Bugün kaç tane iyilik yaptınız ?

Daha önce hiç saydınız mı ? hayır muhtemelen saymadınız peki bugün kaç tane iyilik yaptınız ?

Güncellemeler:
Arkadaşlar kaç iyilik ve kaç kötülük yaptığımızı sayalım...

Not :4 kötülük 1 doğruyu götürür...

0|0
3|13

En İyi Erkek Görüşü

  • Hiç. İyilikleri değerlendirecek ben olmadığım için belkide bu sayı hiç.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 12

  • Saymıyorum ama insanın niyeti iyi olduktan sonra ve de kötü duygular beslemedikten sonra kin,nefret, kıskançlık gibi iyilik yapmaması mümkün değil :)

    0|0
    0|0
  • hiç saymadım

    0|0
    0|0
  • Sınavda 4 yanlış bir doğruyu götürür. hayatta ise bazen bir yanlış, bütün doğrularını götürür. Bu nedenle yaptığımız kötülükleri de sayalım. Kim bilir, belki yaptığımız bir kötülük, bütün iyiliklerimizi silip süpürmüştür.

    0|0
    0|0
  • Orasını bilemeyiz ki. Yaptığımız iyilikler Allah rızası için değilse zaten iyilik olmuyor. Onun için kalbimizden o an ne geçtiğini bilemeyiz.

    0|0
    1|0
    • tabii bu sadece basit bi soru

    • Saymadım ve saymam da zaten. Anında unutmak lazım. Zaten bir iyilik yapmadım sanıyorum.

    • Hatırladığım kadarıyla kendime bir kötülük yaptım. :S

      Bu sadece hatırladığım ama. Allah affeder inşallah. :\

  • valla peygamber falan değilim, canım ne istemişse onu yapmışımdır, üstelik insanlar kendi gerçekliklerini kendileri yaratıyorlar, depresyonda olan insana iyilik yapsan nolucak

    0|0
    0|0
  • İki saat önce arkadaşıma yaptım bir iyilik. Bayan arkadaşıyla bağ evine gitmek için anahtar istedi benden :D Büyük iyilik yaptım sanırım :D

    0|0
    0|0
  • şimdi arasıra yaptığımız iyilikler varda ;) onuda söyleyip zai etmeyelim :)) gösteriş olmasın onlardan medet bekliyorum :D

    0|0
    0|0
  • 4 kötülük 1 doğruyu götürür mü? Sanki kötülükten yana bonkör davranmışsın. :)

    0|0
    0|0
  • Saymam, bugün de saymadım.

    0|0
    0|0
  • 1 tane iyilik yaptım 1 tane kötülük yaptım

    0|0
    0|0
  • Sadece kötülük yaptım.

    0|0
    0|0
  • Hiç iyilik yapmadım bugün :(

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • iyilik yapayım diye iyilik yapmam bu yüzden hiç saymadım..

    0|0
    0|0
  • evden cikmadim

    0|0
    0|0
  • Çok iyi bir insanım benim nefes aldığım her saniye bütün insanlık için zaten bir iyilik :)))))

    0|0
    0|0
Yükleniyor...