Naz yapmalarının sebepleri gene biz erkekler miyiz?

Sorum biz erkeklere ? kızlarda cevaplayabılır?

Şimdi hocam

biz erkeklere çoğu kız güzel geliyo hepsini beğeniyoruz hepsine yeri geliyo laf atıyoruz neredeyse hepsi bize güzel geliyo...

hatta bazı abaza erkekler kızlara laf atıyo ne bilim ilgi gösteriyo sürekli ama çok beğendikleri için değil az bile beğenseler off çok güzel kızsın falan diyolar mesela :) çok güzel olmayan bi kızı bile dünyalar güzeli yapıyoruz resmen sözlerimizle çoğu kezde şahit oldum oluyorum halaada :)

bu gibi durumlar kızların egosunun tavan yapmasına neden oluyomu sizce? kızların kendilerine aşırı güvenmelerinin sebeplerinden biride bu olabilirmi.. afedersiniz bi taraflarının kalkmasının naz yapmalarının sebepleri gene biz erkeklermiyiz ?:))


0|0
5|10

En İyi Erkek Görüşü

  • "Hepsine yeri geliyor laf atıyoruz"

    "Hatta bazı abazan erkekler kızlara laf atıyor"

    Bende bir sorun var galiba diye düşünürken ikinci satırı görünce "oh be abazan değilmişim" diyerek rahatladım.

    Sorunun cevabına gelince, aynen öyle. Laf atmasan da neticede bir şekilde elde etmeye çalışman bunun için yeterli. Kendini ayaklar altına seren milyonlarca gerizekalı erkek olmasa kadınlar, aynı şeyi yapan kadınlar olmasa erkekler şımarmaz. Gerçi aklı başında olan yine şımarmıyor ya, o da başka bir konu.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

  • aynı şey kızlar için de geçerli, aşırı ilgi ile şımartıp kendini bi halt zannetmesine neden olabiliyorlar.

    erkeklerinde yaptığı aynı şey. demek ki ayarsız insan sayısı oldukça çok.

    dib not : ben azınlıktayım :)

    0|0
    0|0
  • kendı sorunun cevabını kendın vermıssın zaten aynen ole malesef

    0|0
    0|0
  • etkisi çok fazla

    0|0
    0|0
    • aynen sıze öyle davranmamak lazım.

    • Hepsini Göster
    • ama sonra egon artıyo :)

    • öle artan egoyu napym zaten bunun haricinde kendime olan bi özgüwenm war

  • Evet aynen öyle.

    0|0
    0|0
    • vay kabulde edıyolar .)))

    • Hepsini Göster
    • Peki ama şöylede bi durum var..

      mesela kızlar bır erkege sureklı ılgı göstermez veya bır erkege 10 tane kızın asıldıgını göremezsın ama bir kıza 10 erkegın asıldıgını görursun :) kızlar benım pesımden kossun der ılk adımı hep erkeklerden beklerler bu yuzden bızım o kadar artmıyo egomuz :) kızlarınkı kadar degıl yani..

    • Evet işte bu abazalıkla ilgili erkekler abaza olduğu için bir kıza 10 kişinin sarkması normal.

  • bence genelleme yapmak yanlış olur mesela ben hiç o tarz sözlere gelemem her daim ukala gözükürüm zaten :)) güzel söz söyleyince masal anlatıyormuş gibi gelir kendini bilen ve kendine yeterince güveni olan kız bu tarz sözlere itimat etmez ben hiç tınlamam hatta beni diğer kızlar gibi sanan bir arkadaş böyle söylemış söylemışti hiç umurumda değildi baktı tavlayamadı kaçış o kaçış :D

    0|0
    0|0
    • ama sımdı söyle bısey var yolda yuruyosun dıyelım bırı sana atıyorum güzellıge bak yaaa falan dedı sen sımdı ıcınden ne dusunursun bıraz kendıne guvenın daha fazla artmazsamı:))

      veya herkez fotolarına ay cok guzelsın falan yazsa facede mesel :)

