Notere zorla götürsem, imza attırsam... Noter/Hukuk işlerinden anlayan biri.

Arkadaşlar, muhtemelen çok saçma bulacağınız bir soru ama benim için cidden önemi.

Ailemle aynı evde yaşıyorum. Abim internetteki bazı sitelere üye, istediği şeyi oralardan satabiliyor. Asosyal biri, orayı keşfettiğinden beri bana sormadan pek çok şeyimi sattı. Tokalarımdan tutun, ayakkabılarıma, cep telefonuma.

Bunlar yüzünden çok kavga çıktı. Satmayacağım söz diyor ama nafile. Ortalıkta eşya bırakmamaya çalışıyorum ama aynı evdeyiz, eşyaların bulunduğu odadan alıyor.

Ve 5 dakika önce tesadüf eseri gördüm ki 2 ay önce birikmiş paramla aldığım kaliteli bir çantayı 2-3 hafta önce satmış. Hiç kullanmamıştım çantamı.

Şimdi, anneme babama söylemekle olmuyor... Hiçbir şey değişmiyor. Evde sinir krizi geçirsem de besbelli bu deli yine satacak benim eşyalarımı.

Sorum şu... Notere zorla götürsem, imza attırsam. Eğer internet üzerinden ya da dışardan. Herhangi bir kimseye benim yazılı iznim olmadan bir şey satarsa banka hesabındaki tüm para benim üzerime geçecektir diye. Böyle bir şey olabilir mi?

Çok saçma gelmiş olabilir ama çektiğimi ben biliyorum. Delinin biriyle aynı evi paylaşıyorum. Hiç kullanmadığım şeyleri yarı fiyatına satıyor. Az önce ağlama krizi geçirdim, bir de satın alan "hiç kullanılmamış ürün hem de orijinal çok uygun fiyata aldım" diye yorum yazmış, varın siz düşünün halimi.

Allah rızası için ne yapabilirim bir akıl verin. Notere zorla götürebilirim ve imza attırım. Çünkü satma dediğim zaman cidden tamam satmayacağım diyor ama delilik anı gelince satıyor galiba. Ne biçim iş bu anlamadım.

Güncellemeler:
Abim çalışmıyor, ruh sağlığı bozuk. Aslında abimin adına imza yetkim var. Yani onun adına imza atabilir banka hesabındaki parayı çekebilirim. Bunu diyorum takmıyor. Ama belki hani noterden onun direkt izni olursa bir işe yarar diye düşündüm... Trajikomik bir haldeyim, farkındayım.
Arkadaşlar... Soruyu şöyle değiştiriyorum. Abim asosyal ve sosyal fobisi var, evden pek çıkmaz. O yüzden bende imza yetkisi var. Yani dilediğim mecrada onun adına imza atabilirim... Abimi son bir kez daha uyarsam bir şey satmayacaksın diye eğer satarsan paralarını üzerime geçireceğim diye... Ve eğer yine satarsa cidden bankadaki tüm parasını üzerime yaparsam, hiçbir sorun olmaz değil mi?

0|0
2|8

En İyi Erkek Görüşü

  • Ailenle konuşacaksın mecbur.

    Ne cins kardeşin varmış aklım almadı bu yaptığını hastalıklı yani belli önüne geçemezsin Allah yardımcın olsun

    0|0
    0|0
    • Ailem "ne yapalım kızım kapıya mı atalım abini" diyor. bir şey yapamıyoruz. Benim eşyalarımı daha rahat satabildiği için benimkilere dadandı.

    • Hepsini Göster
    • Abin hasta belli, Böyle birşeyi şimdi senden duydum =) Evdeki eşyaları satmak ne demek yahu,sende birşey kalmasa evdeki beyaz eşyaları da satar,harçlık vermiyormusunuz buna

    • Babam banka hesabına para koydu. Kendi üzerine dairesi var, kira alıyor. Yani parasız değil. Asosyal olduğu için internetten de olsa çok ucuza bile satsa ticaret yapmak kendini iyi hissettiriyor galiba. Ben de anlamadım. Yani şizofren gibi bir delilik hali yok sa psikolojisi bozuk.

