Hayatınıza kaç kişi girip çıktı ve yaşadıklarınızdan neyi anladınız?

kaç kişiyi sevdiniz evlenene kadar evlenmediyseniz daha hayatınıza kaç kişi girip çıkacanızı dusunuyorsunuz..


0|0
12|11

En İyi Erkek Görüşü

  • kimsenin hayatına girmedim

    kimseyi boş yere hevesim için hayatıma sokmadım

    kimsenin ahını almadım

    kimseye ah etmedim

    kimseye yalanlara alet edip menfaatim için kullanmadım

    evleneceğim kadının karşısında benim iffetim bu diyerek çıkacam inş

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 12

  • 2 kişi girdi hatta birisi çıkmadı gitmedi Rabbim onu benden almasında inş onu seviyorum en önemlisi değer veriyorum onunla yaşadıklarımdan anladığım tek şey hayat sevilmeye değermiş

    1|1
    0|1
    • ınsallah hayırlısı olur senın adına allah mutlu bır son versın ıkınızede..

  • şuanaa kadar aşkımdan başkası girmedi çok şükür bütün ilk lerimizi birlikte yaşıyrz (sınır içinde tabi) bu saatten sonarada başkasına yer yok inş. veee bana aşk,sevgiden öte BİR olmayı BÜTÜN olmayı öğretti iyi ki var

    0|3
    0|1
  • 6 kisi ama bir kere bile yuzum gulmedi birinden yanlis secimmis hepside .. o yuzden simdi akisina biraktim dogru kisiyi buldum gibi onunlada evlenirsem daha da kimse girmez hayatima ins

    0|1
    0|1
    • aylin nasılsın inşallah ben zaten sana duacıyım inşallah mutlu olursun canım

    • Hepsini Göster
    • aynen herkezin kaderinde biri vardir allah hayirli kisilerle karsilastirsin :)

  • cok kısı grdı hepsıde cıktı sadece her ınsana guvenlmez bnu ogrendm.

    1|1
    0|2
  • valla beni buzamana kadar birçok kişi istedi sevdi ama ben hiçbirini sevmedim istemedim...

    eğer hayatıma biri girecekse kalıcı olsun isterim öyle bir günlük değil ömür boyu beni kalbinde taşısın..gözleri bir tek bana baksın..kalbi tek bana atsın..her zaman kokumu istesin...bir tek beni özlesin...bu özellikleri bulana kadar arıyacağım...tabi nerdee

    0|0
    0|0
    • bende aradım ama bulamadım fazla arama fazlada önemsememezlik yapma insan yaşı ilerledimi secici ve detaycı oluyor ve en önemlisi güvenini yitirmiş oluyor karşı tarafa..

    • Hepsini Göster
    • ALLAH CC BI YAPTIKTA KOCAT SIN

    • teşekkürler allah sanada gönlüne göre versin kardeşim..

  • Hayatıma bu saatten sonra secici insanlar girebilir onlarıda ben seçerim anca cünkü yaşadıklarım beni olgunlastırdı insanları tanıyorum artık ve bazı tercihlerde oldu eskiden popüler söyle böyle derdik ama simdi cocuk değiliz :)

    0|0
    0|0
    • herkes hayatı öğrensin tecrubeler edinsin ama ruhunda bedenınde unutulmaz izler kalmasın yeter zaman geri kalan izleri silip atıyor..

    • Aynen öyle

  • Anasayfayı açıyorsun ve ansızın karşna onun gülen yüzlü fotoğrafı çıkıyor ya, öyle kaç dakika kalyorsun ? pardn hani unutmuştn .

    1|0
    0|0
  • 1 kişi oldu 2. ile evlenirim heralde

    1|1
    0|0
  • Şuana kadar 2 kişi girdi.

    0|0
    0|0
  • Bundan sonra dur diyeceğim.

    0|1
    0|1
  • Hepsi bir şeyler ogrettı

    0|0
    0|0
  • Allah Kımseyı Öz kardesıne bıle muhtac etmesın ! bu duayı etmeyı ogrendm !

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 10

  • sadece 2 :)

    0|0
    0|0
  • 1 kişi girdi 2ci ile de evlenmek isterim

    0|1
    0|0
  • dünyalar tatlısı 1 kişi girdi haylada deliler gibi seviyoruz birbirimizi allah bizi ayırmasın :d insallah evlenicez amin :D

    0|0
    0|0
  • hepside bişiyler ogretti,

    bende,benden sonra geleceklere hep alt yapısı hazır bişekilde hazırladım :(

    0|0
    0|0
  • iki kişi girdi hayatıma ikincisinden bir daha hiç bi kızla oyun oynamamayı öğrendim.

    0|0
    0|0
    • bayanlar erkeklerden erkekler bayandan sıkayetcı..

    • yanlış anlattım galiba ben kendimden şikayetçiyim ikincisiyle oyn oynadım ama sonradan onu çook üzüğümü gördüm ve pişman oldum. geri de dönemedim.

    • en azından hatanı farkındasın ugrunda olunecek kız varsa kolumdakı şah damarı keser ölürüm sen bulduna ınanıyosan asla bırakma uzme..

  • 9 ex eşim dahil ne anladım herşey yalan tek gerçek ünalan:D

    0|0
    0|0
  • hepsini sayarsak burdan köye yol olur

    0|0
    0|0
  • Sayısını bilmem de evlenmeyi düşünmediğim kesin.

    0|0
    0|0
  • sayısı aklıma gelmiyor...

    0|0
    0|0
  • aşkı ucuz sananlar benim sevdigim öldü.tirip mirp yapıp aşk bzim kisi demeyin.varmı sevdiginin mezarına her yıl çiçek bırakan siz hayattakine bile bir yılda çicek vermezken ben her yıl gidiyorum.sevdiginizin kıymetini bilin.aşk böyle bişey oyun degil.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...