Sevgilim bana kızgın ve soğuk. Onun gönlünü nasıl alabilirim?

değiştiğimi nasıl gösterebilirim onu kaybetmek istemiyorum çünkü eskisi gibi değil çünkü sanki kafasında bitirmiş gibi öyle diyince susuo karsılıklı konusuruz diyo korkutuo napabılırım :( Onun gönlünü nasıl alabilirim?


0|0
2|5

En İyi Erkek Görüşü

  • Bitmiş

    0|0
    0|0
    • nerden anladın

    • kafasınad bitrmiş diyorsun ve oyle susuyor mu. bu durumda ne düsünebiliriz baska ? derdi tasası var ama derdi tasası sevgiliyle paylaşmadıgında öyle sevgililik olmaz. sevgili sadece elele tutuşup sinema park köşe bucak gez degildir...

Erkekler Ne Diyor 4

  • Eğer senden soğuduysa birşey yapamazsın:/ Ben de yaşadım aynı durumları sonuç ilişki bitti ve ben acı çekiyorum:////

    0|0
    0|0
    • sogudugunu mesajlardan alıglıyorum yuzyuze gorusemedık henuz ılıskı bıtırmemek ıcın cabalıcam sonucta hata benım yıne gereksız korkularımı kurgulayıp kurgulayıp durdum

    • Dedim ya senin yaşadığını ben 4 aydır yaşadım sonuç da bitti daha da geri dönmüyor bana:/// En azından sen ona her gün mesaj at, ara konuş. Çabalamaya çalış yine de.

  • anlamadım,hem öyle yapınca susuyor karşılıklı konuşuruz ne demek?

    cümleyi baştan yazabilirsin hiç bir şey anlamadm

    0|0
    0|0
    • yanı ben ona kafanda bıtırdınmı deyınce susuyor bu bıraraya geldıgımızde sekıllenır bır karar almıs degılım dıyor

  • Ona değiştiğini göstermek yerine hissettirmeye çalışsan ? Göstermek yapmacık gelebilir ama hissettirmek yapmacık olabilir mi ?

    0|0
    0|0
  • Sıcak ile soğuğu yok et.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • bi boka yaramıyo naparsan yap

    0|0
    0|0
  • Seni sevmediğine artık inanıyorsan, sindireceksin oteki türlü üzülürsün.

    0|0
    0|0
    • Sevmedıgıne degılde soguduguna ınanıyorum yanı henuz gorusmedık bunu anlayamıyorum ama en azından eskısı ıle kıyaslıyorum

Yükleniyor...