Okulu bırakıp tekrar sınava hazırlanmayı düşünüyorum, siz ne dersiniz?

şehir ve bölge planlama okuyorum ama çizimlerim berbat daha 2 hafta oldu okul başlayalı bir ton ödev ve hepsi çizim ben okulu bırakıp sınava tekrr hazırlanmayı düşünüyorum ve suda var ailemi çok özlüyorum onlardan ayrı herşey dahada bi zor oluyo çizimlerimden iyi puanlar alacağımı hiç sanmıyorum sınıfta kalmak yerine sınava adam akilli hazırlanmak daha mantıklı geliyo hala çok geç değl çünkü. hergün ağlıyorum düşünmekten kafayı yicek gibi oluyorum işin içinden bir türlü çıkamıyorm bana bi akıl verin :((


0|0
1|6

En İyi Erkek Görüşü

  • cizimlerin berbat olabilir tabiiiki sen daha yenisin ama zamanla bunlar değişecek sen bile cizimlerinin nasıl güzelleştiğini anlayamıycaksın okulu filan bırakma bence bu yaşadıklarını ünv. farklı bir şehirde başlayan herkes yaşıyor ama alışacaksın hatta sevmeyede başlıycaksın derslerini sevmeye calış bundan sonra hep onlar olacak hayatında sevmezsen yapamasssın

    1|0
    0|0
    • bn cok istekli bir sekilde geldim ama yapamadigimi grünce hayal kirikligna ugradm yetenegm olmadigini biliyodm ama tknik cizim yaparim diye düsünmstüm yanlis düsünmüsüm. bide sunu düsünüyorm bzm plnlama stüdyosu diye br dersimiz var biz onu gecemzsk okul dirk bir yil uzuyo bn bundan ck korkuyorm iste bir yil uzatmk yerine bir yil kaybedip adam akilli sinava hazirlanmk bu kadar streside cekmemk daha cazip geliyo tbi ailemin yannda olmkta. bilemiyorm severk geldigm bölm iskence oldu :(

    • Hepsini Göster
    • is olanklari hocalra gre yüksek cevrmdekilere göre anca belediyede calisirm bilemiyorm yani kndini gelistirmene bagli birzda o olay bnce ama cok kafam karisik cok yorgn ve bitkinim bi kadar isterkn nasil böyle oldu anlam vereiyorm

    • kendine ve okuluna 1-2 ay süre tanı derim ben.

Erkekler Ne Diyor 5

  • Şehir bölgedeysen, mimarlığa yakın bir bölümdesin demektir. Mimar bir arkadaş bul, ondan yardım iste. Onların da dersi yoğundur ama temel olarak yardımcı olursa, gerisini sen getirirsin. Güzel bir bölüm kazanmışsın, harcama bunu.

    1|0
    0|0
    • biliyosndur snde bu devirde herkes birbirinin kötü duruma düsmesini bkliyo hic sanmiyorm bana yardm etck biri olcagni gece gündüz ders calissm of demm ama su cizim oluyo bni cok korkuttu şu anda hc bisey beceremiyorm ve bz 5. ödevi teslim edicz ama bn bu yetenksizlikle beceremiyorm sevdigm baska bi bölüm kazanabilck kapasitem oldugunu düsünüyrm tkrr hazirlansm bunu basaririm ama iste blli bi nktayya gelmis onca emek vermiskn insanin eli kolu bagli kaliyo ne kalabiliyorum nede gidebiliyorum

    • Hepsini Göster
    • Mühendisliklerde de çizim vardır. Çizimden kurtuluşun yok, bil diye söyledim.

      Kaçmak, işin kolay yanı, senin gibi hırslı birinden kolay yol beklemem.

      Kütüphanede çizime giriş kitabını oku, temeli at, sonra gerisi kolay. Aileni de özlemişsindir ama, onlar seni daha fazla özlüyor. Onların bu özleme ne için katlandıklarını düşün ve sakın okulu bırakmaya kalkma. Onları hayal kırıklığına uğratırsın.

