Kaçınız, çırılçıplak bedenler karşısında yalnızca gözlere baktınız?

Merak ediyorum gercekten, bu kadar sevdiniz mi hiç ? özellikle erkeklere bu soru.

Küçük İskender in sözü ordan aklıma geldi benimde gercekten cok dogru konuşan bir adam.

Bırakın bu ayakları.. Kaçınız, çırılçıplak bedenler karşısında yalnızca gözlere baktınız? Sorsalar, güya hepiniz aşıktınız.

Küçük iskender


0|0
10|34

En İyi Erkek Görüşü

  • aşkı cinsellikten ayrı tutmak

    saçmalamış

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 33

  • Gözünden başlayıp, ayak parmaklarına kadar süzerim ben. Güya aşıktım ha? Değildim tabi. Çıplak beden karşısında gözlerine bakıp, burun delikleri ile sevişeceğiz. Biz kadının vücudunu sevgimizden tecrit edecek kadar "tuhaf" insanlar değiliz. Ayrıca Küçük İskender kimdir ki, sözüne önem vereceğiz.

    0|1
    0|0
  • Öyle karı kızla yatma peşinde olan birisi değilim. En fazla dudağından öpmüşümdür. Ben bakir kalmak istiyorum evlenince eşimle yapmaktan yanayım. Ben yapsam da yapmadım diyebilirim erkeğim soncta nerden anlıcak o yapsa zarı bozulur anlasılır ama yalan üstüne bi evlilik ne kadar gidebilir ki ? en azından ben yapamam yalanla yalan söyleyemem ve kmseyle yatamam kendımı kotu hıssederım evlenemem. Ben bakarım diye düsünyorum bakarım yani kararım bu

    0|0
    1|0
    • sadece cahil kızlar bakir olup olmadığını anlamaz.

    • bizde böyle diyorduk ama bir sen sonra bir baktım paldır küldür sevişiyoruz :)

    • ne alakası var cahil kızlarla ? ahaah :D haklısn ya tam emin değilm herkes anlatıyo boyle yaptm soyle yaptm dıye kafama takılıyo ama yapmam ben ya :D sen aceleye getirmşsn işi :D

  • Resim kursunda nü çalışmak için bakmıştım aseksüel bir bedendi.

    0|0
    0|0
  • Ciplakliga hangi gözle bakdigin önemli ve hangi konumda.

    0|0
    0|0
  • san delikanlı gibi cevap al tabi kim saf diyebilirde.milletin namusuna dokunmak istemedik evlenmeden.ünide okurken çıktıgın kız sende kalabilirmiyim dedi bende tamam dedim yanımda yatacaktı yatırmadım.agladı beni istemiyomusun diye.sevdik el sürmedik.bizde böyle.

    0|0
    0|0
  • sadece aşık olduğum kız bçyle olsa onun sadece gözlerine bakabilirdim sanırım... çünkü aşk olunca öpmeyi unutup o an şiir yazasın geliyor...

    0|0
    0|0
  • Güzel ve anlamlı bir söz. Ama ne erkekler ne de bayanlar bu anlamı yakalayamamış. Erkekleri anlarım da bayanların cevaplarına şaşırdım.

    0|0
    0|0
    • aynen ya. hepsi tam anlamıyla sözü anlamayıp bişeyler üretmişler

  • insan vücudu sadece gözden mi oluşuyor böyle masalsı aşklara inanmayın sonra üzülürsünüz bir laf vardır ya şairler kendi yapamadıklarını söylerler buda öyle işte

    0|0
    0|0
  • Ben Onu Soyundurmam Ki... Gözlerine Bakmak Yeter Bana... Soyunuyorsa Zaten O Farklı Yolda.

    0|0
    0|0
  • ben çok baktım aşık olduğumdan falan değil sevişirken kadınların yüz ifadesi çok hoşuma gidiyor sadece :)

    0|0
    0|0
  • adriana lima varsa karşımda ilk gözlerinden bakmaya başlarım ...

    tera patrick varsa kalçalardan başlarım

    jenna varsa memelerden

    0|0
    0|0
  • evet doğru ne yazık ki öyle bi hale gelmiş kihayat herşeyi sexten ibaret görüyoruz..bunu aşkla karıştırıp aşkında adını bozduk... :(

    0|0
    0|0
  • Ben işime bakarım :D

    0|1
    0|0
  • gözü göötündeydi

    0|1
    0|0
  • niye ılık mıyız?

    0|1
    0|1
  • niye çıplak geziyo madem çıplak topmuyum ben niye gözüne bakiyim.

    0|1
    0|1
  • Genital bölgesi kıllıysa gözlere bakarım...Temızlık şart

    0|1
    1|1


  • derman iskenderi severim.

    bu soruya gönül rahatlığı ile BEN diyebilirim.

    0|0
    0|0
  • zaten ne geldiyse başımıza bu küçük iskenderin yüzünden

    0|0
    0|0
  • Memeler gözlerden daha çok şey anlatır <3

    0|0
    0|0
  • Aşkın bi ölçütü mü bu güya :/

    0|0
    0|0
  • Çırılçıplak beden görmedik, milletin yatak odasını dikizlemiyoruz çok şükür

    0|0
    0|0
  • ben bakarım diye düşünüyorum. Gerçek sevgi varsa.

    0|0
    0|0
  • Küçük İskendere sormak lazım. Sanki kendisi gözlere bakacak kozbişov

    0|0
    0|0
  • bu çırıl çıplak insan kadınsa,erkeğin bakmaması imkansız...

    0|0
    0|0
  • Çok büyük konuşmaya çalışmış küçük iskender..

    0|0
    0|0
  • saçma

    0|0
    0|0
  • cok uzun süre önce..

    0|0
    0|0
  • denedim ama olmadı, hep kafam güzeldi :)))

    0|0
    0|0
  • ben aşik olduğum kızın sadece yüzüne baktim.gözlerinde şaçina vs:) platonik bir aşk.

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    3

Kızlar Ne Diyor 10

  • Adam doymuş

    0|0
    0|0
  • Ben bakarım genel izleyiciyim zaten.

    0|2
    0|0
  • kucuk iskenderin seyi kucuk galiba bakilsin istemiyor.

    0|2
    0|0
  • sadece gözlerin konuştugunu kim söylemiş?

    1|0
    0|2
  • önce çüke bakarım yalan yok.

    0|0
    0|0
  • ben bakdım..o bakmadı.

    0|0
    0|0
  • Sanattan anlamayan biriymiş, belli.

    0|0
    0|0
  • Çırılçıplak tek vucutken bırbırımıze sımsıkı sarılıp saatlerce oylece durup sevgısınden sevgımden konustuk ama opmeye doydummu hayır saatlerce optum sarıldım doyamadım

    0|2
    0|0
  • aletinden gözümü alabilseydim gözüne bakacakdım.olmadı.

    1|0
    1|2
  • Bir insan cirilciplaksa ordaki amaç bellidir zaten;)

    0|1
    0|1
Yükleniyor...