Çarpık bacak egzersizle düzelir mi?

Evet arkadaşlar ben erkeğim veinanması zor ama çarpık bacaklarım var. Sizce çarpık bacak zamanla veya egzersizle düzelir mi?


0|0
75

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 6

  • Evde terliklerini sağ tekini sola sol tekini sağa olarak ters giy. Mutfağa, odana filan yürürken öyle yürü. Sağ ayağın sola sol ayağın sağa yonelicegi için duzelme olur.

    0|0
    0|0
  • düzelmez

    0|0
    0|0
  • hayır denedim bir boka yarmıyo

    0|0
    0|0
  • Düzelmez

    0|0
    0|0
  • Sporla düzelir

    0|0
    0|0
  • Sanmıyoum, yapısal birşey değil mi?

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 5

  • Kisiden kisiyedegissede duzelsme olabilir.

    0|0
    0|0
  • Hayır düzelmez

    0|0
    0|0
  • kemikle ve kemiğin dizden çıkış açısıyla alakalı bir şey. kalf kaslarını irileştirebilirsen görüntü biraz düzelebilir ama biraz.

    0|0
    0|0
  • Neden inanması zormuş kardeşim. Futbolcuların hepsinin bacakları çarpıktır. Zamanla düzelmez ama bacak antramanı yaparsan kıskanılcak bacakların olur ;) Baldırlarını genişlet yeter.

    0|0
    0|0
    • ya kızlarda ki gibi yani futbolcularda düz mesela dar paça giydiğimde belli oluyor

    • Hangi futbolcu dar paça giyiyor kardeşim :) Sen daha gençsin ağırlık antramanıyla baldırlarını genişlet. Bir süre sonra fark edersin zaten. Benimde bacaklarım öyle. Dar paça giyemiyorum giysem bile boru paça giyerim. Çünkü dar yakışmıyor. Tercihim boru paçadır. Zaten çıplakken bacakların duruşu mükemmel olur. Sen bacaklarını kuvvetlendir yeter. Nasıl göründüğünü boşver. ;)

  • Evet. Duzeltileblr

    0|0
    0|0
Yükleniyor...