100. günümüz, yardım eder misiniz? :)

merhaba arkadaşlar 15 gün sonra sevgilimle 100. günümüz :) çok seviyorum onu ve mutlu olmasını sağlayacak birşeyler yapmak istiyorum :) farklı şehirlerdeyiz ve bayramda görüşebileceğiz. bana bir süpriz hazırladığını söyledi. ipucu ver deyince 100. günümüz dedi sadece. bende öyle hiç birşey yapmamış olmak istemiyorum. manevi değeri olan birşey hazırlamak istiyorum...ne yapabilirim fikirlerinizi almak istedim :)?

Güncellemeler:
arkadaşlar ya 2 aydır görüşmüyoruz sadece tatillerde bayramlarda görüşüyoruz. oyüzden bi kutlama yapmak istedik sadece..

0|0
6|9

En İyi Erkek Görüşü

  • arkadaslar bende haftaya 43. gun partimi kutlıycam, benim için çok ozel bir gun. sevgilim olmadıgı için kendime hediye alcam. ne alayım cok heyecanlıyım. lütfen yardım bana da:))) bana supriz yapacagımı soyledim, bende sordum ipucu ver diye 43. gunumuz dedim abu dhabideki. guzel bi hediye almam lazım bana. ne zamandır aynaya bakmıyorum.

    not: bayagı bi suredir bakmıyorum ya, tras bıcagı mı alsam acaba kendime?

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 8

  • iyice sapıtmıssınız arkadas. 100. gun nedir yaa. yıl donumunu anladıkta. tum boyle guzel sayıları kutlayın hea. ilk seven sizsiniz!

    0|1
    0|0
  • bunun şerefine 100 pare top atışı yaptırmanız lazım ...

    Yada kurdele hazırlayın biz keselim

    yani 100 gün dile kolay ..

    0|0
    0|0
  • 100. gün ne bea :S link 100 gün partisi diye birşey varmış, onu yap.

    0|2
    0|0
  • gün saymayın sıkılırsınız

    0|0
    0|0
  • Manevi değeri olan tek şey var sen ona yüreğini veermişsin zaten boşa uğraşma bi kez öpersin geçer gider :)

    0|0
    0|0
  • saçma sapan işlerle uğraşmayın ne 100 günü lan :D birbirinmizi sevin ssevişin yeter işte daha ne :D

    0|0
    0|0
  • her 100 günü kutlayacak mısınız :)

    0|0
    0|0
  • fazla para harcamayın yeter bence

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • arkadaşım şaşırdın mı ya 1. ay 2. ay 1. sene 2. sene duydum da 100.gunu kutlayanını ilk sende göruyorum gercekten

    0|0
    0|0
  • İlişkinizde nice 100.günlere. Neyden hoşlanıyorsa sıkı bir organizasyonda sen yap

    0|0
    0|0
  • O gün ona 100 kere seni seviyorum de..

    Şaka bi yana.. al güzel bi cam kavanoz.. Renkli kağıtlar al güzelce kes. 100 her bi kağıda 100 gün içinde ki duygularını , ona olan aşkını yaşadığınız güzel günleri yaz. :)) Katla at kavanoza ver ona.

    0|0
    0|0
  • kelin ilacı olsa başına... 100. günü de ilk defa duyuyorum :)

    0|1
    0|0
  • hm ilerleyen 100 gün okuması için 100 küçük not yaz. ama her gün bi tane okusun

    0|0
    0|0
  • O ne be mağaza kampanyası gibi :)

    0|0
    0|0
Yükleniyor...