Ömrünüzü tek bir kadın/erkek ile geçirebilir misiniz?

Merhaba efem;

Her birey farklı bir heyecandır efem. çünkü her biri, kişiye farklı bir hayat sunar. farklı farklı dünyalar. tek bi dünyaya tenezzür etmenin manası da nedir efem?

Söylemek istediğim şudur ki efem, hayat tek bir insana endeksli geçmez. yaşayacak bir ömrümüz dahası belki de tek bir günümüz var. başkalarını düşünmeyi bırakıp, heyecanı, mutluluğu, bizi yaşadığımızı hissettirecek kavramların peşine düşürek zamanımızı kullanmalıyız. çünkü zaman ilerlemiyor, aksine geriliyor. yani zamanımız doluyor efem.

Ömrünüzü tek bir kadın/erkek ile geçirebilir misiniz efem?


0|0
5270

En İyi Kız Görüşü

  • Yoktun uzun zamandir

    0|2
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Kızlar Ne Diyor 51

  • tek eşlilikten yanayım :p

    0|3
    0|1
  • evet ömür bitiyor hayatlar geçiyor ... şu an karışabildiğin kadar hayata karışmak istiyorsun ama karıştığın her hayatta bir parçanı bırakıyorsun yoruyor , yoruluyorsun farklı hayatlara dokunmak onların pencerelerini incelemek eğlenceli mi ? evet öğrenebileceğinin sınırı yok çünkü ama çok hayat hiç hayat gibi birşey parçalanıp başka hayatlara dağıtmaktansa kendimi bi hayatı kendi hayatımla bir görüp devam edebilir miyim ... bence edebilirim

    0|0
    0|0
  • Tabiki de hem de bir ömür:)ama gerçekten sevildiğime ve onunla aynı yolda yürüyebileceğime beni ikna ettiyse sevgisine beni inandırdıysa.bütün ömürler onunla olsun...

    0|0
    0|0
  • Tek eşlilik,olması gereken budur bence.

    Çok sevgili hiç sevgili. Bir tane olcak,gerçek olcak.

    1|3
    0|1
  • senin gibi sürekli efem diyorsa aslaaa !

    3|1
    0|1
  • Aşıksam geçiririm.

    0|0
    0|0
  • ben geçiririm de o erkek benimle bir ömrü geçirebilir mi bilmiyorum

    0|1
    0|0
  • geçirebilirim

    0|3
    0|0
  • Geçirebilirim,geçirebilirim de asıl zor olan o insanı bulmak.Belki "O insan olabilir" derim ama hiçbir zaman "Evet buldum" diyebilceğimi düşünmüyorum.Amann neyse tırt.Aşksız hayat daha güzeldir zaten.

    0|1
    0|0
  • Bir degil, bin omrum olsa yine sadece sevdigimle gecirmek isterdim..

    0|2
    0|0
  • efemler kovalasın seni.

    1|0
    0|0
  • bu kadar efem baymis soruyu ama cevap verelim tek kisi olsun bircok kisiye gerek yok istmez alimiyim ben maymun istahli birisi deyilim

    0|1
    0|0
  • Dotsuz adam yeni hesap acmis +I

    0|0
    0|0
  • pazara kadar deıl mezara kadar hemde..

    0|0
    0|0
  • İnsan sevdiğinden sıkılır mı asıl onsuz geçiremez.. tek istediğim tek olması ve tek olmak

    0|0
    0|0
  • doğru kişi ise zaten Allah'ta yazmışsa alnıma geçiririm..

    0|0
    0|0
  • şöle geçirirm monoton bi şeklde sürüyorsa her insan gbi sıkılırım kndinden usandırmsa değişklkler yeni heycnlar yaşatıosa bana brde aşıksam sıkılmak mümknmüdür bi ömür ...

    0|0
    0|1
  • Sevdiğim adamla evet!

    1|1
    0|0
  • Geçiririm ama bi şartla sürekli ilgi göstericek beni şımartıcak.. ilgisizlik olursa anında soğurum suratına bile bakmam. He birde biraz kilolu olursa tamam başka erkeğe bile bakmam.

    0|0
    0|1
    • başka erkeklerin size bakma ihtimalini gözetmeksizin bu cümleyi kurdunuz efem.

    • Hepsini Göster
    • biz bunları çok yaptık biri bile yanımızda durmadı...

    • herkes aynı değildir bunu da unutmayın..öyle kişilere denk gelmişsiniz demek ki.

  • 2 insan en ufak şeyden mutlu olabiliyorsa eğer heyecanları hiç bitmez diye düşünüyorum yani.

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    31

Erkekler Ne Diyor 70

  • hesabını yakında kapatırlar bence sırf bu efemler yüzünden :)

    gerçekçi olmak gerekirse sevgi aşk evlilik içnin tekeşlilik kesinlikle . ama cinsellikte tekeşlilik zor geliyor bana. her gün aynı vücudu görünce bıkarım gibi geliyor. sanırım kadınlar buna tahammül edebilir. onlarda yürekten gelen bir istek var cinselliğe.

