Facedeki konuşmam sevdiğim ne yapıyor?

Facede konuşuyorduk ben selam söyledim o ise cevap vermedi.En sonunda da ben, cevap verirsen inadına yapıyorsun cevap vermessen burda diğilsin dedim oda iyi tamam burda dilim dedi bende hahaha çok komik dedim oda yinemi sen dedi birazcık havadan sudan konuştuk sonra sen neden bütün durumlarımı falan beğeniyosun dedi bende hiç öylesine dedim oda buldum sen bana aşıksın dedi bende hayıırrr nerden çıkardın dedim hem sevseydim napıcaktın dedim oda hemen çıktı sonra tekrar girdiğinde söyle ne yapacaktın dedim oda bir an korktu bekledi ve hiççç dedi sonrada tekrar çıktı yarın okulda onu görücem ve ne yapıcağımı bilmiyorum sizce ne yapmam lazım ya da ne yapmaya çalışıyor bu.

  • Arkadaşlarından biri seni seviyo
    25% (1)0% (0)14% (1)Oy Ver
  • Bu çocuk sana aşık
    0% (0)0% (0)0% (0)Oy Ver
  • Bence öylesine bi anlam ifade etmiyo
    75% (3)100% (3)86% (6)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim
Güncellemeler:
öf tamam anladık bu soruyu kaldırmak lazım gereksiz hem zaten beni sevmediğini anladım şimdi tüm sorularıma bakın ve sonuç nasıl unutucam sorusunun cevabını bulun birde bugün bana dediklerini duyun beni sevme bana bakma ama üzülme.

0|0
2|6

En İyi Erkek Görüşü

  • öylesine bi anlam ifade etmiyo

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 5

  • basit liseli seviyor sevmiyor muhabetti , itiraf et diyecek sende yuzun kızaracak. sonra kız gulecek yanından kaçacak ..

    0|0
    0|0
  • Saçmalamışsın kesinlikle... Daha fazla rezil olma bence uzak dur ondan. Seven insan sert tepki gösteremez sevdiğine yolun başında bile olsa.

    1|0
    0|0
    • sert olarak diğil biz şakalaşıyoruz kendimizce sonunda hep bir gülümseme

    • hangi ruh hali ile yazdığını nerden bilebilirsin ki. Belki dalga geçer gibi yazıyor belki de ciddi ciddi düşünerek. Bu kestirmek gerçekten zordur !

    • of sen yazımı sandın ben öyle olsaydı soruda yazdı derdim dedi demezdim görüntülü görüşüyoduk. :)

  • 4 + 4 + 4 'ün kaçıncı 4'ündesin ?

    0|1
    0|0
    • 1. allah allah biz onları geçtik

    • Hepsini Göster
    • bildiğim 18 yaşında cok arkadaşım oldu kız olarak kardeşim gibi gördüklerim.. ama dha ağr başlılardı onlar :/. seni ben yanlış anlama orta okul talebesi falan umuyodum.

    • ya bazı huylarım vardır bazen kullanırım bazı huylarım vardır gerektiğinde kullanırım bu gerektiğinde kullandığım bir imaj sana böyle davranıyorum başkasına şöyle davranırım ben akrep burcuyum ama o okadar da önemli değil.

  • ''al dedi git dedi nerde kalırsan kal dedi'' geldi aklıma bi an , o kadar çok dedim dedi falan demişin ki :P neyse sonuç olarak bence senden hoşlanmıyor...

    0|0
    0|0
  • gıdın sevısın

    0|0
    0|0
    • a... s,..., tövbe estağfirullah

    • Hepsini Göster
    • ne dedimi biliyomuyum ben susman için öyle dedim

    • ok kib byby

Kızlar Ne Diyor 2

  • O değilde çok şirinsiniz.

    0|0
    0|0
  • bi anlam ifade etmiyo

    0|0
    0|0
    • sen artık bence daha cevap verme bence bi anlam ifade ediyo normalde hiç böyle değildi bence ifade ediyo etmesinede sen ve ben bunu anlamıyoruz.

Yükleniyor...