İddaa'dan anlayanlar toplaşın bi zahmet

yarın ki maçlardan oluşan bir kupon lazım 1e 10 veren bir kupon olursa iyi olur çok riske gerek yok hatta hiç risk olmasın desek yeridir haydi bilginize deneyiminize kuvvet kupon verin bana?

Güncellemeler:
arnavutluk- izlanda -----1

ermenistan-italya----2

liechtenstein-litvanya-----2

makedonya-hırvatistan-----2

isviçre-norveç-----1

irlanda cumhuriyeti-almanya-----2



bunlar nasıl?

0|0
1|19

En İyi Erkek Görüşü

  • ermenistan italya 2

    sırbistan maçı kg var

    isviçre maçı 1

    irlanda almanya 2

    arjantin maçı 1

    estonya macaristan kg var

    rusya portekiz kg var

    belarus ispanya 2

    türkiye romanya kg var

    0|0
    0|0
    • kg var dediklerin ne onu çözemedim?

    • Hepsini Göster
    • handikaptır karşılıklı goldür filan o olaylara çok girmek istemiyorum ://

    • karşılıklı gol daha avantajlı olur tutma şansı daha yüksek olur bunu unutma...

Erkekler Ne Diyor 18

  • sen gıt atyarışı oyna daha rahat kazanırsın

    0|1
    1|0
  • çok riskli kupon yapmışsın daha kolay maçlar çek genelde üste yönel

    0|0
    0|0
  • 101 Rusya - Portekiz - 2

    109 Türkiye - Romanya - 2

    114 Estonya - Macaristan - 2

    119 Yunanistan - Bosna Hersek - 2

    tutacaksa tam tutsun

    0|0
    0|0
  • arnavutluk -izlanda ---- alt

    liechtenstein-litvanya-----2

    makedonya-hırvatistan-----10 cifte sans

    irlanda cumhuriyeti-almanya-----2

    al sana banko kupon :D yarin maclar bittikten sonra kuponuma bir goz at...

    0|0
    0|0
  • Rusya portekiz KG VAR

    TÜRKİYE ÜST

    GALLER 2-3 GOL

    KOLOMBİYA 1

    TUTMASA BEEEN VERİCEM CUMA AKŞAMI BURDA OLUN KUPON TUTACAK.

    0|0
    0|0
  • 1 e 10 olup riski olmayan kupon nasıl olsun öyle olsa şirket batardı

    0|0
    0|0
  • isviçre norveç 2

    0|0
    0|0
  • hiç risk olmayan kuponu sen bana yap bu siteyi üstüne yapıyorum :D

    0|1
    0|0
  • tehlikelii...

    0|0
    0|0
    • çok maç olması tehlike ama seçtiklerim düşük oranlı olduğu için çoğaltmayınca getirisi yok

  • hep kız arkadaslarımda aradıgım bi özellikti beraber kupon hazırlayıp iddaa oynamak .)

    0|0
    0|0
    • Bende PlayStation a gitmek istiyordum her zaman nasip olmadı bi türlü :)

  • isviçre sakat geldi bana

    0|0
    0|0
  • arjantin ve ispanya gol yok

    0|0
    0|0
  • Sana banko bır maç soylıyım türkiye..

    ve arjantin..

    0|0
    0|0
  • Kumar oynama...

    0|0
    0|0
  • hahaha öyle bi kupon yapsak ne işimiz var burda :D

    0|0
    0|0
  • Beşiktaş maçına berabere, Fenerbahçe maçına berabere, Galatasaray maçına berabere oyna.

    0|0
    0|1
  • Bi' ara "Kartal gol gol gol" falan vardı, noldu o ya?

    0|0
    0|0
  • Bi' zamanlar bağımlısıydık,şimdi tık yok.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • 1'e 10 banko kupon yaparsan bnada haber ver b ara :P

    0|0
    0|0
Yükleniyor...