Erkekler Ne Diyor 7

  • Ulen rakıyı döktük her yere...

    Allah iyiliğini versin.

    0|0
    0|0
    • Damdan düşenin halinden damdan düşen anlar. Deliyle aynı evde yaşamayan birinin anlamasını beklemiyorum.

    • Kusura kalma hakikatten çok güldüm belkide ayıp ettim ama olan bu.

      Öneri olarak ise interneti kapattır.

  • Abinin içine alien kaçmış... kanı yeşildir onun, dikkat et...

    Notere de böle bir konu ile gidersen yukarıda yazdığım tepkiyi senin için düşünürler bence...

    Eğer durumun bu kadar vahimse sattığı şeylerin fişleri ile mahkemeye vererek eşyalarını geri alabilirsin ama abine bu konuda bir ceza uygulanır...

    Zaten ailen nasıl tepkisiz kalmış onuda anlamadım... Siz yoksa tamamen uzaylımısınız?

    Bence sen ayrı eve çık...

    0|0
    0|0
  • Gelmişin 18-24 yaşına bul bi koca ayrıl evden kurtul nedir bu çektiğin kızım böle işmi olur... Ev de yaşasam gel benim eve koy eşyalarını dicem üzüldüm valla... Sen bi an önce başka eve çık...

    0|0
    0|0
    • Üniversitede okuyorum nereye gideyim. 3 yıldan önce çıkamam başka eve.

    • Kız yazık nan sana... Valla garipmiş ha... Dayanıcan artık bu duruma psikolojini bozmadan en kısa sürede kurtulmaya bakacan yapacak bisi yok... Zengin olsam ev tutardım sana o kadar üzüldüm düşün artık...

  • o iş tutmaz,yeni bişey aldığında emitasyonunu al bu asosyal dedin ya orji yuttur w gerçek fiyatına sattır,heralde birinle başı belaya girer w wazgeçer!hohoho ya da mail adresini hack le daa ne diyiiim sana:)

    0|0
    0|0
  • Banka hesabını daha önceden boşaltır ya da başka hesaba aktarır ki :S Ayrıca çalmak durumuna da girmiyor diye hatırlıyorum abinin senden aldığı şeyler.Polise şikayette bulunsan da işe yaramaz.Odanı kilitlemek en mantıklsıı.

    0|0
    0|0
    • Hayır boşaltamaz. Biliyorum.. Ya anlatınca komik geliyor ama bir empati kurun. Neyiniz var neyiniz yok satıyor biri hem de yarı fiyatına. Evdeki her şeyimi odama tıkamam ki. Odam çok büyük değil... Bu noter işi imkansız mı?

    • Bu noter işi olmaz.Bence sen herşeyini odana tık.

  • imza yetkisimi?*:]]] bırak satsın,şöyle güzel bi krediye ne dersin?

    0|0
    0|0
  • Sen onu bunu bırak, kalk su götür abine.

    0|0
    0|0
    • Bir saçma sapan konuşma be. Ben ne soruyorum sen ne diyorsun. Halden anlamaz mısın? Dalga geçeceğine hiç yazma.

Kızlar Ne Diyor 2

  • Aaaa şaşırdım.Sen bence ne yap ne et herşeyi bi yere kapa.. Kilitli sandık al kendine.

    0|0
    0|0
  • Sakla odandakileri diyeceğimde bu da çözüm olmaz. Onun eşyalarını sakla bakalım.

    0|0
    0|0
    • Onun eşyalarını saklasam da yine de satar. Çünkü ruh sağlığı yerinde değil.

    • O zaman onu sosyalleştirmek için bir şeyler denemelisiniz.

Yükleniyor...