Erkek arkadaşım yarın yaşadığım şehire gelecek ama para...

2saat uzaklıklarda ayrı şehirlerde oturuyoruz.ben bununla buluşmaya 95lirayla gittim.bu bana sinema ısmarladı ben ona yemek yol paramı kendim ödedim falan normaldi.

45 lira gitti 50 kaldı.

şimdi bu çocuk biraz parasız.kirayoda falan oturuyo.

sende para var mı gelicem salı günü dedi ama yol parası 40lira gitse ondan bide yemeği benim ısmarlamamı faalan söylüyo. gene gircek bana .

ben para yönünden kendimi kullandırmamak için ona bi teklifte bulunucam.

mantıklımı sizce?

40lira yol parasının yarısını ben vereyim(nasılsa benim için geliyo)

diğer yemeği sinemayı falan da ortak ödeyelim.

bana da ona da 50liraya malolur.

ona bunu söylesem alınır mı?ya nasi yapalım sizce

sonuçta birinci derece akrabam değil ve o bi erkek.

ona dedim salı günü para sorun değil diye

55 falan alabilirim dedi.

diyimmi sizce.yol paran benden ,gerisi ortak diye.

ne derki ,adım cimriye çıkmasın


0|0
9|17

En İyi Kız Görüşü

  • kendine güvenmiyorsa gelmesin, senin parana güvenip gelmesi hiç mantıklı gelmedi bir yere gidersin parası cıkışmaz yada olmaz tamam ödersin ama böyle demesi cok sacma alıştırma böyle bacım ...

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 17

  • parasız erkek çekilmez yorumları başlamış bile...senin gibisi az bulunur...zorda olana yardım edilmezse ilişki yürümez..yeter ki bunu alışkanlık haline getirmesin

    0|0
    0|0
  • ne iş yapıyor bu erkek çalışmıyormu ciddi birşey düşündüğün bir erkek ise en başta çalışıp evine bakabilmeli az parası olabilir sizde ona göre harçarsın sende ona göre davranırsın ama hiç yok diyende seni birak kendi hayatını bile kazanamaz.

    0|0
    0|0
  • ıyı basın goturuyo bunu ya.. bı erkek para yonunden sıkıntısız olmalı ne bu boyle.. bunları dusunmemen lazım senın ınce ınce herseyı hesaba kattırmıs sana.. boyle erkek mı olur ya.

    0|0
    0|0
  • alıştırırsan iyi niyetini su istimal edip seni kullanmaya çalışabilir uygun bir dille durumu izah et

    0|0
    0|0
    • evet sanki kullanıyo gibi onu hissediyorum kotu oluyorm.

      banka kartımın gelmesini bekliyorm falan diyo ama hep cimri

    • bunu alışkanlık haline getirmiş anlaşılan erkek olarak bazı sorumlulukları onun karşılaması gerekirken senden yardım istemesi tuhaf geldi bana sen kendi düşünceni uygun dille söyle

  • Uzun süredir çıkıyorsan ve hakkaten seviyorsanız karşılıklı o çocuk herşeyi göze alır(aşkım benimde durumum belli geliceksen ortak paylaşırız) gbi bişey söylersin kbl eder büyük ihtimal ama yok derse şüphe etmen gerek ;) Seviyosa göze alır bişeyleri.

    0|0
    0|0
  • bana kalırsa hiç alıştırma. Gelecekse adam gibi parasını ödesin gelsin.

    0|0
    0|0
    • evet alışıyo yoksa. bktım artık yemeğini bile bn mi odicem amk

  • bu işlerde para olmaz ama ne bileyim ben olsam bulur buluştururum

    0|0
    0|0
  • adım çıkmasın ne çıkmış zaten bunu okuyan herkes öyle düşünür :D seviyomusun sen bu çocuğu yoksa öylesine mi çıkıyosun ?

    0|0
    0|0
    • seviyorum ama hiç elini cebine atmıyo

    • seviyorsan bunları düşünmemelisin dicem ama demek ki ocimri kardeşim :) ona inat sende yapma sen para yok diyorsun bence var ama boştan yerlere harcamak istemiyor

  • bu ne lan bakkal defteri gibi

    1|0
    0|0
  • Birazcık sabretsin, kendini toparlayıp öyle gelsin

    0|0
    0|0
  • türünün son örneğiniz seni cam kavanoza koymak gerek (:

    0|0
    0|0
  • alıştırma bence hepsini ödesin o :)

    0|0
    0|0
    • hiç parası olmuyoki

    • Hepsini Göster
    • evet hazır yiyici. eğer bunun için tripatıcasa defolsn gitsn amk

    • eğer sen alıştırırsan hep senden istemeye baslar bırak defolsun gitsin :) paralı gününde aramasn seni parasız gününde arsın :)

  • kusura bakma çok salaksın sen gerçekten diyorum içimden gelerek diyorum

    0|0
    0|0
    • napayımkisence

    • ya bunu içtenliklemi soruyosun?

    • biz sevdiğimiz için tabiri caisse uçak firmalarıyla kanka olduk gittiğimiz şehirde otellerle arkadaş olduk lokantalarla dost olduk seninki 3 kuruşun hesabını yapıyorsa pes yani,yanlış anlama zengin değilim ama sevdiğim için elimde olanı harcarım yani

  • hepsi ayak bunların :D la ben 6 saatlik yola 40 tl veriyom o yol parası ne

    0|0
    0|0
  • malmısın kız sen

    0|0
    0|0
  • Böyle bonkör kızlar varmı yaaa...

    0|0
    0|0
  • Çok ince fikirlisin bu zamanda senin gibisi kalmadı arkadaşım :)

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 8

  • ya zaten gelcem sende para var mı diyen erkek bi yok olsun ya. tecrübeme dyanarak söylüyorum tez vakitte kurtul ondan ben onun gibisiyle 4 sene çıktım ve herkes ayrıl falan dedi umursamadım çok çok pişmanım ömrümü yedi cimri ve çulsuzdu adam olsa kibar olsa kabulümdü ama olmuyo parasız saadet

    0|0
    0|0
    • haklısın olmuyo bıktım artık benimde kutulmam yakındır. sevmesem dayanmazdm

    • ayrılınca aslında o kadar da çok sevmiyomuşum diyebilirsin

  • senin dediğin teklif mantıklı. işine gelmiyorsa gelmesin. senin yaptığın cimrilik değil

    0|0
    0|0
  • kaç yaşındasın sen

    0|0
    0|0
  • ne kadar süredir berabersiniz ki yıllar varsa arada bunlar sorun olmamalı

    0|0
    0|0
  • parasız erkek hiç çekilmez kız ayrıl gitsin

    0|0
    0|0
    • ayrılırsam bu yuzden ayrılırım zaten bıktım artık amk

    • o ne öyle seni kullanıyo gibi bırak kız boşver allah aşkına parasız sunu sen ode falan kız hesap ödermiymiş

  • neyle uğraşıyorsunuz yaaa

    0|0
    0|0
  • Söyle.Alınırsa kendisi bilir.

    0|0
    0|0
  • yemek yemeyin sinemaya gitmeyin gelsin görsün gitsin :)

    0|0
    0|0
Yükleniyor...