Bugün en çok kime ve neye sinirlendiniz?

Bugün en çok kime veya neye sinirlendiniz, kızdınız ?

şahsen ben 25 dakkika geç kalan otobüsün şöförünü, elinde dürümle araç kullandığını görünce sövesim geldi.. hele o soğan kokusu otobüste hiç gitmiyor arkadaş...


0|0
15|4

En İyi Kız Görüşü

  • Henüz sinirlenmedim , bakalım umarım birşey olmaz , atarlıyım 2 gündür ...

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 14

  • Bir arkadaşım var beni sinir etmekten çok hoşlandığını söyleyip duruyor kızdırmak için öyle ciddi şeyler diyor ki çileden çıkıyorum sonra da gülmeye başlıyorum hepten tepem atıyor hergün böyle. Saçma sapan şeylere takılıyorum onun yüzünden

    0|0
    0|0
  • sınıftaki 2 3 salaklala konuşmuyorum :D uzaktan uzaktan laf sokuyorum çok hoşuma gidiyor bişeyde yapamıyorlar hihi :d

    0|0
    0|0
  • okula gitmek için uyanamadım kendime sinirlendim...zATEN başkası sinirlendiremiyo beni :D:D

    0|0
    0|0
  • buradan birine sinirlendim..

    0|0
    0|0
  • pc me..

    0|0
    0|0
  • sevgilim bozuntusuna :D

    0|0
    0|0
  • Basit bişeye sınır oldum. Bez ayakkabılarıma basanlara sınır oldum toz topak olmuş.

    0|0
    0|0
  • aynen yaa 35 dk geç geldi otobüs hatta gelmedi bende özele bindim pislikler!

    0|0
    1|0
  • Sinirlenmedim bu saate kadar.

    0|0
    1|0
  • Gıcığın birine..

    0|0
    0|0
  • Kız kardeşime herşeyime karışıyor.

    0|0
    0|0
  • işim gereği sürekli sinirleniyorum

    0|0
    0|0
  • hoşlandığım kişilerin kız arkadaşı oluyor :S bu 2 yıl boyunca başıma geldi, tam ne hoş biri diyorum öğreniyorumki kız arkadaşı var bende vazgeçiyorum bugün yine oldu :((

    0|0
    0|0
  • bi müşteriye.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 4

  • öğle yemeğinde dünden söylememize rağmen aşçının pilav yapmaması beni çok kızdırdı kendimi ona göre hazırlamıştım ama yaaa

    0|0
    0|0
  • Osmanlıca,Orhunca,EAT dersi aynı gün de olunca zaten sinirlenmek için başka bir bahene aramana gerek kalmıyor

    0|0
    0|0
  • ben sinirlenmedim ama kalbimin acısını unutamıyorum.

    0|0
    0|0
  • Pc me.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...