Karın kası nasıl yapılır?

En kısa yoldan karın kası nasıl yapılır?


0|3
6|95

En İyi Erkek Görüşü

  • Karın kaslarının üzerinde yağ tabakası var, sen yağları erittikten sonra kaslar ortaya çıkmaya başlar bu süreçte mekik hareketleriyle destekleyip çıkarabilirsin.. azim gerekli

    0|3
    0|1
    • Teşekkürler

    • Hepsini Göster
    • bunun belirli bir sayısı yoktur kardesim, amaç karın kaslarını çalıştırmaksa, çalışana kadar yapacaksın, bu tek sette 30da olabilir 60da olabilir, önemli olan çalıştırmak, sayılara aldanma

    • Ben günlük 180 mekik çekiyodum. bir ay yaptım sonra bırakmam gerekti. zamanla tekrar başlicam.3 farklı mekik aletinde 4*15 ten her alette 60 mekik. toplamda 180. her 15 te bir 30 sn 1 dk arası dinleniyodum. zayıf olduğum için yani yağ oranım az olduğu için çıkması daha kolay olurdu. tabi program dahilinde kilo alıyodum. onu da kas yapıyodum işte

Kızlar Ne Diyor 6

Erkekler Ne Diyor 94

  • Kardeş vucudundaki yag oranının % 7 den düşük olması gerekir ayrıca çalışıp abdominalleri şişirmen gerekir zayıfsan iki mekik çek çıkar ama hafif kalıplıysan meme yani göğüs kası çalış zayıfsanda baklavayı o kadar takma bl yemek yiyip spor yap , zayıf baklavalı erkek - şişman memeli kız bu bir gerçek :DD

    0|2
    0|0
  • sana kesin bir çözüm önereyim ama hareket cidden aşırı zordur. 20-30 saniye bile yapabilsen iyidir ama. şimdi birincisi sırt üstü yatıyorsun yere. topuklarını 10 cm kadar kaldırıyorsun iki elin de yere değecek şekilde o an hafif mekik çekiyorsun yani kafanı hafif kaldır tam değil ama 15-20 cm yükselsen yeter. hareketi anladın mı bilmiyorum ama çok zordur ve çok yorucudur ama kas yapar mı? vücudunun tamamını çalıştırır hem de

    0|0
    0|0
  • Bu konuyu çok araştırdım ve vardığım sonuç şu yönde...

    Karın kasları aslında her insanda belirli bir oranda gelişmiş durumda zaten. Vücudu dik tutmaya ve omurgayı korumak için sürekli çalışır durumdalar aslında.
    Yani yapacağın mekikle onları güçlendirip biraz daha belirginleştirebilirsin sadece.
    Ama belli olmaları, yani dışarıdan gözükmelerini sağlamak için; bel ve çevresindeki yağları eritmen gerekir.
    Bunun için de; sıkı bir diyet şart. Yemeye içmeye dikkat etmediğin sürece bütün hareketleri unut.
    Bu sıkı diyet programını da; sağlam bir kardiyo ile desteklemelisin. Çıkıp koşacaksın, spinning gibi yüksek tempolu fiziksel aktvitelere ihtiyacın var.

    0|0
    0|0
  • bir söz vardır karın kası mutfakta yapılır diye. Anlayacagin asıl önemli nokta beslenmedir. Protein ve karbonhidrat ağırlıklı beslenip şekeri yağı kesmelisin. Ve bunu düzenli sporla desteklemelisin. Her insanda varsir karın kası ama üstündeki yağlar bunları kapatır.

    0|0
    0|0
  • Öncelikle calsiyum değeri fazla besinler alarak kaslarının daha iyi çalışmasını sağlamalısın. Onları çalıştırmak da senin elinde her gün kendine bir sayı belirle onu setlere böl. Misal veriyorum başlangıç için 45 sayı 15 li setler halinde 3 e böl. Git git bu sana kolay gelmeye başladıkca sayıyı arttır setleri azalt :)

    0|0
    0|0
  • uzun sürede

    0|0
    0|0
  • Karın kasları mutfakta yapılır.
    Doğru ve dengeli beslenmelisin.
    Her insanın karın kasları vardır elinle karnına sondaj yap o sertliği hissedersin.
    Deli gibi çalışarak karın kası yapılmaz yağları erit, haftada 3 gün karın kası egzersizi uygula farkı görürsün

    0|0
    0|0
  • Sana eğer kilon 75 ve altıysa 3 ayda / 75 ve üstüyse 4 5 ayda karın kası yapma garantisi verebilirim diyeceğim şeylerle..

    0|0
    0|0
  • Hocam göbekli biri isen muhtemelen karnın yağ tabakası olmuştur, onu mekikle eritip kasa çevirmen mümkün olur tabi güvenilir vitaminler bu aşamada sana ek yardımcı olacaktır. Fakat geberik zayıf bir vücudun var ise biraz kilo almaya bak derim. Tabi yanlış bilmiyorsam.

    0|0
    0|0
  • Mekik etkili ;)

    0|0
    0|0
  • Karın kası yapmak istiyorsan ilk önce azimli olman gerekir çünki evde çalışıcaksan 3-5 haftayla olucak bir iş değil bu sabır ve azim gerekli unutma fakat bir fitness/body salonuna para verirsen gitme ihtiyacı duyacağından daha verimli olabilir :) Bunun için internette bire sürü program mevcut araştırabilirsin

    0|0
    0|0
  • Kısa süre diye birşey yok çok sıkı çalışmakısın 4 ay ve en nankör kastır çalışmaya ara verdiğinde hemen yağlanır yine.

