Başörtüsünü niye böyle yaparsınız ki?

Bana göre çok kötü ve itici duruyor... Başörtüsü karşıtı değilim hatta hoşuma da gidiyor ama böyle ön tarafını dikelterek ne yapmaya çalışırlar, çok kötü durduğunu bilmezler mi?

link

Güncellemeler:
Kapalıları eleştirmiyorum, başörtüsünü eleştirmiyorum ben sadee dikkat çekmek için başörtüsünün ön tarafını böyle saçma bir şekle sokmalarını eleştiriyorum...


Başörtüsü şu şekilde olmalıdır. link

0|0
11|7

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 10

  • Dertleri bizi mi gerdi.. Herkes istediği gibi yaşar.. Eleştirmeyi bırakın kapalıları artık..

    2|2
    0|0
  • başörtü modası o Akp akımıyla başladı..

    1|0
    4|3
    • saçma sapan yorumlar yazıp durmayın, akp den önce de vardı sonra da olacak... ben başörtüsünü eleştirmiyorum böyle dikkat çekmek için yaptıkları şekli eleştiriyorum...


    • başörtüsü bi moda akımı değildir arkadaşım.sen hiç bi mankenin sırf moda olduğu için kara çarşaf ya da türban taktığını gördün mü.ne siyasetle ne dinle en ufak bi alakanız yok tutturmuşunuz bi akp gidiyonuz.

    • ben de sana mesaj yazabileydim eydi o kadar yazdım boşa gitti :) iki tane çapsız çıkıyo kendi çaplarında güzel bi şey yaptıkları zannıyla sokağa fırlıyo ve halk bunu hemen bi oluşuma yamıyo.halbu ki hiç alakası yok.yani bu ya da başka türlü bi türban şeklinin hiç bi siyasi partiyle alakası yok olmamalı.o zaman amacını aşmış olur boşuna ağırlığı taşınmış olur.ha bu arada siyasetle çok yakından ilgilensem de hiç bir siyasi partinin sempatizanlığını yapmam,bana göre değil o işler.

  • uğraşmayın başörtüsüyle artık ya :S

    1|1
    0|0
  • saclari kazitsalar sorun kalmaz.

    0|0
    1|1
  • başörtülü insan dikkat çekmez onun için örtülür zaten ama yapacak birşey yok bu devir böyle

    1|0
    0|0
  • bizene

    0|1
    0|0
  • nerden buldun bu resmı allahını seversen:):)

    1|0
    0|0
    • bir kaç resmi birleştirip sonra yüzlerini gizledim sonra da net ortamına yükledim... ben neyi soruyorum bu neyi merak ediyor...

    • çok sacma bır resım? kusura bakma rahatsız oldugun seye bak

  • evet sacma.

    0|0
    0|3
  • nasıl yapsınlar ?

    0|0
    0|0
  • Evet bende hic begenmiorum. Ilgi cekmek icin napcani sasirdilar, insan gibi örttmeyi unuttular

    0|0
    1|1

Erkekler Ne Diyor 7

  • bence yakışıyor bana garip gelmiyor.

    1|1
    0|0
  • Bunlar hep illuminati

    2|0
    2|2
  • sunroof hacı o:)

    0|0
    1|3
  • Biri Sub-zero öbürü Scorpion diğeri de Reptile mı? Bu Reptile'ı çıkarmak için Raiden'ı iki round perfect yenmek yenmek gerekiyordu sanırım.

    0|0
    0|0
  • hiç sorma arkds nasl bi bğlma biçimi bu

    0|0
    0|3
  • bu başörtüsü ile alıp veremediğiniz nedir bir kimse yaptığı kanunlara aykırı değilse ve kimseye zararı yoksa mesele yok

    1|0
    0|0
  • imana geldim

    1|0
    2|4
Yükleniyor...