Seneye yine beklerizz :)) ?

Güzel derbi oldu bence, iki tarafa göre de saçma hakem hataları olduğu aşikar ama yorumun altına gelip de yok şikeci falan demeyin cidden ilkokul çocuğu atışmasından farksız oluyor, kendimce de GS bizi yendiğinde gidip 6-0 bilmem ne demiyorum. Derbiyi yine de sonuna kadar hak ettik, sakarlıklarımız olsa da iyi oynadığı için de takımımı tebrik ediyorum, rakipten de saygı bekliyorum.

Ha soru mu nerede? Aynen ben de ne soracaktım diye düşünüyordum da seneye 17 mi oluyordu? Allah aşkına dördüncü yıldızı kim takıyorsa da taksın hak eden alsın ama maç öncesi burada soru soranlar bilmem ne falan iddiaya girenler.. Cidden 17 sene mi oldu ya?

img2.mynet.com/.../...kahaya-bogan-savunma_640.jpg


0|0
5|8

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 8

  • 3 tane çok net kaçırdık Selçuk Burak hele Yasinin kaçırdığı kaçmaz denecek cinstendi kuyt güzel vurdu gol oldu ikinci yarı FB iyiydi ama yinede çok net pozizyonlar yoktu firikik vs vardı derbide böle 3 net fırsatı kaçırırsan zaten kazanamazsın ama yine lig bizim ve BJK nin elinde 1 puan önlerindeyiz kendimize bakmalıyız. Puan olarak öndeyiz ipler bizim elimizde kendimize bakıcaz anadolu takımlarına puan vermezsek götürürüz bu işi.

    2|0
    1|1
    • hayırlısı olsun, biz önceki haftalarda çok aptallık ettik, şampiyon olsanız bile yapıcak birşey yok. Ama bugün bu derbiyi kazanarak en azından taraftarına güven verdi takımım, o yüzden mutluyum :))

    • Bizim semtte şampiyon olmuş gibi seviniyorlar silahlar patlıyor sizin için bizi yenmek önemli başardınız bizim için şampiyonluk önemli bakalım kazanabilicezmi.

  • Hamza hocayı tebrik etmek lazim elleriyle verdiği için maçı.
    60 dkdan sonra umut yerine ya bruma ya da yekta girmeliydi.
    Neyse hala öndeyiz kaybedilen bir maç

    1|0
    2|0
    • Bence hamza hoca bugün 10-0 bile yenilse tebrik edilmesi gereken bir adam

    • Ben laf etmiyorum iyi adam allah uzun seneler bizde kalmasini nasip etsin ama bu maçi analiz edemedi

    • ediyosun da demedim :) kendi fikrimdi

  • Fenerbahçe aklıyla oynadı, zafer hakkımızla bizim oldu. Zoruna giden varsa da kahvelerde kavga etsin sabah kadar maç su gibi fenerbahçemindi.

    2|0
    0|0
    • aynen öyle :))

    • Yani tabii onca "hakem hatası" lafıyla geçiştirmeye çalıştığım bariz saçmalıklardan bahsetmiyorum bile. Neyse decisive victory 💪👍diyoruz:)

  • saygı bekliyorsun da kendin saygı göstermiyorsun bende 2 sene önceyi hatırlatayım hani elektrikleri kestiniz ya şampiyon Galatasaray deyince

    http://i.hizliresim.com/gkv5g5.jpg

    1|0
    5|3
    • o mantıktan gidersen ben de sulu derbinin vidyosunu paylaşıyım... artık oradan sne de sulu derbiden daha beteri varsa bana vidyosunu falan gönderirsin ama gerek var mı? ben bu seneye bakıyorum ama senin bu yaptığın da başka yerlere çekmekten farksız.

  • 17 yaşında kardeşim galibiyet göremedi Kadıköy'de daha yazık yaw 😄😄😄😄

    2|1
    0|0
  • geçen dönemde gs sizi tokatladı. İstanbul takımları birbirini tokatlamaya alışık :/

    1|0
    0|0
  • aynen ya bildiğin 17 sene sen daha 4 yaşındaydn :) :) herkese bir bardak su

    1|0
    1|0
  • Cüneyt Ibnesi yine maçın içine sicti maç devam ediyor Fenerliler pas yapıyor sonra ataktan yararlanamıyor hakem önceki pozisyon için faul çalıyor bu kadarda olmazya lig tv ttabii Galatasaray'ın kazanmasını istermi yoksa ligde heyacanmi kalır

    0|0
    1|1
    • Hep aynı zaten herkes fbnin arkasında dimi ya

    • Hepsini Göster
    • Cüneyt allah blsini versn ztn

    • Sana tek bir siru soruyorum Aziz Yıldırım hakemleri tehdit ediyormu etmiyormu? Bunun cevabını ver bana sadece

Kızlar Ne Diyor 4

  • maçı izlemiyecektim ama canlı olarak izledim internetten her pozisyonunu ilk 20 iyi oynamadık baskılı oynadık sonra fenerbahçem büyüklüğünü gösterdi ezici bir üstünlükle kazandık seneyede yenecez derler geldiği gibi giderler :)

    3|2
    1|0
    • maalesef biraz ofansif başladığımız için açıklar verdik canım ya :))

    • kadromuz iyiydi ilk defa ismail kartal iyi kadro çıkardı ama forvetlerimiz sağolsun ama kazandık ya olsun :)

  • Bu derbinin üzerine soguk su iyi gider. :D :D

    3|0
    0|0
  • Boşa gelmesinler sonuç değişmicek

    1|0
    0|0
  • Yine lideriz 3 puan kaybetsek de

    0|0
    1|0
Yükleniyor...