Dembaba dembaba dedik noldu?

Ilk geldiginde bende sevmistim Galatasarayliyim. Cok abarttilar dembabayı simdiki oyunu ve liverpool macindaki haliyle ne diyosunuz? Abarttiniz oyuncuyu boyle oldu iste


0|0
3|21

En İyi Erkek Görüşü

  • Her büyük takım oyuncusu gibi aoda abartıldı aslında bjk uzun süredir golcusuz olduğu için onlara iyi gibi geldi ama aynı stildeki cardozo ondan cok daha iyi bir pibot santrafordur fernandao konusuna girmicem bile türkiyedeki en iyi santrafordur cunku oyunun heryerinde katkıları var takıma yararlılık adına bakarsan ikisindende ne kadar fazla olduğunu istatistikler söylüyo zaten santroforluk sadece gol atmak değildir fernandao diğer pis işleri cok iyi yapıyor golculuğunın yanında cok iyi press yapan ve top kapan gerektiğinde duvar olan ve arkadaşlarına boş alan yaratmakta cok basatılı ba ise sadece ceza sahası gutbolcusu gerçekten iyi bir gol vuruşu var ama getirmessen banın etkisi bitirirsin

    0|1
    0|1
    • Guzel yorum :)

    • Hepsini Göster
    • Feyenoord ve Partizana sol ayakla attı da dengem bozuldu bir dakika. Sen şimdi fatih terim ve hamzaoğlunun suyu geliyor derken onları mı övdün yoksa bilic ve mourinhoyu mu yerdin anlamadım? Fatih terim bu işten anlıyor olsa Beşiktaş 11 ini sahaya dizer, keyif sigarasını içerek maçları izler. Letonyayı yenemiyoruz dahası mı var? Letonyayı yenemeyen adamla aynı ortamda bile bulunulmaz. Hamzaoğlu da zaten çok çakma bir antrenör ucuz iş gücü diye o koltukta, gsde de para olmadığı için tek santrafor adayı fernandao ama ona bile para yetmiyor. Tamam çekemiyorsunuz anlıyorum ama ne bileyim Suarez deyin, Lewandowski deyin, Simeone deyin, Guardiola deyin. Neyse... Sana FM kariyerinde başarılar dilerim, inşallah hak ettiğin yerlere gelir ve ülkemizi gururla temsil edersin.

    • Neyse gerçekler acıdır kimin fm oynadığı belli bjk onbirinde milli takımd oynabilecek kalibrede tek gökhan töre var ve vılkanın bu formuyla tolgada yanaşamaz ama yolgada girebilir sana kalsa sen serdar kırtuluşu felAn banko oynaTırsın sakasın sen bence cok at gözlüğüyle bakıyosun olaya yani taraftar gözüyle bakıyosun Ya ben buraya görüşümü yazdım her yorumun altına neden taraflı yorum yazıyosun anlamıyorum emin ol dembaba vok iyi bir santrafor olsaydı chelsea 37 yasındaki drogbaya ve remy kontrat vermez onu tutardı morinhoya uygun bir oyuncu değildi ba ve postaladı ok morinho akıllı adamdır onu yermedim akıllı olduğu için de sistemine uygun olmayan bayı yolladı bu değildir ki ba kotu bir futbolcu iyi golcu ama rüyadan uyanın artık ba ba ba yeter yani bıkkınlık veriyo adamın yaptığı işten vok piyasası onu demek istiyorum anladım ba elit bir santrafor a klasman hatta şakasın sen suarezle karşılastıryosun

Erkekler Ne Diyor 20

  • şu an Türkiye'de gol krallığında lider + Türkiye'de resmi maçlarda bu sezon büyük farkla en fazla gol atan oyuncu

    Böyle işte

    1|1
    0|0
  • Sen forvetteki adama pas servisi yapmaz isen orta açmazsan kontra ataklara kalkmazsan DEMBA BA ne yapsın?

    Adam defansa orta sahaya gelip top çeviriyor pas yapıyor l*n böyle bir anlayış varmı?

