Kaçırıldınız... Aileniz ne yapar?

ailenizi arayıp 1 milyon doları tt arena stadyumun ortasına getirmelerini istediler. Aileniz ne yapar. Bizimkiler Allah aşkına kalsın der babam telefonun avizesinden adamlara hohlar sizinkiler ne yapar

Güncellemeler:
demek ki ne biçim evlatsanız
avize yazmışım ya ben yeni farketim böylede zeka küpüyüm işte

0|0
20|67

En İyi Erkek Görüşü

  • tt arena örneği sorunun önüne geçti. ama (aşırı) ciddiye alınca soruyu...

    annem zayıflar o süreçte. babamın saçları beyazlar.

    diyebiliyorum.

    eğer ağzım bağlı değilse onlara bir milyon dolar gibi sembolik bir şeye neden takıldıklarını, aslında bir milyon dolar gibi bir paranın gerçek olmayabileceği ihtimalini düşünmeleri gerektiğini, paranın alındığı bir senaryoda ise böylesine büyük ve dikkat çekici bir meblağın onlara magazin olma ve sonraki 'kaçak' hayatlarında problemler yaşatabileceğini anlatırım.

    ama herhalde daha ilk soruda ağzıma tekmeyi yemiştim.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 66

  • bakiyorumda Ailen Zengin WoW demem etkilemedi beni.. !

    Beni Kacirsalar ne olur biliyormusun :=) Ailem beni Kacaranlarin Topu Bu Dünyadan kazir Topu

    derken Aileleri Akrabalarini vede Arkadaslarini.

    Ama sükür bu Zamana kadar kendimi korudum bundan sonrada Korurum...

    Verecegimiz bir Can onuda korkusuzca gerekdigi zaman gerekdigi yerde veririz.

    Ölümden korkmayan Karanlikkaya :)

    0|0
    0|0
  • Valla olsa verir annem de o kadar da yok ki. TL deseydin hadi neyse de...

    0|0
    0|0
  • Rahmetli babam olsa kiyameti koparirdi. pek belli etmezdi ama akli hep bizdeydi. olurken bile son nefesinde bizleri soylemis. annem ise o an kalpten gider herhalde. 2 milyon dolari yok ama gelir yalvarir fidyecilere.

    0|1
    0|0
  • 1 milyon dolar için benim peder telefonu açmaz bile

    danışmanlarından birine haber verir

    danışman ne olur ne olmaz belki yanlış anlaşılmıştır diye 1 milyar dolarla gider buluşmaya

    bu sırada bende ışın kılıcı ile kaçıranları paralize ederim

    sonra robot temizlikçi irona gelir beni kurtarmaya

    ama bir bölümün daha sonuna geldik bu arada

    0|0
    0|0
  • anlamadım doğrusu neden herkes alay eder gibi cevaplar veriyor alt tarafı bir soru sorulmuş giriyorsunuz madem doğru cevaplar verin hepsi aynı sakayı yapmıs arkadas nedir ya :) o bi yanada allah kimeyi düşürmesn zora olanı verir olmayanı napar kim bilir allah kula muhtaç etmesin derler bazen

    0|0
    0|0
  • 1oo lira verin sizde kalsin denir o paraya.

    okadar para varmi babanda biraz mantikli bir fidye yazsaydin baride hayel gücümüzü zorlamasaydin.

    0|0
    0|0
  • Üstüne para vereyim,geri getirmeyin sizde kalsın derler :D

    2|1
    1|0
  • 2 sorum olur

    1-Neden daha fazla etmiyorum

    2-Neden inönü stadı değil

    0|0
    0|0
  • 1 milyon dolar istediler heh ? Annemde babamda direk polise gider yardım etmeye çalışırlar yazık canım...Severler beni yaw :D

    0|0
    0|0
  • evlat atsan atilmaz satan satilmazda o parada cok beya senin icin olsada verilmez.

    0|0
    0|0
  • Kim olursa olsun, son istekleri olur. Beni kaçıran, çölde bedeviye rastlamayı tercih eder yani.

    0|0
    0|1
  • Senın acından düşünüyorumda Seni kimse kaçırıpda başına bela almaz evlensende 3 gune kadar gerı getırler :D

    0|0
    0|0
  • 55 Bin seyirci var statta kim kimi kaçırıyor ulan :)

    0|0
    0|0
  • hiç paniklemez parayı tt arenanın ortasına isteyecek kadar salaklar kaçırmış diye para bile göndermezler

    0|0
    0|0
  • Bir şekilde bulur biliyorum, ailemi geçtim bütün sülale seferber olur çünkü seviyorum onları ve evet tabiki onlarda beni ::)

    0|0
    0|0
  • hönk yapar o parayı duyunca.

