Ofsaytı bize soruyosunuz :D bilmediğimizi sanıyosunuz?

kafanın, vücudunun ya da ayağının herhangi bir bölümü rakibin kale çizgisine toptan ve son rakipten daha yakınsa ofsayt oluyo ama kollar dahil değil diye biliyorum. doğrumudur?


0|0
3|11

En İyi Kız Görüşü

  • Kızların yuz akı alkışlıyorum haha

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 11

  • Buralarda harcanıyorsun :D

    0|0
    0|0
  • doğru bildin :)

    0|0
    0|0
  • Gün geçmiyor ki yeni bişey öğrenmeyelim doğrusun :-)

    0|0
    0|0
  • O soru bana ait :)

    0|0
    0|0
  • Bu kadar kapsamli ben bile bilmiyom

    0|0
    0|0
  • kopyala yapıştır başarılı

    0|0
    0|0
  • Arastirip gelmissin cok belli :) dogaclama bir cumle bekliyodum

    0|0
    0|0
    • arkadaş çevresi sayesinde öğrendiklerim zaten başka nerden öğrenicem babamın futbolla arası hiç yok. eski sevgililerden beraber maç izlerken öğrendiklerim var başka bişey yok. zaten yanlıs topa göre vs. diyenlerde var ben doğrumu diye sordum sadece

    • İyi len aferin atarlanma

  • Dıztttt elendiniz

    0|0
    0|0
    • doğrusunu sen söyle

    • Top ayaktan ciktigi (kendi takim arkadasinin ayagindan) anda son defans oyuncusunun arkasinda durmuycaksin ya bu kadar basit :D

  • :D Nonono

    0|0
    0|0
  • yorumcu olcakmışsın :D beyaz futbola başvur :)

    0|0
    0|0
  • Alkış :D

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

Yükleniyor...