    • onlara�da cok üzüyorum zaten bunun farkindayim of of diyorm baskada bisey diyemiyorm sadece sunu yapicm sinava giricm tkrr bi sansimi denicm bölümüde bu yil denicm baktim yapamiyorm biyoloji bile olsa yazarm giderim elimdn baska bisey gelmiyo cnkü yapamadigim biseyde 4 yil kndimi mahvetmkde cok mantkli olmaz sanirim yada okulu dondurucm sinava giricm eger daha iyi bi yer kazanamazsm devam edicm mecbur

  • oohhooo daha ilk günden pes edersen seninle çok işimiz var. Şöyle bir silkelen kendine gel. Hemen otur ve çizimlerine başla. Bunun için düzinelerce kağıt tüketebilsin ama edison bile ampu için binlerce tel denemiş. hatırlatırım. hem kimse sana birşey icad et demiyor. Olan birşeyi çiz diyor. Ne kadar da korkuyorsnuz. yok ben yapamam edemem. Niye neyiniz eksik o yapanlardan.

    1|0
    0|0
    • yetenegm eksik iste millet bi kerede ciziyo bn 10 kerede oda biseye bnzemiyo inatla bn azimliymdir ama btn umudumu kaybttim şu anda cnkü yaptiklarimi grünce korkuyorm cizimden korktukca kndimi yiyip bitirioyrum sinava tekrr hazirlansam cizimlerle ugrastigm kadar ders calissam km bilir nereleri kazanirim ama en azineden calismamin karsiligini alirim burda alamiyorm :(

    • Hepsini Göster
    • peki snce nedn pisman olurum bana bunu birz daha acar msn

    • çıktıktan sonra muhtemelen bir dersaneye gideceksin. İlk aylar belki sıkıntı olmaz ama sonra şu anki üniversite ortamını özleyeceksin. Hele bir de kazanamazsan çok daha kötü olursenin için.

  • sonraki gittiğin yerde de sorun yaşayacaksın. hayat bu..

    mücadele etmelisin

    1|0
    0|0
    • ama yapamiyorm dayanmaya calissmda olmuyo. cizim yetengim hic yok bn ne kadar cabalasamda beceremiyorm ve umutsuzluga kapiliyorum. ders calismak olsa calismadm dersn kötü not aldiginda ama burda bn cabalyipda yapamiyorm ve bu sekilde bu okulu bitiremem bn hergün aglayark kndimi mahvederk. aile özlemide bi yandan zorluyo bni

    • Hepsini Göster
    • o zaman kararını ver.

      hakkında hayırlısı olsun

  • akıl akıl akıl akıl akıl akıl

    Yeter mi?

    0|0
    1|0
  • Bence de öyle yap.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • sen bu bölümu isteyerek ki sectin? öleyse cok istiyosan birakma bende Mimarlik bölümünde okuyorum benimde cizimler ilk basda iyi diyildi ama hemen vaz gecmedimm ve sinavlardan gectim. eger ölesine girdiysen gercekten istemiyosan bence birak ve yeniden baska bölume gir daha yasin neki senin? avrupa almanyada felan insanlar 30 yaslarinda bile okuyorlar ! yasi kafana takma . basarilar

    0|0
    0|0
    • cok saol yasi takmiyodm esem yalan olur bölümü isteyerek tm zorluklarini göze alarak yazmistm ama eger notlarim düsük olursa czim ödevlerinden iyi puan alamazsam okumk sadece stres ve üzüntüdn ibaret oluck benim icin bunu basaramiyosm basarabilecegmdn emin oldugm bi isi yapmk daha dogru geliyo şu an bkliyorm bakalim ödevlerdn kac alicm ve arkadaslarmin durumu ne oluck ona göre bi degerledirme yapip kararimi vericm

Yükleniyor...