Haftada 3 gün fitness yaparak, su andan itibaren başlasam, hazirana kadar kaç kilo veririm?

Evet biliyorum çoğunuz cardio diyecek. Acaip cardio yaparım zaten. Orda sıkıntı yok zaten de, geç kalmadı dimi başlamak için? Boyun 1.70 kilo 72, ne kadar gider?


0|0
1|6

En İyi Erkek Görüşü

  • 10 kilo verebilirsin fakat beslenmene de dikkat etmelisin.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 5

  • 1.4 verebilirsin ancak

    0|0
    0|0
  • hayır geç diil ben daha 1 ay sonra definasyona başlıcam yetişir ama 3 gün az 5 e çıkarmöalısın

    0|0
    0|0
    • 5 olmaz okul var dershane var baya yogunum

    • 3 bile fazla ona bile vaktim yok

    • her gün izinsiz sabah 8 akşam 8 çalışıyom inan öğrencillik de daha fazla vakit var

  • bir 10 kilo verirsin... belki.

    0|0
    0|0
  • Boğazını kismadigin sürece bir şey değişmez

    0|0
    0|0
  • Ne gec kalmasi yaa. Gecen sene 5bucuk ayda 37 kilo verdim...

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

Yükleniyor...