Arkadaşımın annesini beğeniyorum

Arkadaşımla aram çok iyi anneside beni çok sever çok esprili bir kadın ama onun konuşması oğluyla konuşmaları falan arkadaş gibi gülüyorlar eğleniyorlar bende o kadının huyunu ve kendisinide beğeniyorum çok genç gösteriyor bide bu durum hoşlantıya giderse ne yapıcam ben ? Bide arkadaşın ablası var oda bana karşı tavırları hoşlantı gibi seziyorum , onların evine ablası yüzünden gitmek istemiyorum ama onların aile ortamınıda görmek istiyorum ne yapıcam ben şimdi ?

Güncellemeler:
Ve ayrıca ben durumda haklıyım kendimi işin içinde çıkarmaya bakmıyorum , bende biliyorum yaptığım şey yanlış ve uzaklaşmaya çalışıyorum ayrıca ama nasıl yapıcağımı bilmiyorum size danıştım o yüzden

0|0
11|22

En İyi Erkek Görüşü

  • arkadaşının annenden hoşlandığını farz et aynı zamanda ablanı da istediğini farz et git düşün ondan sonra gel güncelle bir şey olmaz diyorsan sülalacek bir birinize girin

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 11

  • yaşlarnız kaç hepinizin ?

    0|0
    0|0
    • Ben 21 , arkadaşım 19 , ablası 22 , annesi 42 tam bilmiyorum ama

    • Hepsini Göster
    • Sen bilirsin .Umarım dilediğin hayata kavuşursun :)

    • Sağol sende ;)

  • uzaklaş o ortamdan yoksa çok yanlış bi ilişkinin içine gireceksin kaç hatta mümkünse eğer arkadaaşını kazıklamış olmak senin için problem değilse devam et derim

    0|0
    0|0
  • hmm bir arjadaşım da aşık oldum helebilmem birinin annesine demişti.18imdeydim o zaman.ot çekmekten beyni süngerleşmiş diye dalga geçmiştim.öyle bir kadın için senin tek çekici özelliğin gençliğin ve yataktaki performansın olacaktır.bunun için de oğlunun arkadaşını seçeceğini sanmıyorum.aşk falan geç onu da zaten.harold and maude geldi aklıma içim cız etti la:((

    0|0
    0|0
    • Sen kaç yaşındasın sorabilirmiyim

    • Hepsini Göster
    • çok yanıldın.sadece hümanist değilim ve bir şeyi gerçekten istersem yaparım.

    • Aynı kapıya çıkıyor zaten , bende senin mantığınla hareket edenler zarar gördüklerinde çok keyif alıyorum nedense

  • masallah yakında bütün sülalesinden hoşlanırsın .

    0|0
    0|0
  • bu durum hoşlanmaya gidecek belli , evlerine gitme.

    0|0
    0|0
  • bütün aileyi sevmişsin yani

    0|0
    0|0
  • evli mi annesi

    0|0
    0|0
  • daha beğenme safhasındaysa yol yakın dönebilirsin demektir :) olmayacak duaya amin demek istersende kimse seni tutamaz tabiki

    0|0
    0|0
  • cok dizi izleme

    0|1
    0|0
    • nerede yaşıyorsun sen

    • Hepsini Göster
    • ...bi bilsen... :D sende paşam

    • Evet hayatım sende yurtdışında yaşıyorsundur kesin

  • artık evine gitme o arkadaşının bence,dışarda görüşürün.

    0|0
    0|0
  • sanırım cok fazla kadın gormuyorsun..

    0|0
    0|0
    • Sevgilimde var ama onunla görüşmek istemiyorum

Erkekler Ne Diyor 21

  • Şimdi gel senle bi empati kuralım Sen çok iyi bi dostsun kardeş gibi görüyosun o arkdasını o Kadar güvenıyosun kı evının ıcıne annenın ablanın yanına eve sokuyosun o kadar güvenıyosun kı bişey oldumu basın belaya gırdımı Annenı ablanı Namusunu emanet edebılıyosun.Hoşlanmak güzel şey ama hoşlandıgın kısıye göre değişir.Eğer içinde istek varsa Göze beyne kalbe söz geçiremezsın.Eğer yoksa içinde öyle bişey kendınede nefsinede engel olabılırsın.Neyse dönelım konuya Bu kardeş dedğin insana karsı ablan bişey beslıyor hoşlanıyor begenıyor yada aşık hiç önemlı değil bunu normal karsılarsın.Hatta arkdasın gelip sana açık açık ben ablandan hoslanıyorum dese bişey demezsın .Peki ya gelip annenden hoşlanıyorum dese bu senı üzmezmi güvendıgın ınsan annen hakkında görüşlerini dile getiriyor.21 yasında bi insanın 42 yasındakı bı bayan hakkında tek düşünceği şey cınsellıktır.Hadı söylemedı sana ve annende ona karsılık verdı Bıgun ablanla onu öpüşürken yakaladın buna pek karsı cıkmazsın ama annenle arkdasının öpüştüğünü gördüğünü düşünsene ? kendınemı yanıcan güvendiğin evıne kadar soktugun arkdasınamı ? yoksa cınsellık amaçlı arkdasına karsılık veren annenemı ?