    0|0
    0|0
  • Tek eşlilikten yanayım

    1|0
    0|0
  • eğer doğru kişiyse neden olmasın

    1|0
    0|0
  • bak şimdi 3 milyar maaşalıosun 3 milyar da karın alıyo naptı 6 milyar karın dicek ki iyi bi evde oturalım bi kira vericeksin 3 milyar kaldı birinizin maaşı onun süsü püsü alışverişi derken aysonu zor gelicek :D

    ha tamm içinizden bazıları diyor ki karım süslü değil tutum lu o zmn 6 milyar sende bi araba onunla ilgilenmöeye başladın gine aysonuzor geldi kavga gürültü benmi arabamı ayrıldın bitti

    ha tamam bn meraklısı değilim dedin o zmn 6 milyar alıyosun çocukların masrafı derken gine ay sonu zor geliyo :D

    ha tmam dedin ki ya kardeş benim ay sonum rahat gelir takma ona dedin al o zmn arkadaşlar aradı akşam maç var dedi işten çıktın maça gittin maç bitti biyere oturalım konusamıyoruz epeydir dediler ne dicen karım bekler mi dicen demicen sende gitcen ee kapanıyo orası nolcak şimdi olum şurda manyak bir bar var ama geç oldu eve gitcen dimi kılıbık hayır gitmicen bara girdin gece geç saat oldu napcan bu saatte mi gitcen evde kavga gürültü boşver arkadaşında kal ama bi gün sonra eve gidince nolcak bana zaman ayırmıosun kendin yaşıosun dicek kavga kavga olaylar olaylar :D

    evli olmasaydın 3 milyar alcaktın bi bekar evi zaten arada sırada yatmaya üst baş değiştirmeye gelcen orayada :D neyse arkiler mi çağırdı git gez tatile mi çıktınız oh mis sorumluluk yok ay sonu derdi yok haksızmıyım

    haa bide şu var anlaşabildiğiniz biriyle evlenin mantık evliliği yapın kimse kimse yi aramasın herkes kendi hayatını yaşasın birbirinizi özlerseniz buluşursunuz oldu bitti gitti :D

    0|0
    0|0
  • Bir ömür boyu olmak kısaca evlilik oluyor ve evet kesinlikle tercihimdir.Birçok tadı zevki tadacağıma bunu kalbimde ve yanımda olan sevgilimle tek bir bayanla yaşamayı yeğlerim.Çeşitlilikden yana değilim,kaliteden yanayım.Kalite benim için sevgilimdir.

    0|0
    0|0
  • O senin sorunun götsüz, sen hayat arkadaşını tek seferde seçemiyorsan ve daldan dala konmadan edemiyorsan, o senin sorunun. Ben o kişiyi tek seferde bulacağımı biliyorum, ille de 10-20 kızla flört etmeye gerek yok. Sana uygun olmadığı belli olan kişilerle zaman geçirmeye hiç gerek yok. Zaten anahatları bellidir herkesin, bakarsın ve bu kız bana uygun değil dersin. Yakından tanımak istediğinle flört edersin de ben yıllardır hiç yakından tanımak istediğim bir tiple karşılaşmadım, anahatlarıyla sınıfta kaldılar. Bi de sen diyorsun ki ölümlüyüz hadi önümüze gelenle meşk edelim, carpe diem'in cıvkını çıkardınız "efem"

    1|0
    0|0
  • Efem kelimesini çok kullanmışsınız efem beynim sulandı efem, bana kalırsa efem geçirebilir efem, çünkü ben bir kişi bulup onunla yaşayıp yaşlanmayı düşünüyorum efem.

    Saygılar efem.

    0|1
    0|0
  • ömer hayyam derki!SİNEK GİBİ HER LOKMANIN ÜZERİNE KONACAĞIMA,AKBABA GİBİ BİR KEMİKLE BESLENMEYİ YEĞLERİM...

    3|1
    0|1
  • evet geçirilebilir yani şahsen ben öyle planlıyorum yaş 18 daha bir kızla çıkmadın ama sevdiğim ve sevgisini hissettiğim bir kız bulursam sonuna kadr gidicem onun bulana kadar Lonely Virgin veya Forever Alone

    0|0
    0|0
  • tek bir kadına adıcağım bir hayatım var ve o tek kadını beklemekteyim bir kişi olucak sadece bir kişi sevicem ve o bir kişiyle bir ömür geçiricez ...

    2|1
    0|0
  • Elbette zaten hayatta tek bir kişiyle yaşayacak doğru insanı beklemek gerekir. Sen de bir takım felsefik laflarla ahlaksızlığı süslemeye çalışmışsın efem .

    2|0
    0|0
  • 1. olarak şu efem lafından artık vazgeç herkesi baydı aynı efem lafını kullanman...

    2. si geçirebilirim evet tek eşlilik diye buna diyorlar ayrıca evlilikte bunun için yapılıyor...

    0|0
    0|0
  • Ömrümü şuraya koyuyorum

    Bedeni direk gömün abi.

    0|0
    1|0
  • Geçiririm. En güzeli de budur kanımca <3

    3|1
    0|0
  • neden ki

    dedem geçirebildiğine göre bir ömür ninemle

    babam bir ömür geçirebildiğine göre annemle

    bende iyi bir eş bulduğumda neden bir ömür geçirebilirim...

    0|0
    0|0
  • Bakınız efem ömür dediginiz efem 3 gündür efem bukadarcık efem kısa efem zaman diliminde efem ruh ikizini bulduysan efem bir ömür geçer efem önemli olan efem kararları birlikte verebilmektir efem efem efelerin efesi efem...

    0|0
    0|0
  • Çokeşlilikten yanayım. Tek eşlilik bence sadece bir ütopya.

    0|0
    1|0
  • Vallahi benim kişiliğim buna uygun ben tek eşlilikten yanayım.

    1|1
    0|0
  • Eğer nefsimin istediği biriyle evlendiysem, bir ömrü asla bir bayanla geçiremem. Eğer kalbimin istediği biriyle evlendiysem, bir ömrü asla bir başkasıyla geçiremem.

    1|0
    0|0
  • Daldan dala yapalım yani. Nede olsa artık küçük amerikayız. Tek eş tabiki. Araba mı değiştiriyorsun sonuçta efem sen?

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    50
Yükleniyor...