Askerdeki nişanlım benden soğudu gibi

nişanlım askere gideli daha 45 gün oldu yemin törenine gidip geldikten sonra bna karşı çok değişti geçen hfta snu çarşıdaydı knuşuyoduk yeter sıkıldım senden kapatıyo teli snra 1 saat snra aradı seni çk sevyrm felan filan napmaya çalışıyo anlamıyorm teli yanında ama aramıyo 3 gndür arasada çok soğuk asşkım ble demiyor napıcağımı blmiyorum:((

Güncellemeler:
Beni terkedicek diye çok korkuyorum onu çk sevyrm kaybetmek istmyrm:((

0|0
2|9

En İyi Erkek Görüşü

  • Emir altında yaşamak, Tuvalate gitmek için bile gerektiğinde izin aldığın bir yerden...

    Yatma ve kalkma saatlerinin belirlenmesinden, bir kişinin izlediği kanalı müsade ettiği kadar izleyeceğin bir yerden bahsediyorsun.

    Psikoloji bozulur ama düzelir yakında telaş etme.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 8

  • Psikolojik olarak baskı altında depresyona girmiş olabilir askerde intihara kalkışanlar bile oluyor anlayışlı ol biraz.

    0|0
    0|0
  • anlaman için sende bı askere gıt panpa

    0|0
    0|0
  • ortam değişikliği depresyona sokmuş olabilir askere gitmiş arkadaşlar cevaplarsa daha iyi olur bence.

    0|0
    0|0
  • Ne söylerse söylesin sen alttan al anlamaya çalış demiyorum çünki anlayamazsın çok zor dönemde

    0|0
    0|0
  • askerlik psikolojisini bozar adamın. hatta sevdiklerinin bile

    0|0
    0|0
  • yanına git bi stresini atsın çocuk..

    0|0
    0|0
  • piskolojisi bozulmuştur normal askerlik kolay iş değil sende fazla üstüne gitme :S bence

    0|0
    0|0
  • Askerlik... Bunlar doğal :) Askere giden herkesin psikolojisi bozulyo.. Sana bir olay anlatim

    şimdi nöbet tutuyorduk , arkadaş sevgilisini aradı bunlar tartıştılar sevgilisi ayrılıyorum senden demiş işte bu ağlamaya başladı , 5 dk sonra bi ses geldi bi baktık kendini vurmuş yaaaa durum böyle...

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

Yükleniyor...