    • canım şimdi yolda yürürkenki ayrı mesele :D kendime güvenimin artması değil de hoşuma gider komik bulurum bazen sinir de olabilirim atan kişiye göre değişir bu durum tabi :)) 20 li 30 lu yaşlardabiri atarsa hoş ama 50 li li atarsa ıyyhhh misali :D fotolarım konusunda zaten bunu yaşayan birisiyim pek de umursamıyorum açıkcası acaba ne bekliyor benden de yazıyor diye düşünebilirim en kötü ama ergen kızlar ancak özgüven kazanır bu şekilde

    • ama bak kendin söyluyosun yanı hoşuma gıder dıyosun ıste kızların laf atan bır erkege dönup ne dıyosun ya sen gerızekalı falan dedıklerı bana hıc ınandırıcı gelmıyo ben hoslarına gıttıgıne bıle ınanıyorum.. :)

Erkekler Ne Diyor 9

  • evet biz erkekleriz

    2 şekil türlerimiz var bu durumda

    şimdi bu sıfatı meymenetsiz kızı kimse iplemiyor sokakta mahallede çevrede

    oda koşa koşa hızlı bi şekilde eueheue ğeğeğeeğüeğe face açıp her ekliyeni kabul ediyor

    sonrada ben bildiğin kızlardan değilim diyor, bildiğim kızlar.?

    benim bildiğim kızlar kaşar olup listesi 300 500 800 erkekle doldurup içlerinden 3-5 tanesini tanıyıp paylaşımlarını 50 60 100 150 kişi beğenince kendini bi halt sanmasıdır

    sokağa çıkınca hüsran tabi mahallenin delisi bile yüzlerine bakmıyor

    sonrasında abazanlar yani barzo kıro kekocanlar laf atınca ohhh bee sonunda bi erkek sıfatıma baktı ıhmhmhm, ama bi dk, terbiyesiz anan bacın yokmu senin salak şey yaaa

    ımmm demekki beni beğenen varmış hihihihi

    böle gelir gider :)

    0|0
    0|0
  • birçoğunuz

    genellemene ben dahil değilim hafız

    0|0
    0|0
  • Bazı erkeklerın yuzunden egoları tavan çok doğru yere değinmişsin=)

    Malum abazaların en çok olduğu ülke türkıye=)

    0|0
    0|0
    • aynen yabancı ulkelerde böyle degıl ordakı ınsanların hepsı kendıne guvenıyo kızları sımartmıyolar orda aksına kızlar bıle kosabılıyo erkeklerın pesınden :)

  • Sebebını soylıyım sen üzmek istemiyosun oda bunu kullanıyo ;)

    0|0
    0|0
    • aynen üzmemeye calısıyoruz ılgı gösterıyoruz ne bılım kıbar davranıyoruz hemen sımarıyolar kendılerını prenses sanıyolar egolar tavan :D

    • Hepsini Göster
    • işte hep bu bunları bı taraflarını kaldıranlar yuzuneden öyle :)

    • Yorum yok malesef :)

  • dostum buna tıp dilinde ''ekeklerden kaynaklanan kadınlarda g.t kalkması sendromu'' diyoruz.30 yaşların ortalarına kadar sürer.40 lı yaşlarda tamamen geçer..

    0|0
    0|0
  • evet kardeşim bu abazaları şeyinden tavana asmak lazım!

    0|0
    0|0
  • ulan sizin gibi erkekler yüzünden kızların bi taraflarını indiremez olduk:////

    0|0
    0|0
    • aynen ya kaldırmayın sunların bı taraflarını :) bırader

  • Oluyo, olabilir, evet biz erkekleriz.

    0|0
    0|0
  • Kaçan kovalanır kadın milletine ipi verirsen yandın demektir

    0|0
    0|0
Yükleniyor...