Çalışmayan kadın evlenemiyor mu ?

çalışmayan kızlar artık evllilik için tercih edilmiyor gibi günümüzde.herkes eşinin çalışması taraftarı .karektere falan hiç bakılmadan direk çalışıyor musun nerde ne iş yapıyorsun muhabbeti dönüyor .böle oldukça evlilikten soğuyorum .düzen değişti sanki ne düşünüyorsunuz ?


0|0
3|12

En İyi Erkek Görüşü

  • tam aksine değilmi ya. mesela ben manisalıyım ve liseyi bitirdikten sonra üniv. 1-2 sene de olsa sınava giripte yerleşemeyenler evlenmeyi tercih ediyor.. yani söyle bi zihniyet olşuyo 2 sene girdim kazanamadım evde kalmaktansa evlenirim daha iyi... bence yanlışş. tamam kazanamamış olabilrsin ama çalışmayı da denemiyorsn.. ama ne yazıkki bizim milletimizdeki erkeklerde genç olsun güzel olsun zihniyeti olduğu için hiç farketmiyo.. ister çalışsın iter çalışmasın.. ama ilerki yıllarda çalışmayan kızlarda tm anlamıyla dışlanmaya başlıycak..

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 11

  • işe girsin hemen nişanı takacam. işsiz bi kadınla asla evlenmem. tamam karakterde önemli ama ben istemiyorum, bereketsizlik gelir eve bence. kadının tüm gün evde durması iyi bişey değil. soğurum zaten. hayatı paylaşmak her anlamda geçerli. o evden sabah çıkıp akşam benimle yorgun argın dönecek. benim hangi kafada olduğumu bilecek. yemek yapmasın pizzamızı söyleyip yeriz birlikte. aç kalacaksak aynı kafada olalım önemli değil. ütünün parçası 1.50 lira. ütü makinesiyle evlenmek istemiyorum. bi evde 15 günde bitemizlik yapılsa olur. kimse pislikten ölmez. kadın gelir temizler gider. çocuk olursa, bize anannemiz baktı ona da bakacaktır. kısacası ben çalışıyo muyum. oda çalışacak. evde durup para yemek yok.

    0|1
    0|0
  • hayat şartlarının zorlaşmasıyla bu düşünce biraz daha yaygınlaştı fakat kadınlarda eskiye göre çok daha fazla istihdama katkıda bulunuyorlar.2 tarafında çalışması daha mantıklı bence

    0|0
    0|0
  • Bütün gün evde ne yapılırki.Şimdi sorsam dantel,oya,dikiş,nakış biliyormusun diye malesef bu becerilerde yok :)

    1|1
    0|0
  • bence alakası yok. Kadın kadındır. çalışsada çalışmasada o evin olmazsa olmazıdır. erkektir bu evine bakmakla yükümlü ekmeğini taştanda olsa çıkarmak zorunda olan. kadınlarımız çalışmak zorunda değildirler. ama devrimiz şunu gösteriyor ki.

    Bir kadının kendi ayakları üzerinde durabilmesi kadar özel bir şey daha yok. Kadınlarımız kendi ayakları üzerinde dursun ki bazı şeylere hüküm sürsün.

    Kadına Şiddete HAYIR.!

    0|0
    0|0
  • ankara için konuşuyorum erkeğin evi yoksa minimum 1500 alması lazım ki ailesini geçindirsin...

    eğer eşide çalışırsa o parayıda birikim yaparlar... durum bu...

    erkeğin maaşı => kadının çalışıp çalışmayacağı

    0|0
    0|0
  • Kim demiş onu benim ilk tercihim çalışmayan olmasıdır. Arkadaşlarımında bir çogu bü yönde düşünüyor.Ama bu benim fikrim sadece

    0|0
    0|0
  • Yoo, müstakbel eşim çalışmıyor şu an. Çalışmak istiyor. Açıkçası ben evlenmek için onun çalışıp çalışmamasına bakmıyorum. Evlenmek için uyumumuz daha önemli, onun mesleği/çalışması değil.

    0|0
    0|0
  • erkek artık tek başına koca aileyi geçindiremez,sen de elini taşın altına sokacaksın

    0|0
    0|0
  • umutsuz ev kadınları :)

    0|0
    0|0
  • benim içi farketmez

    0|0
    0|0
  • Ne alaka ya.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • yani çalışan daha sosyal daha kültürlü olarak algılanıyor ondan dolayı

    0|0
    0|0
  • ee günümüz koşulları tek maaşla geçime pek el vermiyor. erkeklerde kendi ayakları üzerinde duran bayanlara daha çok değer veriyor. onun için kızlar okuyup iş sahibi olmalı.

    1|0
    0|0
  • e ot gibi de yaşamasın evde...

    0|0
    0|0
Yükleniyor...