Hayatımda ne aksiyon ne macera ne gerilim ne de korku kalmadı galiba nerde bulabilirim?

Belanımı arıyosun dişe sormayın ama ne biliyim birden bire çok monotonlaştığımı düşündm :/


0|0
1|22

En İyi Erkek Görüşü

  • Bak aksiyon yaşamak istiyorsan polisin yanından geçerken böyle garip şekilde bak korkar gibi yani dikkatini çek polislerin sonra birden koşmaya başla bak bakalım ne oluyor sonrasında :))

    1|2
    0|0

Erkekler Ne Diyor 21

  • Allah vermis zaten neden bealnimi ariyorsun diyelimki:):)

    0|0
    0|0
  • film arşivini mi kaybettin yani?

    1|0
    0|0
  • Git bi sevgili yap yeter. Kıskandır bi onu , ondan sonra hep aksiyon olur

    0|0
    0|0
  • Çevreni değiştir biraz.

    0|0
    0|0
  • erken moruklama.

    0|0
    0|0
  • en güzeli içki massaında arkadaşlarla müzik ve sohpet gerisi yalan

    0|0
    0|0
  • Yeni insanlarla tanış. Farklı fantaziler dene nebiliyim işte kafana "Ne yapamayacağın" geliyorsa onu yap.

    0|0
    0|0
  • yapmaadığım işler yap. sanaldan arkadaş edin para biriktirip anlamsız uzun bi yolculuk yap. hayatta yapamam dediğin ne varsa yap hoş oluyo :)

    0|0
    0|0
    • Hmmmmmmmmmmmmmhhhhn olabilir aslnda

    • Hepsini Göster
    • Ne anlatacagimi da bilmem.ki ben ufff beynim.cok.dolu agr geliyo artik

    • konusucak o kadar çok konu vardır ki sadece iste yeter. mesela şuan bunları okuyosun ya ilk aklına ne geldi :)

  • şöyle sabaha karşı sen tarlabaşının oralarda takıl aksiyonu görürsün

    0|1
    0|0
  • saat 4de kasımpaşada eski ambarda

    0|1
    0|0
  • Telefonun pin koduna 2 kere yanlıs gır 3. giriştet gözun kapalı gır

    0|1
    0|0
  • başka bir şehir e git arkadaşında kal gez toz değişiklik olur

    0|0
    0|0
  • bnde ayni senin gibiyim ne yapacak acaba

    0|0
    0|0
  • evlendirek seni

    0|0
    0|0
  • marketten satiliyorsa kredi kartiyla alabulirsin

    0|0
    0|0
  • Film izle.

    0|0
    0|0
  • uçaktan paraşütle atla tabi yiyosa :))

    0|0
    0|0
  • nden öyle birden monotonluğa düştün arkadaşm

    0|0
    0|0
  • burnunu karıstır

    0|0
    0|0
  • telefonun bile kartsız açılıyosa anladım hayatının neden monotonlaştığını. heyecan istiyosan risk alacaksın. yani risk ne demek ishal olduğun halde gaz çıkarmak demektir. metro varsa gece rayların ortasına yat. ve metronun geçmesini bekle. denenmiştir %100 etkin yada dolunaylı gecelerde dağa çık öldürdüğün hayvanların kanını iç. hasta olabilirsin dikkat bağımlılık yapabilir:)

    1|0
    0|0
  • Ana yola çık 160 ile git bak ne oluyor bir uyanıklık ve heyecan geliyor insana..

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • Aksiyonlu zamanlarda neler yapıyordun?O yaptıklarını yapmaya başla.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...