    Sorun bizim orta sahada Olcay Oğuzhan Veli Sosa

    Hadi Sosanın belinde problem var ya bu üçü? .

    0|0
    0|0
  • Umrumda değil ama yazacağım yine de. Demba'ya giydirmek için fırsat mı kolluyordun? Saçma sapan şey.

    1|2
    0|0
  • İlk başlarda söylediğim gibi anca küçük takımlara karşı oynar bu adam.
    Derbilerde gördük ortalarda bile yoktu.

    0|0
    0|1
    • Katiliyorum

    • Fenere karşı gelen topu gol yapmak için arkada bomboş bekliyordu. Topal indirdi. Normalde hem penaltıyı almış, hem Topal'ı oyundan attırmış, hem de penaltıdan golü atmıştı.

      Galatasaray maçından önce ayak parmağı kırılmıştı, derbi diye sakat sakat oynadı. Çok etkisiz kaldı.

  • www.youtube.com/watch

    Efsane (fbliyim)

    bu çocuğun ağlamasıda tatlı
    https://www.youtube.com/watch?v=Z-f1uwkXehY

    0|1
    0|0
  • Bu işler böyle.

    0|0
    0|1
  • Nedense sadece başka takim taraftarlari Demba Ba yi karaliyor. Size ne kardesim biz onu seviyoruz hala. İki macta satmayiz.

    0|1
    0|0
  • Her futbolcuda iniş çıkış olur. Kumaşı iyi kötü değil geçiş süreci var toparlar. Bu arada Trabzonsporluyum

    0|1
    0|0
  • abarttılar tabi

    0|0
    0|1
  • mortingen şıtrayze :D

    0|0
    0|0
  • Biz kimseyi abartmadık Olcay denen O. evladını abarttığımız kadar !!!

    0|0
    1|1
  • Her maç iyi oynayacağının garantisini vermediler , sakatlıktan çıktı , performansının düşmesi normal

    0|0
    0|0
  • Yok ya hicbise ise yaramiyo ilk zamanlar bir kac gol guzel hareketle gaza gelindi genel anlamda bence kotu abartilcak yani hic yok bildigin foss

    0|0
    2|1
  • Ben her zaman derim demba ba buyuk oyuncu degil saglam attigi super bir gol yok buyuk maclarin oyuncusu hic degil kusura bakmayiniz

    0|0
    1|1
    • Katılıyorum

    • Onun için İngiltere Premier League şampiyonunu belirleyecek maçta 24 yıldır şampiyonluk bekleyen seyircinin önünde takımını 0-1 öne geçiren golü attı.

      Onun için gitti denilen turda 87. dakikada PSG'ye gol atıp takımını şampiyonlar liginde yarı finale taşıdı. Aynı PSG'yi bu yıl drogba ve costa karşısında da gördük. PSG defansı zorlanmayı bırak, takımın gollerini attı.

  • Babalara geldi :)

    0|0
    0|1
  • Cicim ayları bitti :)

    0|0
    0|0
  • Kardeşim Dört dörtlük olmayabilir normaldir

    0|0
    0|0
    • Orası öyle ama hic bisey yapamadi yani. Liverpool macinda da öyleydi

    • Burak yılmaz mesela tüm maçlarda iyi mi değil ama sonuç olarak golcu aynı şekil dembaba iyi günler yakındır

  • demba ba patates oldu :)

    0|0
    0|1
  • Bence eskisi gibi olamayacak ba artık

    0|0
    0|1
  • Pandev kadar basarili olamaz haklisin

    0|0
    0|0
    • Onu da demedik yani :D pandev kotu

Kızlar Ne Diyor 3

  • DEMBABA BABA ilk etapta adamı elemk olmaz bize yakışmaz

    0|0
    0|0
  • Benim aşık olduğum takımın oyuncusu gününde değildi ama biz seviyoruz size ne?

    0|0
    0|0
    • Bende seviyorum bisey demedim :D 3 4 mac iyi oynayamayan afama gununde degildi denmez

  • Adamin daha derbi golu bile yok ki 😂😂😂

    0|0
    0|0
Yükleniyor...