Kapat

Karınca ile ağustos böceği masalı sorunsalının fakir ama gururlu genç hikayesinden daha acı tarafı?

Karınca İle Ağustos Böceği Masalı Sorunsalının Fakir ama Gururlu Genç Hikayesinden Daha Acı Tarafı?

Yani düşünsenize az kıllanan birisi karıncayı fakir çalışkan işçi emeklisi çocuğu, Ağustos böceğinin ise fabrikatör çocuğu züppe sanabilir. Ama olay bundan da vahim,Bollywood senaryosu gibi değil... bulduğu herşeyi açgözlülükle toplayan ama hepsini kraliçeye sunan köle ruhlu karaktersiz karıncalar neden 17 yılda birkez topraktan doğanın çağrısına uyup çiftleşmek için çıkan Ağustos böceklerini ezmekten keyif alır ki? Bilinen hiç bir ekonomik sisteme uymayan ve ölümlerinin ardından doğaya muhteşem bir besin veren ağustos böceği dünyaya sadece dibine kadar yaşamak için gelmiştir ve bu durum karıncaların capitalist ve açgözlü sistemine karşı bir hakarettir. Böyle düşünmek neden mümkün değil? (yazı bölümü neden kapalı)

Not:Gizli kullanıcı en nefret ettiğim hayvan kanatlı karınca biliyor musun?


0|1
14|4

En İyi Kız Görüşü

  • Özel şirketleri ele alacak olursak:Biz üj-bej kuruşa canımız çıkana kadar gece gündüz demeden çalışıp patronlara hizmet ediyoruz(Biz karıncayız onlar kraliçe)

    Öte yandan memur arkadaşlar oturdukları yerden çene çalarak para kazanıyorlar.(Onlar da bu durumda Ağustos böceği)

    Böyle durumda tabisi Ağustos böceklerine gıcık olurum.

    Not:Bu gıcıklığın asıl sebebi kıskançlık

    1|2
    2|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Kızlar Ne Diyor 13

  • link

    Kızlar gitarı seviyo müdür işte bütün mesele bu..

    0|1
    0|0
  • İlk defa bi' sorunda gizli açık, şaşkınım.

    0|1
    0|0
  • İçine kaçan karınca ruhu haz alma duyusunu köreltmiştir ve yaşam amacı parlayan varlıklara üşüşmek, onları da yerin dibindeki yuvaya sürüklemek olmuştur. Yerin dibinde körlük var, birbirini itmek var, üst üste çıkmak var. Görebildikleri büyük ve kaygan ve kan emen bir solucan o karanlıkta sadece bu.

    Afrika'daki kelebek karıncaları da uçursun istiyorum? Çok şey mi istiyorum?

    p.s. Ağustos'ta doğdum.

    1|1
    0|0
  • çünkü karınca tam bi o* çocuğu.(ayrıca neden yazı bölümü kapalı?)

    link

    0|1
    0|0
  • karinca katliaminda hakliymisim.

    0|1
    0|0
  • bırakın gençler sevişsin hkghgjhg :S

    0|1
    0|0
  • kanatlı karıncadan iğrenirim.

    0|1
    0|0
    • susam biliyordum. boğa - kanatlı karınca nefreti - gs.

      sen mükemmelsin.

    • Hepsini Göster
    • babana baba diyeyim

    • hadi aynı anda diyelim

  • 17 yılda bir mi?madenci?zombi?o nasıl böcek?

    0|1
    0|0
    • vaktini bekleyen bir böcek...çılgınlar gibi.

    • Hepsini Göster
    • ya bugün ressam bir arkadaşla konuştuk bunları.bohemlik falan filan.neyse işte insanın yeni bir doğa oluşturmuş olması ve bu doğanın gerilimi olmaksızın doğa anayla başbaşa kaldığında sıkıldığı falan.nasıl olmalı?ne olmalıdan ziyade."rağmen" kurgulanabilir/yaşanabilir şeyler bunlar bir yandan da sanki.ne bilem:/

    • yaşıyorum kısmen space, ciddi manada söylüyorum, ama bir şekilde içindeyiz gündelik rutinlerin.

  • Ağustos böceği gümüşse karınca altındır.

    0|1
    0|0
  • Karıncalardan zaten nefret ederim. Öptüm. Bye

    0|1
    0|0
  • hotdog ne dıyorsun be:)

    0|1
    0|0
  • hayvanları seviyorum. doğayla ahenk içinde yaşayıp gidiyorlar. yaz biz?

    hayat çok sıkıcı...

    0|1
    0|0
    • biz de hayvanız ama kımız zararlısı gibi, kozmetiklerimiz pvclerimiz bizim direncimizi arttırdı ve artık ölümden daha hızlı çoğalıyoruz, artık zararlıyız.

    • artık dediğin ne zamandan beri? bizden yüzyıllar önce başlamış bu süreç. doğaya faydalı olduğumuz zamanları hiç görmedik ki biz.yaşımız yetmiyo.

    • bilinen insanın en üst noktasıyız madem atamızıda kişiselleştirebiliriz gayet tabi, aslında en faydalı zamanımız dünya savaşları idi o da nükleere kadar.

  • ya yeter bırakın artık şu her soruda gizli kullanıcıya göndermeleri...pfffff tiksinç

    0|1
    0|0
    • sana gönlüm kadar beyaz bir soru açtım, istediğini yaz gizli... tiksinç ne güzel bir seçim.

    • bi aşağıdaki üyeden esinlendim.

    • bu esinlenmenin kaynağı o olduğu için sana karşı bu kadar sevecenim canım gizli.

Erkekler Ne Diyor 4

  • cırcır öter kafa zzziker

    0|1
    0|0
    • cırcır zaten ayrı bir muamma, doğanın sevilmeyen komşusu

  • Bir an her kelimenin ilk harfi büyük devam edecek diye çok korktum. Geriyor beni böyle durumlar sadıc. Alkol alıp rahatlama zorunluluğu oluştu... Yersen :D

    0|1
    0|0
    • alkolik hareket şahsım tarafından hep desteklendi biliyorsun cold, rakıiç şarap iç gin iç, karıştır kus gene iç.

    • Bu arada kanatlı karıncalara bayılıyorum. Ezerken çıkardıkları sesler garip bir haz veriyor bana.

    • yağlı yağlı bir his ve kanat parçaları sanki sümük gibi. O bile nefret

  • Her fakir de iyi kalpli olmuyor ama :D

    0|1
    0|0
    • @azizpeder sen daha iyi bilirsin ama karşı kilise kampanyalı ben oraya gidiyorum...asdsadasd

    • Hepsini Göster
    • tanrı günahlarını affetsin peder :D

  • moruk sen nerelerdesin ya? :)

    0|1
    0|0
Yükleniyor...