Kapat

Fenerbahçe-Gençlerbirliği maçı öncesi İlhan Cavcav ın Gs liim açıklamasına yorumunuz nedir?

Fenerbahçe-Gençlerbirliği maçı öncesi İlhan Cavcav ın Gs liim açıklamasına yorumunuz nedir?

Fenerbahçe ile her hafta maç oynayan takımın başkanları yoneticileri çıkıp bişey zırvalıyor daha oncede oldu hala oluyor Cavcav da cıkıp galatasaraylıyım gs forması gıyerdım ufaklıgımda falan demiş bu neyin kafası sizce bir teşvik beklentirisi mi ya da alenen bir teşvik alındıgının haykırılması mı gs gençlerbirliği maçı da mercek altına alınmalı mı sizce?


0|0
2|9

En İyi Kız Görüşü

  • anlaşıldı gençlerbirliği maçı bizim için zor olacak

    0|0
    0|0
    • tam aksine daha kolay olacak :) haftasonu ankarada takımla bir araya gelme durumumuz var bir yemek organizasyonu ve orda güzel bir motive olacak 2. bir antep macı izlenebılır farklı bol gollü :)

    • Kolay olacak dedin yenildik ben demiştin zor olacak diye :) neyse teşekkürler

    • bizim topcuların salaklıgına zor oldu :=

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Kızlar Ne Diyor 1

  • Biri gsnin krizde olduğunu söylesin şu adama

    0|0
    0|0
    • sayın moderator cavcav a bir topcu verir gs elindeki fazlalıklardan oyle bir anlaşma olur sene sonu ıcın ve al sana teşvik :) parasını odemekte gucluk cektıgı bır topcuyu gonderır gs :) Necati ateşin her sene yarım sezon gs yarım sezon başka takım takılması gibi :)

Erkekler Ne Diyor 9

  • Bu yeni bir olay degil kaldiki gs ilede alakasi yok niye polemik cabalari anlamak zor. Bu arada biz puan kaybetmistik genclere 1-1 bitmisti bilgin olsun mercek altina alabilirsin.

    0|0
    1|0
  • Cavcav uzun yıllar önce dedi bunu zaten.

    0|0
    0|0
    • Evet bunu biliyorum ama boylesine maça 2 gun kala alenen çıkıp avkurması manidar bilmiyor ki bu dedikleri Fenerbahçeyi motive edicek ve takımını tecavüze uğratıcak :) bunak budala

    • Hepsini Göster
    • Sanane bizim oyuncu gönderip almalarimizdan.
      Aldık ne oldu koyarak şampiyon olduk.
      Hepsini resim olarak bulur atarım ama feneri veya taraftarini adam yerine koyup kaale almam.
      Ağlayan bir grupsunuz siz.
      Hee ya her maç verilmeyen penaltıniz vardir kesin sizin.
      Neyse o degilde 8 Mart kadınlar gününde 55 kadın iyi doldurdunuz stadı😄

    • 55 bin sosisli yedirdik size kocum :) iyi koydu kuyt

  • tamda kendine yakışır bir takımı tutuyormuş. birde bilet fiyatlarını 150 tl yapmış yalaka herif. galatasarayın açlıktan ağzı kokuyor birde teşvik mi bekliyormuş. Fenerbahçenin yapacağı tek şey gençlerbirliğini eze eze yenip haddini bildirmek olmalı.

    0|0
    0|0
    • teşvik almasına gerek yok ruhunu satacak bu ve bunun güruhundakiler 2011 de trabzona yaptıkları gibi bu lanet federasyon oldukca bu böyle sürüp gdicek

  • Adam bunadı

    0|0
    0|0
  • cim bom lu olamak sereftir )))

    0|1
    0|0
  • O adam bunu her zaman dile getiriyordu.

    0|0
    0|0
  • G. A. L. A. T. A. S. A. R. A. Y. lı olmak Ayrıcalik tir ultrAsArıyer

    0|0
    1|0
  • zaten çok önceden biliniyordu bu

    0|0
    0|0
  • Adam dir

    0|0
    0|0
Yükleniyor...