Derbiyi nerede seyredeceksiniz?

Biz her zamanki gibi taksim nevizadede yerimizi alacağız. Önce Orjin'de toplanacağız marşlarla taksime geçeriz. #LiderGalatasaray


0|1
21|45

En İyi Erkek Görüşü

Kızlar Ne Diyor 21

Erkekler Ne Diyor 44

  • evde seyredicem umarım fener yener

    1|3
    0|0
  • #Avrupamaçlarıbirbaşka napayım ben lig maçını hacı ;) :d :D

    0|1
    0|0
  • Müsaitsen sana gelmeyi düşünüyoruz :))

    0|0
    0|0
  • kahvede

    0|0
    0|0
  • Nevizade olabilir veya ua'dan çocuklarla.

    0|0
    0|0
  • evde

    0|0
    0|0
  • Firstrow'dan igrenc goruntu kalitesiyle :)

    0|0
    0|0
  • İstanbula Gidecek Vaktimiz Olmadığı İçin Evde
    #TekBüyükFENERBAHÇE

    1|2
    0|0
  • Cafede

    0|0
    0|0
  • izlemeyecem

    0|0
    0|0
  • uçakta olacam kaptana rüşvet vermeyi planlıyorum uçuş planı yerine maçı açması için. kimsenin karşı çıkacagını sanmıyorum

    0|0
    0|0
  • gereksiz izlesem ne olcak izlemesem galatasaraylıyım ama ikisinden biri yendiğinde ya da yenildiğinde çıkarım ne paramı alcam

    0|0
    0|0
  • Evde izleyeceğim.

    0|0
    0|0
  • Helal olsn bende evde izlicem (:

    0|0
    0|0
  • evde trt den

    0|0
    0|0
  • Evde tabi kalabalık bir ortam.

    0|0
    0|0
  • 0|0
    0|0
  • Dıgıturkte yok netten link bulmaya çalıcam :)

    0|0
    0|0
  • Evde.. her sene seans yaparım. 5 Fenerli 5 Galatasaraylı toplaşırız :) #LiderGalatasaray

    0|0
    0|0
  • Ulan gene 10 lira verip kahvede izlicez

    0|1
    0|0
  • Tv den izleyeceğim
    umarım bu sefer şanssızlığı kırarız

    0|0
    0|0
  • vay arkadaş

    0|0
    0|0
  • Oturup evde lig TV'den dilediğince bağırıp küfrederek sonra da tuttuğum takım kazanırsa kızılayda kutlama yaparım. .

    0|0
    0|0
  • Akrabalar tam kadro Galatasaray formamız ce bayraklarla evde :)

    0|0
    0|0
  • 1xbet. com maçı izleme imkanı olmayanalr burdan ücretsiz izleyebilirler. sadece tv ye göre birkaç saniye geride

    0|0
    0|0
  • Van - Beşyol Meydanı

    0|0
    0|0
  • İstanbul gidicektik tribün ylan oldu evde tv den

    0|0
    0|0
  • Bir bjkli olarak beraberlik için tesbih namazı kılıyor olacağım inşallah berabere biter :)

    0|0
    0|0
  • İzlemicem ayrıca derbi berabere

    0|0
    1|1
  • Her zamanki gibi #Mabeddeizleyecegim

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    14
Yükleniyor...