Popom biraz küçük?

Popom biraz küçük yani çıkık değil genişliği iyi ne yapmam gerek çok büyümesini istemiyorum normal olsun yeter?


0|0
4|10

En İyi Erkek Görüşü

  • Görmem gerek var mı diye bir soru üzerine mı yoksa toplum örgütleri ve bir çocuk babasıdır bir tanem anladım ama bu kadar çok sayıda çoğalan bir şey yok ki

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 9

  • Bu soru cok yanlış yerlere çekilir 2 yolu var çünkü :) 1. Squat yap popo egzersizleri yap büyümese de şekil alır dik güzel durur 2. sini yorumlardan anlayalirn zaten birliktelik esnasında bilimsel olarak olmasada büyüme oluyo

    1|0
    0|0
  • Bırak kalsın orjinal

    0|0
    0|0
  • Zaten kucuk diyosun zaten buyumeyen birsey icin bunu neden sorun ediyosun 😂😂😂

    0|0
    0|0
  • çikolata büyütür oranı ancak :D sıkı olmasını falan istiyorsan tabikide spor hanımefendi :)

    0|0
    0|0
  • Görmek gerekGörmek

    0|0
    0|0
  • Gel büyültelim :D

    0|0
    0|0
  • açılın ben got doktoruyum

    0|0
    1|0
  • squat yapacaksın. bir kızın poposu 90 100 civarı mutlaka olmalı. büyük kalça iyidir.

    0|0
    0|0
  • küçük popolu kızları seviyom :D

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

Yükleniyor...