Öyle dediğim için bozuldu mu acaba?

Bi çocukla tanıştım 4-5 gündür konuşuyoruz çocuk ben atmadan mesaj atıyo. dün öyle konuşurken ben bi erkek sanatçının şarkılarını çok beğendiğimi söyledim. oda 'sesi hoş' dedi. bende dedimki 'onun sesini yerim ben ya' dedim güldüm. o da höstt yavaş dedi güldü. sonra bende gülücük koydum daha da mesaj atmadı . bugün de hiç atmadı. acaba bozuldu mu?

Güncellemeler:
3 saat önce mesaj atmıştım yeni cevap verdi. fazla faceye giremedim şimdide mesajlara bakıp çıkıcam dedi yarın görüşürüz söz hadi iyi geceler dedi çıktı

0|0
8|12

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 11

  • sırf öyle dedin diye kıskandıysa çüş yani

    2|0
    0|0
  • buz dolabında muhafaza ettiysen bozulmamıştır:)

    1|2
    1|0
  • saçmalamış

    2|0
    0|0
  • Belki de o erkek ünlüyü senden kıskanmıştır o da olabilir :D

    2|1
    1|1
  • belkide kontürü bitti yada siz bittiniz

    2|0
    0|0
  • yok bozulmamıştır.Lisede dersler zor malum ders çalışıyodur .

    1|0
    1|0
  • Velet kıskanmış :/

    1|0
    0|0
  • Konuşduğun erkek sevdiği bir kadın sanatçının sesını yerım dese tepkin ne olurdu?

    1|0
    0|0
  • bozulmuş olabilir kıskanmıştır büyük bi ihtimalle

    1|0
    0|0
  • sanırım paslaşarak gol atmak istiyor.topu ayağında fazla bekletme.

    1|0
    0|0
  • Liseli aşıklar :D

    1|0
    1|0

Kızlar Ne Diyor 8

  • Bi' kere de sen mesaj at hep karşıdan bekleme.

    1|0
    0|0
  • Bozulduğunu sanmıyorum, sonuçta herkes sanatçılara karşı hayranlık besleyebilir. Bu garip bir şey değil, gayet normal bir şey.

    Eğer ki cidden kıskandığını belli ediyorsa uzak dur ondan! Bir ünlüden kıskanan kim bilir daha neler çektirir sana?..

    1|0
    0|0
  • sence tbikide bozuldu erkekler öledir dişi sinek bile yaklasmasın isterler;)

    1|0
    0|0
  • Yani ahmetten mehmet ten eyvalalh ama ünlüleri kıskanmak nedir ya nasıl bi saçmalıktır bu =) Kesin murat bozdan bahsetmissindir erkekler kıl oluyo ona lşadjfksgfsdg

    1|0
    0|0
  • bir at sor.

    0|0
    0|0
  • o değil de mesajlaşmak bunaltmıyor mu sizi ?

    1|0
    0|0
  • kıskanmıştır belki :):)

    1|0
    0|0
  • fazla cıvık cevap vermişsin belki ondan

    0|0
    0|0
Yükleniyor...