Doğruluk cesaret oyunu için yeni sorular farklı bakış açıları arıyoruz :)

sevgilin var mı benim hakkımda ne düşünüyosun donun hangi renk sorularından farklı eğlenceli bi o kadar düşündürücü bi o kadar da öğretici sorular türetelim :) buyrun efenim


0|0
5|8

En İyi Erkek Görüşü

  • ben hep cesareti seçerdim :) yavru köpek öpüp teyzelerden mendil bile istiyordum bence cesarette daa ilginç şeyler çıkıyor doğrulukta herkes yalan söyler

    0|0
    1|0

Kızlar Ne Diyor 5

  • sorular yıllanmış üzerine yeni soru gelmio valla :D en iyisi kimi sevion donunun rengi ne demeye devam .d

    0|0
    0|0
  • ah ahh ne çok oynardık bu oyunu kimsede cesaret demezdii :D

    0|0
    0|1
  • Cesaret sorularına benim arkadaşlarım öpüştürüyordu. Doğruluklarda bel altı oluyordu sürekli. Pek gelmedi şimdi soru aklıma.

    0|0
    0|1
    • cesarette arkadaşımızı kafasında donla bakkala gönderebiliriz. sonra elefondan normal arkadaşına ateşli bir mesaj atabiliriz ve abartıcak olursak grub içinde mast isteyebiliriz :D

    • Hepsini Göster
    • birisi sana gıcıklığına gıcıklığına iş yaptırırsa işin rengi değişiyo

    • Aynen, yapacak bişey yok. O oyunu oynuyorsan çoğu şeyi göze almalısın.

  • cesaretle ilgili aklıma gelen seyler hep oranı aç buranı göster şeklinde oluyo valla.

    0|1
    0|0
  • Bən öpmezdim ya ısırırsa?

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 7

  • Hazin sonum link

    0|0
    0|0
  • Gereksiz hacım ya aynı sorularla oyna gitsin zaten sıkılırsın bi süre sonra

    0|0
    0|0
  • neden sevmiyorum bu oyunu ya:)) hiç bana göre değil. ne doğruyum nede cesur galiba.

    0|0
    0|0
  • en son birkaç hafta önce oynadık bol votka sonrası. faciaya dönüşebiliyor belirli bir yaştan sonra. :) hele ki cesarette. bir de telefon uygulaması çıkmış. şişe de aramıyorsun artık. sanal çeviriyorsun. aynı burada çevirmek gibi.

    0|0
    0|0
  • sikerdim belasını

    0|0
    0|0
  • la bana don rengimi sormadılar hiç bak :(

    0|0
    0|0
  • Benim oynamadığım oyuna bi de soru mu türeticem :/

    0|0
    0|0
Yükleniyor...