    0|0
    0|0
  • polısı ararlar :)

    0|0
    0|0
  • telefonda avize çok hızlı gelişiyoruz :)

    0|0
    0|0
  • bitane daha var onuda gönderimmi der :) haha :D

    şaka şaka o kıyamaz bana neyse fiyatımız öder :)

    0|0
    0|0
  • telefonun avizesinden(!) ampule hohlar.

    0|0
    0|0
  • Babam Galatasaray bu kadarmı düştü der söver :)

    0|0
    0|0
  • "maçı izler gelir bizimki..."

    0|0
    0|0
  • getiricem deyip kolpalar sonrada sopalarlar herhaldee :D

    0|0
    0|0
  • 0|0
    0|0
  • Bir milyon dolar etmem derim kaçıranlara ama bir yerde 2 milyon dolar var biliyorum alması kolay o zaman madem bizi oraya götür derler filmin ikincisi çekilir sonra 2 milyon dolarlık adam

    0|0
    0|0
  • beni kimse kacirmaz fakiriz :D

    0|0
    0|0
  • ben bu tarz soruları çok seviyorum hahaha. Bizimkiler parayı verir.

    0|0
    0|0
  • şu kadarını söyliyim ablam babamın tel. inde kzım diye kayıtlı ben ise ad ve soyad ile

    anneminkisinde ablam yine kızım diye kayıtlı ben yokum

    0|0
    0|0
  • valide hanım panik yapar babam dahil bütün eş dost arkadaş komşu hepsi aynı anda duyar duymaz onlar kendi donlarına sahip olsunlar der bizimkine bişey olmaz diyerek benim ve yapacaklarım üzerine türlü geyik ve fantezi kurarak keyiflenirler :))))))

    0|0
    0|0
  • Acaba parayı vermesek 39 yerinden bıçaklayıp , gözlerini kaşıkla çıkarıp , suratına kızgın yağ döküp bi de tecavüz edip sonra çalılara gelinlik giydirip atarlar mı acaba yaaa. ? insanın aklına her şey geliyor der peder :D

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    36

Kızlar Ne Diyor 20

  • Hırsızlar kaçırıp da o kadar parayı isteyebilecekleri aileleri bilirler, beni kaçırırsalar, beni gebertseler de o kadar parayı bizim aileden alamazlar çünkü bizde metelik yok ve bize onca parayı yiğitçe verebilecek insanoğlu da yok, hırsızlar başlarını, değmeyecek şeyler için belaya sokmazlar...

    1|0
    0|0
  • sizde kalsın der

    0|0
    0|0
  • 2 milyon teklif edip birdaha getirme der.

    1|0
    0|0
  • Babam beni kaçıranları öldürür heralde.

    Babamın en kıymetlisiyim,babamın sinirli hali çok fenadır.

    O sinirle olay cinayete kadar gider.

    0|0
    0|0
  • kim kaçırır lan beni kaçırsalarda parayı beklemez ya vururlar ya bırakırlar çok fazla sabredebiliceklerini sanmıyorum :D

    0|0
    0|0
  • beni kaciran 1 saat sonra geri getirir :D

    0|0
    0|0
  • haha yok be kimse okadar kacimaz,

    0|0
    0|0
  • annem sız verın o parayı sızde kalsın der her halde:P saka bı yana bım ulkeyı ayaga kaldırır valla:D

    0|0
    0|0
    • deli misin yavrum seni nasıl kaçırsınlar :))

    • hahah nıye kacırmasınlar olum sana bakıyorlarsa benı haylı haylı kacırırlar:D

    • bana bakan yok işte.kimse bakmıyo bana.biliyo yani 3 yıldır ... :))))))))

  • Babam vermez o kadar Parayi öldürün kizimi Arenanin orda, zaten kizim ölmüs GALATASARAY´A olan sevdasindan der :D

    0|0
    0|0
  • Bir milyonu nereden bulacaklar ben telefonu alırım biliyorum bulamazsınız artık ben yokum mutlu olun kader böyleymiş derim:-D

    0|0
    0|0
  • Kaçıranları bıktırıp evdekileri aratırdım adam vazgectik üç bes kurus ben veriyim alın şunu basımdan evin önüne bırakıyoruz derdi sanırım

    0|0
    0|0
  • para yok olum bende boşuna kaçırmışsın der :DDD

    0|0
    0|0
  • Ne kadarsa verirlerdi :/

    0|0
    0|0
  • O kadar parayı bulamadıkları gıbı ugraşmazlarda.Bencede degmez yanı

    1|0
    0|0
  • Benim babam o adamlari gömerr

    0|0
    0|0
  • Canı pahasına bile olsa o parayı bulur, kurtarır.

    0|0
    0|0
  • :D bizimkiler gider en büyük fener diye bagırır o stadyum da

    0|0
    0|0
  • tt arena dikkatimi celbetti

    0|0
    0|0
  • vurun lan beni! derdim

    0|0
    0|0
  • o kadar etmem ben.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...