pc aldırmıştım.bence babana durumdan haberdar oldugunu hissettir dillendirme mevzuyu koz olarak cepte dursun

    0|0
    0|0
  • annene söylemeden kardeşlerinle kadının ve babanın icabına bakın

    annen duyarsa yıkılır yazık

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 9

  • babani dövün önce.

    0|0
    0|0
  • kanun yok hukuk yok iletişim kurma yok bilmem ne yok yolacak iki kafadar koca kadını o da sessiz sedasız çekilecek.. namus cinayetleri de böyle türüyo işte

    0|1
    0|0
  • tabiki dövmeyin. şikayet ettiğini düşünsenize.. olay iyice sarpa sarar..

    0|0
    0|0
  • tek suç kadında herkes birbirini dövsün sonra darp yüzünden dava açılsın falan film gibi

    0|0
    1|0
  • babanızla konuşun haberiniz olduğunu bilsin utanır zatn size düşkünse yapmaz daha

    0|0
    0|0
  • döv de güzelce bi şikayet etsin seni.olum gidip babanla konuşsana kadın gel benler zorla beraber ol mu diyor.meme akıllı seni.

    0|0
    0|0
  • Dövün bence.

    0|0
    0|0
  • muhahahah bence anneniz de bu zevki tatmalı.ölürse ölsün hem.

    0|0
    0|0
  • Geçmiş olsun canım ama kadının erkek tanıdıkları varsa kadın onları kışkırtabilir size karşı,olay daha da büyür yani hem babanın haberi olursa eğer sizi terk etmek istiyorsa fırsat çıkabilir.Başka bir yol bulun.

    0|0
    0|0
    • babam bize hiç bişi yapamaz ben bi laf soylesem yerle bir olur ayrıca onun gitmesine gerek kalmadan biz kapını onune koyucaz

    • Yine de kadının belalı tanıdıkları olabilir,büyük konuşmayayım da evli biriyle olmuş belki onun çok müdavimi vardır;sakın bulaşmayın.

Yükleniyor...