Uzamax boy uzatma ürünü işe yarıyor mu?

Merhaba arkadaslar bir ürün hakkında danısmak istedim.... bir ürün hakkında danısmak istedim. kullananlar yada duyanlar varsa cevap versin lütfen. Benim boy problemim var aslında cok kısa degilm bir bayan olarak normal sayılır.Ama birazdaha uzun olmak istiyorum ve arastırdım Uzamax diye bi ürün buldum internette.. Yorumlar cok çelişkili geldi..Bilgisi olan varmı arkadaslar lütfen sacma cevaplar atmayın ..


0|0
6|6

En İyi Erkek Görüşü

  • ne zayıflama hapı ne kilo alma hapı yok bide uzamax çıkmış bu sahte saçma kimyasal şeyler insanı öldürür . alternatif tıp sadece doğal ürünlerdir. bu çakallar insanları kandırıp parayı cebe indiriyorlar bence doktora danışmadan hiç bişey kullanma yoksa ölüme bile kadar gidebilir

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 5

  • Eğer büyüme kıkırdağın kapanmadıysa zaten uzarsın.Boy uzaması durmuşsa uzama sağlayan bir ürün yok.Boşuna para verme öyle şeylere.

    0|0
    0|0
  • dostum hiçbir ürün boy uzatmaz uzatırmı bir düşün spor yap benim boy geçen sene 1.72 ydi şuan 1,81 oldu güzelce besleniyorum spor yapıyorum boşuna paranı verme öyle şeylere spor salonuna yazıl kemik gelişimine yardımcı takviyeler var doğal bunlar sporcuların kullandıklarından yan etkileri yok deniliyo ama öyle değil benim antrenörümün karaciğeri biti gibi bişey boşver hatun dediğin zaten çok uzun boylu olmuycak erkekler kısa kalır yoksa :) 165 falansa boyun sorun yapma topuklu ayakakbı giyidnmi 176 falan olursun işte daha ne :)

    1|0
    0|0
    • :) tsk ederim de 160-165 olmasını istiyorum sorun bu :)sanırım minyon tip bir kızım :/

    • benim hatun 176 boyunda ama 165 falan olması daha iyi olurdu minyon tipler çok şeker oluyo daha boyun uzar zaten boşkoy gitsin uğraşma böyle şeylerle hayatın tadını çıkar bunları araştıracağına çık dışarı gez :)

    • :) haklısın walla

  • bu tür ürünler bana hiç inandırıcı gelmiyor. Spor yapın, bol bol süt ve süt ürünleri tüketin. İşe yarasa bile yapay olan herşeyin zararı vardır bence.

    0|0
    0|0
  • internetteki ilaçlara güvenmiyorum

    0|1
    0|0
  • inanma para tuzağı boyun kaç cm ki

    1|0
    0|0
    • 156 :(

    • Hepsini Göster
    • doktora git geç olmadan eğer beğenmiyorsan bence o kadar da kısa değilsin

    • saolasın

Kızlar Ne Diyor 6

  • internetteki bu tip şeylere güvenmeyin. para kazanmak için yapılan sahtekarlıklar... hepsi para tuzağı. kısa boylu hanımlar daha iyidir sağlık açısından. hem geç yaşlanırsınız. hem vücut daha dirençli olur.=) kendinize güvenin yeter. bırakın o boy uzatıyormuş şu şöyle yapıyormuş falan boşverin oyle şeyleri.

    0|0
    0|0
    • tsk ederm ama iste takıntım var :(

    • bende de var aslında ama boşver takmamaya çalış. benim kardeşim kuzenlerim falan hep uzun boylu ben ailenin en kısasıyım. düşünsene. ama olsun boylede güzel=) diyerek avutuyorum kendimi=)

  • Uzamax, supratall falan yani genel olarak boy uzatma hapları işe yarıyor mu sorusunun cevabı için burada faydalı bir paylaşım yapılmış dilerseniz bir göz atın. link

    0|0
    0|0
  • beni ekle gizli bende onu cok istiyorum ama guvenmiyorum yan etkileri vardir diye sen kullanirsan banada soyle

    0|0
    0|0
  • inanma böyle seylere ve kendinle barısık ol

    0|0
    0|0
  • isminde hayır yok ama insan ya tutarsa demekten kendini alamıyor

    0|0
    0|0
  • Para tuzağı alma sakin.

    0|0
    0|0
    • faydası var diyenler de var ama.. yorumları inceledim

Yükleniyor...