Sadece erkekler :d?

Öncelikle sa bu sorum sadece erkeklere çünkü futbolla ilgili size şöyle bir soru sormak istiyorum ben çok iyi futbol oynuyorum galatasaray altyapıda oynadım aslında şu an ayrıldım ama baya deneyimliyim yaza kadar hazırlanım tekrar kasımpaşaya gitmeyi düşünüyorum herneyse sorum şu okulda sınıf turnuvaları var ben çok hırslıyımdır geçen yılın çeyrek final oynayan takımındayım benim olmadığım her maçta yeniliyolar bugün kavga ettik bu konuda bana sen olmasanda olur dediler bende bensiz hiçsiniz dedim (aslında başka sınıftayım transferim) kendi sınıfınla maç ayarla yapalım dediler bende tamam dedim cuma günü maç var fakat sınıfım çok kötü oynuyo ama rakiptekilerin hepsinbden iyiyim kısacası tek başıma maç kazandırmam gerek sizce ne yapabilirim tek başıma kazandırabilmemin bir yolu var mı önerilerinizi bekliyorum

Güncellemeler:
dasddas

0|0
0|9

En İyi Erkek Görüşü

  • Hacı rol yapmasını biliyorsan kazanırsın..

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Erkekler Ne Diyor 8

  • tek başına takımsan bize niye soruyon çık oyna kazan ama sende bu hırsla kaybedersin kardeşim keskin sirke küpüne zarar bu kadar kendini herşey olarak görme biraz altan almayı öğren çünkü sanırım bu sefer o arkadaşlar sana öğretecek çok böbürlenmemeyi

    0|0
    0|0
  • Tamamen sahtekarlık işi :D

    0|0
    0|0
    • mesela nasıl açıklar mısın :D

  • kanka napıyosun biliyomusun takımında sigara içen varsa yenersek 1 paket sigara alcam size de sadece topa odaklanırlarsa başarırlar bence

    0|0
    0|0
  • Tek başına bişi yapamazsn kendini ne sandn o kadarda. sdf

    0|0
    0|0
    • kazandırmak zorundayım iddaalaştık baya kaybedersek özür dilicem onlar kaybederse onlar benden özür dilicek

  • Messi misin cocuum neyi kazandiriyon

    0|0
    0|0
  • O kadar futbolu biliyorsun madem bunun ekip işi olduğunu da bilirsin.

    0|0
    0|0
    • evet ama ekibim çok kötü işte diğerleri ile çok kötü tartıştım çok hırslıyım

    • Tek başına bir şey yapamazsın demeye getirdim bende

  • maç nerde yaz beni ben gelirim.

    0|0
    0|0
  • http://vocaroo.com/i/s0Zn5vQ7fG4p

    Eğer anlattığın gibiyse.

    0|0
    0|0
    • ya zaten arkdaşlarım çok amatör değiller daha doğrusu asıl bulunduğum sınıf çok amatör rakip iyi hepsi biliyo futbolu ama arkadaşlarımla maç yapmam gerek yani çok eğlenceli :D

    • Bir kariyer düşünmüyorsan gidip yap tabii. Ama üstte anlattığın gibi bir kariyerin varsa mahvetme bunu gidip kariyerine odaklan.

    • ya kariyerim aslında var ama galatasaryla sorun yaşadıktan sonra zaten soğudum biraz ve bu tarz maçları hobi olarak düşünüyorum ama cidden tartışmadan sonra çok hırslandım

Yükleniyor...