Sizce bu insanın dikkatini çekmek konuşmaya ikna edebilmek için ne yapmalıyım?

Tavsiyelerinize ihtiyacım var fena halde bunalımdayım...

Arkadslar herkese selamlar... Bundan 4 5 ay önce eski kız arkasımdan ayrıldım... O zamanlarda da sürekli dikkatimi çeken ama doğru bulmadığım için ve uygun saertlar olmadığı için yanaşamadığın bi hatun vardı... Kız arkadaşımla ayrıldıktan sonra inadına gidip ablasının faceteki tüm fotolarını teker teker beğendim ve bahsettiğim bu yakın kız arkadaşına arkadaşlık isteği yolladım konuşmak istediğimi söyledim vs. doğal olarak hatun kabul etmedi... Bi süre sonra kız arkadaşım beni çok üzdüğü halde alttan alan her zaman ben olduğum halde barışmak istedim, kendisine ulaşamadım ablasıyla konuştum.. ve benim onun en yakın arkadaşına asıldığımı ve onun benim yüzümü bile görmek istemediğini söyledi.. inat ettim zor da olsa konuşmayı başardım bi süre konuştuk ama olmadı barışamadık kapandı...

Ve artık takıntı saplantı haline geldi iyice bahsettiğim eski sevgilimin yakın arkadaşı öyle bi ilgimi çeker olduki... sürekli sanaldan takip etmeler... napmış neler yapıyo sürekli araştırmak... ve hem güzellik olarka hem kalite zeka olarak tam aradığım tipte bi insan... işte bu o diyebileceğim bi insan.. 2 3 gün önce uzun uzun mesajlar atıp durumu anlattım cevap gelmedi.. gelmiçekte biliyorum... ama hoşlandığımı onu takip ettiğimi değil konuşmaya ihtiyacım olduğunu daha öncedende konuştuğumuzu bunalımda olduğumu sandığı gibi bi insan olmadığımı söyledim... sizce ne yapmalıyım ? ve boy pos olsun dış görünüm olsun maddi durum kültürel birikim olarak hiç bi sorunum yok... Bahsettiğim bu insan da dediğim gibi güzel ne istediğini bilen ve gayet de zeki bi insan... Sizce bu insanın dikkatini çekmek konuşmaya ikna edebilmek için ne yapmalıyım ? neler söylemeliyim ?


0|0
31

En İyi Kız Görüşü

  • bence bu kadar bunalım yapma sınırlerıne yazık etme ugrasma bosalt kafanı, ben senın yerınde olsam bu kadar takmazdım

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 2

  • Kolay kolay bakacagını sanmam

    0|0
    0|0
  • bak bi kız olarak söylüyorum. oyle mesaj filan atma.. ne yap et dışarda bi yerde onu yakala ve biraz da acıtasyon yaparaktan tavlamaya bak.. her kız ikna olur .

    0|0
    0|0
    • bunu bende düşündüm.. ama açık konuşum hepimiz üniversite öğrencisi insanlarız.. ve düşünki ben o hatunun ünisinin önüne gidiyorum ve yakalayıp konuşmaya vs çalışıyorum... sence çocukça bi durum olmaz mı ? ve eski kız arkadaşımlada çok yakın bu hatun... ya beraber vs görürsem :)

    • ya sonuçta sen erkeksin..gittin ünisine bekledin gel dedin nolcakki? mesela bunu bir kız yapsa anlarım hoş olmaz ama kimse seni tuhaf karşılamaz ya da dalga geçmez. beraber görürsen onları tabiki ordan uzaklaş. ama sen dedğim gibi erkeksin...hangi ortamda olursa olsun icabında kızı kolundan çekip yanına alsan bile kime ayıplamaz yani..eğer ikna kabiliyitenide kullanıp kızı yolda biyerde yakalarsan herşey süper olur.ç

Erkekler Ne Diyor 1

  • Hacı boy pos olsun dış görünüm olsun maddi durum kültürel birikim olarak hiç bi sorunum yok.diyorsun senle konuşmayan kızı s.kliyorsun afedersin.ya boş koy gitsin kardeşim ya zaten olmayacak birşey ki değmez kendini üzmeye.ne bunalımına gircen kendinde saydıgın vasıflar varsa zaten elini sallasan ellisi hem öyle durumlarda gayet normaldir karşıdakinin çekici gelmesi..hani yasaklar hoş gelir hesabı.s.ktir et baba sana kızmı yok emin ol kafa yapınızda uyuşmuyordur tecrübe ile sabit.zamanında bizde çok hata yaptık..artık takmayanlardanız..

    0|0
    0|0
    • güzel düşüncelerin için teşekkür ederim kardeşim... ve bunu förs falan olarak algılama, cidden öyle olduğu için söylüyorum, ki zaten gerçek kimliğimi kimse bilmiyo burda ego tatmin etmelik bi durumum yok... işin açığı hatun olayına doydum ben.. ve cidden sevebileceğim birileri çıksın istiyorum karşıma.. 2 3 ay takıl salla gitsin olayından bıktım... ve bu insanda cidden sevebileceğim bi insan eminim.. yani bu durumdan kaynaklanan, yasak olanın cezbediciliğinden falan değil

    • ya bende senin yaşadıklarını yaşadığım için uzunca yazdım bende ne hatunlar gördüm onsuz olmaz bunsz yaşanmaz söle böle tam kafa tipim bunla kesin olur felan filan da her yeni gelen gönlünü kaptırdınmı eskisini unutturuyor inan buna..hani boyunla posunla alakalı bir seş demek istemedim acıkcası karizma adamsan zaten bulursn demek istedim o manada..birde arada o senin ilk kız olunca olma olasılıgda azaltıyuor olsa bile mutluluk olmaz emın ol..bu bende de böyle oldu herkezde de ögle olmustr emn ol

Yükleniyor...