    0|0
    0|0
    • Yanlış anladın herkes gibi ben sadece cinselliği istemiyorumki onunla , Hem bu işin sonunda hiçbir şey olmyacakki, ama onların muhabbetlerinşi dinlemek bile benim hoşuma gidiyor

  • sen bu aileden uzak dur bence hacı

    0|0
    0|0
  • kendinden olgun kadnları begenmen normalde en yakın arkdaşının annesi ve ablası olması pek normal değil sonuçta seninde bir yerde anan bacın sayılır

    0|1
    0|0
    • doğru

    • güncellemeye cevap: görüşmelerinize dışarda devam edin ortamdan uzaklaşırsan gözden ırak olan gönüldende ırak olur misali belki hislerin ve düşüncelerin yatışmasında bir yararı dokunabilir

  • valla ablasından hoşlanman belki pek sorun oluşturmayabilir ama annesi için aynı şeyi diyemicem.insan arkadaşının annesinden hoşlanır mı lan.hatta ablasından hoşlanman bile arkadaşın olduğu için hoş olmayabilir.ama güzel bi dille söylersin ve ablasıyla evlenmeyi harbiden istersin o zaman olur. ama annesi için sana yuh diyorum.

    0|0
    0|0
    • Ben ablasından hoşlanıyorum demedimki

    • ablasından hoşlandığın anlamında demedim.en azından ablasından hoşlanmış olsan biraz daha mantıklı olur. annesi çok abes kaçıyor.onun için öyle dedim.

  • Uzun zamandır sevgilin yoksa, hatta hiç olmamışsa, kocaman bir sevgi açlığın varsa, en ufak sempatik davranışı "kur yapma" gibi algılama eğiliminde olabilirsin. Arkadaşın ablası da annesi de sana kur yapmıyor, sen algılamak istediğin gibi algılıyorsun. Kendine başka aşk hedefleri seçmen lazım. Madem beğeniyorsan iyi arkadaş olursun, ama sevgili değil

    0|0
    0|0
    • Konu aslında benim aile sevgi eksikliğinden başladı onları görüncede farklı duygular oluştu içimde ,sevgilim var ama görüşmek istemiyorum şu aralar

  • Her sevgi aşk değildir. Senin o anneye olan hislerin sevgidir. Belki kendi annende bulamadığın şeyleri onda gördüğün için seviyorsun.

    0|0
    0|0
    • Öyle başladı zaten abla kardeş gibi muhabbetlerini görünce sevgisini çok etkiledi beni

  • noluyoruzya

    0|0
    0|0
  • ahahahah oha arkadaş aşmış kendini :D ama aşk bu yani nerden çıkıcağı belli olmaz

    0|0
    0|0
  • Kimi seviyosan sev kardeşim anası mı ninesi mi fark etmez sen git evlerine annesi seninle olmaz da en azından ablasını alırsın.

    0|0
    0|0
  • kendinin sapık olduğunu hiç dikkate aldın mı her önüne gelen dişiyi kendine aşık sanıyorsun

    0|0
    0|0
  • dünyanın ipi kopmuş...

    0|0
    0|0
  • Babalari yokmu bunlarin :D

    0|0
    0|0
    • Var mükemmel bir insan kendisi , çok iyi bir baba , benide sever arkadaşım ben 3 ümüz arkadaş gibi dışarda takılırız

    • Hepsini Göster
    • Kadin açık sacikmi acaba ? Sence kadin guzelmi seksimi ?ne bilim ablasimi guzel annesimi :)

    • Kadının başı açık , ama dekolte kıyafetler giymiyor , ablasıda aynı şekilde , Ablası güzel bi lafım yokta bi şey hissetmiyorum

  • Yakında arkadaşından ve babasından hoşlanırsan şaşman :D

    1|0
    0|0
  • Tek kelime iğrencsin..

    0|0
    0|0
  • çok tv izliyorsun birader :D

    0|0
    0|0
  • dünyanın çivisi çıkmış

    1|0
    0|0
  • eminim sen küpe falan da takıyosundur burnuna demır kolye falan takıyonmu dostum?

    0|0
    0|0
    • yoo işim olmaz öyle şeylerle

    • yav böle seyler olur dicem çünkü şeytan fısıltısı bunlar senın nefsınde biraz çürüme varsa şeytan ne aklına sokarsa o iyi hoz gelır bundan korunmak ıcın besmele ile naparsan allah ı anmadan yapma bence

    • Anladım sağol

  • adam behlül cıktı ya la :))) acıma ver odunu odunu

    0|0
    0|0
  • La oğlum sen bu aileye göz mü diktin?

    kimi gördüysen bi hoşlantı :))

    0|0
    0|0
  • Çok karmaşık bir durum.

    0|0
    1|0
  • eskiden arkadşımın evine giderdik hep annesi çok cana yakın açık giyinen biriydi. karsımda otururken bacaklarını açar minin altındki ne varsa gösterirdi fakat o zzamnlar cesartim yoktu şşimdi olsa cesaratim var ama yinede yapmazdım..

    0|0
    0|0
Yükleniyor...