Spor yapan erkekler çekici midir yoksa itici mi?

Özellikle bayan arkadaşlarımıza soruyorum; spor yapan, kas çalışan erkekler sizce çekici midir yoksa itici mi?
Bana göre kesinlikle itici. Zaten gerçek spor yapan insanlarla derdim yok (dağcılık, yüzme vs.) onlar için genelde bir yaşam tarzı. Ama protein tozları, bilmem ne ilaçları, günde 10-15 yumurta, salon sporları bunlar çok itici geliyor. Açıkçası anlayamıyorum da.


0|0
4|12

En İyi Erkek Görüşü

  • fitness yapmak 'gerçek spor' yapmak olmuyor mu? bana göre de dağcılık çok saçma tırmanıyosun boş boş, fitness da yakaladığın özgüven ve estetik vücudu senin 'spor' saydığın dallarda yakalayamıyosun, ha itici bulursun ayrı mesele ona eyvallah ama saygı duyacaksın oradaki emek senin sandığından çok fazlası.

    0|0
    0|0
    • Gel bir de döv, ne bu şiddet bu celal?

    • 1ay

      Fitness ta yaptım dağcılıkta yapıyorum senin tırmanıyorsun boş boş dediğin spor da yeri geliyor ölenler oluyor. Bazen yaşam savaşı veriyoruz biz orda senin yaptığın spora saygı duyuyorum elbet ama sen de dağcılığa duymalısın sevmesen bile... Ki benim fitnessla bir alıp veremediğim yok ama bana göre de protein tozu saçma. Madem sağlık için spor yapıyorsunuz o zaman protein tozu yerine 10 tane yumurta ye madem 1 günde.. Tavuğa proteini basıp şişiriyorlar sağlıksız tavuk oluyor ama insanı proteinle şişirince sağlıklı oluyor öyle mi? Güldürme beni

Erkekler Ne Diyor 11

  • Çünkü onu yapanlar kendileri için değil de kendisini başkalarına beğendirmek için yapıyor diye sevmiyorsun muhtemelen. Ama kendi sağlığı için fitness yapanlar da var tabii. Bunları da zaten kişinin karakterinden anlarsın.

    0|0
    0|0
  • bence de her şey doğal olmalı protein tozu filan olmamalı hiç

    0|0
    0|0
  • Spor yapmak güzel bir aktivite ben şahsen öyle kaslı kad yığını olmak istemiyorum Fit görüneyim ama hafif bir Şeyler olsun diye başladım kesinlikle suni yöntemlere karşıyım kimse desinler diye spır yapmamalı bu insanın Yaşamının bir parçası Olmalı 5 sene oldu kaslı ıyım aşırı hayır çokmu zayıfım hayır kendimi iyi hissediyorum şu anki vücut yapımla.

    0|0
    0|0
  • Bende spor yapıyorum ama öyle çok kaslı bir vücut için değil hiç bişey de kullanmıyorum ama spor şart

    0|0
    0|0
  • Çekici yoksa iticimi bilmem ama spor bir yaşam tarzı benim için :)

    0|0
    0|0
  • @mavibetabalik hah haklısın sen onlardan bahsediyorsun demek öyle yapanların bir açığı oluyor genelde ve estetik durmuyor en iyisi spor yaşam tarzı olanlar gerçek sporcu onlar

    0|0
    0|0
    • Evet bizim bölüm başkanımız 57 yaşında ve aşağı yukarı 30 yıldır dağcılıkla ilgileniyormuş. TDF sporcularından üstelik. Adama çok saygı duyuyorum mesela. Çünkü 30-35 yaşında görünüyor ve her dersinde sporun faydalarını anlatır. O da böyle düşünüyor. Salon sporlarına karşı.

    • Hepsini Göster
    • kötümü yapıyorum

    • Ben o konuda bilgili değilim o yüzden bilemem

  • seksi itici çekiçi nasıl algılıyorsanız öyle

    0|0
    0|0
  • Abartılmadığı sürece itici değildir.

    0|0
    0|0
  • selam, ben vucut çalışmayan erkek ! ;)

    0|0
    0|0
  • Spor yapiyorum ama cekici olmak icin degil

    0|0
    0|0
  • İtici veya çekici bunu tartışmak boş İş. Spor sağlık için önemlidir

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • Vücudunu teşhir etmek için, kız tavlamak için, hayattaki bazı ezilmiş duygularını bu şekilde geri plana atmak için vücut geliştirenler tabi ki asla çekici olamaz.

    0|0
    0|2
  • İlaçla kaslarını şişirenler itici zevk için sağlık için hobi olarak yapanlar çekici

    0|0
    0|2
  • Saglıgı icin yapanlar çekici kızlar için yapanlar itici 😄😄

    0|0
    0|2
  • Çok aşırı kaslı bir sevgilim vardı cidden kastan soğudum bana kas demeyin :(

    0|0
    0|2
Yükleniyor...