Birisi sizi böyle yapsa ne yaparsınız ona?

Şimdi şöyle düşünün birisi sizi reddetti siz onu çok seviyordunuz ve teklif etmeden filan önce muhabbet bakışma vs. olduğunu düşünün.Siz teklif ediyorsunuz teklif ettiğiniz gün bile o sizi takmıyor sanki siz yokmuşsunuz gibi davranıyor yüzünüze bile bakmıyor.Yine erkeklerle haşır neşir oluyor.Siz onu çok sevdiğiniz halde bundan sonra ona nasıl davranırsınız?


0|0
0|2

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Erkekler Ne Diyor 2

  • cevresındekıelrın beynini sıvarım tabi cok sevıyorsam

    0|0
    0|0
    • nasıl yani?

    • Hepsini Göster
    • İiyide ona bana geri dönmezki peşinden koşmam bana bir fayda sağlamaz aksine...

    • cırkını cıkartmadan yaptınmı hersey olur

  • benimde başıma böyle bir olay geldi yaklaşık 4 gün önce kızla dershanede aynı sınıftayız eskiden yan yana oturuyorduk ve tüm dershane kızı sevdiğimin farkındaymış yani derste kıza salak salak baktığımın bende farkındaydım açıldım ve reddetti dedi ki :ben seni arkadaşım olarak görmüyorum.bırak artık kızla konuşmayı bana yanlışlıkla baktığı zaman suratını asıp önüne dönüyor.bende artık yemek bile yiyemiyorum o günden beri günde 1 tabak falan anca kızı görünce boğazım tıkanıyo elim ayağım birbirine giriyor yanımdan geçtiğinde bile sesi ve kokusu başımı döndürüyo SEVİYORUM ULAN KIZI sende benim gibi olay yaşadıysan cevabı bulursan yaz buraya bende göreyim hatta bi gün gel kadıköyde 1 büyük devirelim

    0|0
    0|0
    • Vallaha işimiz zor dostum sanki bir cevap buldum gibi yazayım mı yapabilir misin?


    • Hepsini Göster
    • yok birader ben o kızın peşini bırakmayacağım şimdi değilse 3-4 yıl sonra ama mutlaka ve bir ömür boyu hissediyorum abi bunu anlatamıyorum yazdıklarıma bakıyorum tam olarak böyle hissetiyorum çok daha karmaşık bven seni ve sevdiğin kızı tanımıyorum ama aşka zaman ve ilgi ayırmazsan sende o bir yara olarak kalır benim babam annemin peşinden tam 4 yıl kar kış demeden onu görmeye giddiyormuş annem onu reddediği halde şimdi 25 yıllık evliler el ele dolaşıyorlar ben böyle büyüdüm birader seni bilmem

    • Abi benim planım bu.En iyisini kendin bilirsin.Ben böyle yaparsam amacıma ulaşacağıma inanıyorum.Allah yolunu açık etsin sen bilirsin ama olmazsa dediğimi uygula derim.Ben çözümü buldum Allah'a şükür sen de bulursan inşallah

Yükleniyor...