    0|0
    0|0
  • Arkadasim 30 mekikle bir yere varamazsin senelerin spor deneyimime ve antrenorluk tecrubelerime guvenerek cevaplayim sorunu. Ağırlıkli mekik cekeceksin kendi kilona zaten vucudun alismistir. Alisik olmadigi kilolari yuklemen lazim buda 3 ay surer en kisa yoldan yapim demen toplamda 5 6 aydir. Interneten lazer angelowun karin kadi antremanini izle ben hemen hemen onunkiyle ayni calisiyorum ve her ogrencimide o sekilde calistirdim fire vermeden en iyi sonuclari aldim. Basarilar..

    0|0
    0|0
  • öncelıkle guclu olmalısn saglam kondısyon almalısın oyle 3_5 hareketle olmaz taktıklerı var yulaf ezmesı ye sabahları gun ortasında bı avuc badem ye lıflerını guclendırmen lazım dengellı beslendıkten sonra yanma hareketlerıne baslamalısın agrıların olacak ama pes edersen olmaz agrının ustune acıyla gıtmelısınnnn zorlamalısın kendınııııı

    0|0
    0|0
  • Öncelikle bana bu konuyu danışanların bir çoğu karın kaslarını yattığı yerden yapmak istiyor. :)
    İş o kadar kolay değil tabi şu an senin vücudunun durumunu bilmiyorum.
    Estetik durması için karın kaslarınla birlikte diğer kasları da geliştirmelisin.
    Ve bu iş gerçekten bir bilimdir. Karbonhidratlar proteinler yağlar eyvah eyvah :D
    Sorun olursa ben burdayım.

    0|0
    0|0
  • Karın kası diğer kaslar gibi değildir, yağ oranının en fazla %7-8 olması gerek. Fazlasında karın kası belli olmaz, istediğin kadar karın kası olsun.

    0|0
    0|0
  • Mutfaktan geçer bu is cok saglam. bir diyet lazım

    0|0
    0|0
  • mekik yoruluncaya kadar çek ve say yorulduktan sonra kendini zorla 2 tane daha çek
    her gün bu sayıyı bir arttır bırakma 1 hafta sonra karın toplamaya başlıyor tecrübe
    youtube videolarıda faydalı
    sadece karın işe yaramıyor sırt destekli yap

    0|0
    0|0
  • yarım mekik... günde en az 60 tane

    0|0
    0|1
  • Mekik artık yeni nesil telefonlarda bir çok uygulama var kendileri takvim bile oluşturuyor o belirli günlerde yaptığın sürece karnınada bağlı tabikii 2-3 gibi sürede çıkar

    0|0
    0|0
  • bak sna bir sır vereyim internetten nasıl yapıldığını araştır
    öncelikle 10 dakka ısınma
    sonra sırasıyla
    45 saniye çakı
    45 saniye mekik
    45 saniye asılarak çakı
    45 saniye ter mekik
    45 saniye yana eğilme
    45 saniye yarım ters mekik
    45 saniye ters mekik
    45 saniye karna çekiş
    500 ip atlama
    ve enson şınav pozüsyonunda 1 dakka bekle
    hergün düzenli yap bak nasıl şekıllenıyor karın kasları ;)

    0|0
    0|0
    • Paşa naptın sen öyle arkadaş yeni başlamış 20 tane düz mekiği zor çekmiyordur o dediğin orta seviye için :D youtubeye yazın 8 munites ABS videoyu izleyerek yapın kolay geldiyse lvl 2 si 3 ü var onları yapın

  • protein tozlarına asıl ve mekik çek zor bişey değil. bu protein tozuna asılanları çok merak ediyorum 3-4 sene sonraki hallerini ben 1 kutu weigt lerden aldım fakat çeyreğine falan gelmeden bıraktım gerçekten ilerde berbat ediyor vücudu eskisinden daha beter oluyor

    0|0
    0|0
  • Arkadaşlar bunun kısa yolu & kolay yolu yok. Karın kası yaparken karnınız yanacak. Acı çekeceksiniz. Ama sonucu sizi mutlu edecek. Olay bu, o acıyı çekmenizin sebebi ise karın kaslarınızın gelişimi olacak. Yani kaslarınız kasıldığı için o acıyı çekiyorsunuz. Haydi görelim sizi!

    0|0
    0|0
  • mekik çekerek

    0|0
    0|0
  • Alt karın üst karın ve yan karın hareketleri var o hareketleri düzenli bir şekilde yaparsan çıkar ben 8 ayda çıkarmıştım 6 baklavayı :D azim ve kararlılık isteyen bir şey herkes yapamaz yani

    0|0
    0|0
  • Spor salonuna gitmeni tavsiye ederim kardeşim. Bende de var az birşey. Arkadaşın dediği gibi yağlı ve karbonhidratlı beslenmemeye çalış. Protein ağırlıklı beslen. Yatmaya yakın sakın bişeyler yeme! En önemlisi bu. Benim gibi yiyipte yatmaya alışırsan o göbek seni bırakmaz :)

    0|0
    0|0
  • İç karın kası çalıştıran hareketleri öğren derim.. Birde herkes bilmez:Arka kas guruplarını çalıştırmak karın kası gelişimini olumlu etkiler..

    0|0
    0|0
  • Kardiyosuz mekik pek işe yaramaz önce vücudu ısıtmalısın yağı yakabilecek hale getirip ondan sonra mekik çekmelisin yoksa akıntı tersine kürek çekersin

    0|0
    0|0
  • demek garın kas istersin ha
    https://www.youtube.com/watch?v=KTvI6fUHf98

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    64
Yükleniyor...