Babanızın ya da annenizin söylediği asla unutamayacağınız bir söz?

Babanızın ya da annenizin söylediği asla unutamayacağınız bir söz var mı arkadaşlar


0|0
15|13

En İyi Kız Görüşü

  • "sende evlenince neden bosandıgımızı anlarsın" -babam

    0|2
    0|1

Kızlar Ne Diyor 14

  • babamın bir sözüydü.şimdiki anlamıyla şöyle ,hayaller peşinde koşma bir gün yorulursun.

    1|2
    0|0
  • ''anne olunca anlarsın''

    4|2
    0|0
  • annen yoksa seni napayım .. (... git) diyen bi babam varrr maalesef ki

    0|1
    0|0
  • Babacım hep derki seni benden daha çok hiç bi çip sevemez ben senin saçının bir teline Dünyaları yakarım onlar sana acımaz prensesim der .ve çok haklı unutamam hiçbir zaman.

    2|0
    0|0
  • babamın özlüsözü ''tecrübe dediğin olay, hayattan yediğin kazıkların bileşkesidir'' :)

    2|0
    0|0
  • Hayatta herkez kendi menfaati için yaşar (Babam)

    KEndi ayaklarının üstünde durmadan evlilik düsünme (annem ) :)

    2|0
    0|0
  • yıkık duvara güvenme üstüne uçar el oğluna güvenme ağzına sıçar

    1|0
    0|0
  • erkek milletıne guven olmaz hepsının amacı aynıdır(abim)

    önce oku adam ol sonra ıstedgınle gez toz karısmıyorum ( annem )

    1|0
    0|0
  • annem hayatta her zaman her istediğin olmaz

    0|0
    0|0
  • bak yine şakasız cıkıyor hasta olucan hasta olda gör tak su sapkanı kızım ve ben işe giderken arkamdan bir ses al dedımm ve camdan asagıya sapkayı atar ben evın kösesını donene kadar sapkayı takarım sonra cantama koyarım genelde:))sevmiyorum napıyım

    0|0
    0|0
  • hatırlayamadım :(

    0|0
    0|0
  • üvey evlattsın demişti yıllar önce abim çok etkilemiştim meger oyle birşey yokmus fakat hala şüpheleniyorum:D

    0|0
    0|0
  • 'bak bu dediğime geleceksin' der birde hic unutamıcagım bi kelimesi ' biz erkekler salagız' :D

    1|0
    0|0
  • boğazın ağrıyo hala soğuk soğuk kola içiyon zıkkım iç

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 13

  • Bu devirde babana bile güvenme

    Babam sensin yahu?

    Salak oğlum bana güvenme işte =))

    2|1
    0|0
  • beni göstererek bundan korkun bu yere bakıyo derdi babannem. yere bakan yürek yakan sözü tam olarak

    2|1
    0|0
  • Bir kuruşuna kırk düğüm at kuzum kuzum akıllı ol yavrum derdi rahmetli :)

    1|1
    0|0
  • hayatta bir kaç önemli sınav çıkar karşına oğlum bir çoğunu başarıyla geçtin belki farkında değilsin ama önünde senin ve ailemiz için çok önemli bir sınav daha var geriye kalan bütün ömrünü huzurla geçirmek için kendine uygun bir eş bulup evlenmen bu arayış sırasında ne kimsein kalbini kır nede kimse senin kalbini kırsın (Babam)

    1|0
    0|0
  • kimseye güvenme. ama ben bunu yapamıyorum :(

    2|1
    0|0
  • Annem: Hezaman arkandayım oğlum.

    Babam: Okadar yer gezdin neden ölün gelmedi.

    Kardeşim: Abi çok özlüyorum gitme.

    Babannem: Oğlum bakma şunun lafına baban sonuçta.

    Dedem: Babanın agzına ederim sana birşey derse bana gel.

    1|0
    0|0
  • annene iyi bak

    0|1
    0|0
  • Annem evin dağınıklığını görünce durur ve felsefe dünyasında çığır açacak o sözü söyler: "Her yer her yerde"

    2|0
    0|0
  • odanı topla ulaaaaaaaaaaannnnnn bu ne hallll

    1|0
    0|0
  • bilgisayarın basından kalkarmısın oğlum :)

    2|0
    0|0
  • Kiev'e giderken kız arkadaşım vardı.. Babamın söylediği söz: "Kayseri'ye giderken yanında pastırma mı götürülür" :D yarmıştı beni..

    0|0
    0|0
  • Var. Ağır Bir Tartısma Ortamında Gerçekleşmişti Bu Durum...

    0|0
    0|0
  • Senden adam olursa benide gömsünler :D

    2|0
    0|0
Yükleniyor...