Arkadaşlarınızla toplu olarak yaptığınız hangi faaliyet size daha eğlenceli geliyor?

Arkadaşlarınızla toplu olarak yaptığınız hangi faaliyet size daha eğlenceli geliyor?

Mutlaka daha birçok faaliyet vardır, şıklara sığmayan...

  • Piknik yapmak
    19% (19)17% (14)18% (33)Oy Ver
  • Sinemaya gitmek
    18% (18)13% (11)16% (29)Oy Ver
  • Konsere gitmek
    20% (20)15% (12)17% (32)Oy Ver
  • Evde toplanmak
    38% (38)32% (26)35% (64)Oy Ver
  • Maça gitmek
    5% (6)23% (19)14% (25)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

0|0
21|19

En İyi Kız Görüşü

  • evde toplanmak ya da alış veriş yapmak

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 20

  • pikniğe gitmeyi seviyoruz biz. zaten genelde yanımıza alınması gereken ıvır zıvır ne varsa ben alırım, kızlara hırka, çorap götürürüm, gittiğimizde sofrayı hazırlarım, mangallıkları hazırlarım o pislikler de hazıra konar :) olsun şikayetçi değilim çok eğleniriz :)

    0|1
    0|0
  • konsere gidelim, çimde yuvarlanalım,avazımız çıktığı kadar bağırıp, dans edelim, içelim,şarkıları birbirimize söyleyelim.oh mis.

    1|1
    0|0
  • evde toplanıp dedikodu yapmak:)erkeklerle bile toplandığımzde full dedikodu yapıyoruz:)

    0|1
    0|0
  • Piknik yapmak onlarla harika oluyor :)

    0|1
    0|0
  • SİNEMA ``

    0|1
    0|0
  • Piknik yapmayı hep çok sevmişimdir

    0|1
    0|0
  • evde toplanıp beraber yemek yemek oje sürmek film izlemek video çekmek dedikodu yapmak . Bunların hepsi çoook güzeeel

    0|1
    0|1
  • onlarla beraber herşey güzel ama pijama partisi bambaşka:)

    0|1
    0|1
  • evde toplanıp..sinema keyfi yapmak ardından hoş beş..ayrıca gezmek tabiki:)

    0|1
    0|0
  • piknik gibsi var mı ya :)

    0|1
    0|0
  • Maça gitmek

    0|1
    0|0
  • bowling sonrasinda hep birlikte tas izgara yapmak bi restaurantta

    0|1
    0|0
  • Maça gitmek.

    0|1
    0|0
  • evde toplanip nargile icmek

    0|1
    0|1
  • Oturup saatleeerce binbir türlü konudan bahsetmek, beyin fırtınası yapmak ve yorulunca kendimizi abur cuburla filme adamakk sonrada uykuya tıpışş.

    0|0
    0|0
  • Evde toplanmak, dışarıda buluşmak ve gezmek.

    0|0
    0|0
  • Maca gitmek tabikide:) en buyuk istegimiz Barcelona maclarını tvden değil canlı canlı izlemek.umarim oda gerçekleşir:)

    0|0
    0|1
  • Evde toplanmak

    0|0
    0|0
  • Evde toplanmak

    0|0
    0|0
  • deniz faaliyetleri genelde eğlenceli oluyo. güneş altında uyuyakalanın sırtına şlop diye vurmaca, denize atlarken güneşlenenlere su sıçtarmaca, su soğuk diye suya girmeye hazırlananlara çop çop su atmaca falan işte. çogeğlenceli.

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 19

  • PİKNİK KEBAP AYRAN KIZLAR :)

    0|1
    0|0
  • D iyidir

    0|1
    0|0
  • Pİknik iyidir

    0|1
    0|0
  • piknik açar beni :)

    0|1
    0|0
  • alkol.boş şişelerle birbirimizin eklem yerlerine ve kemiklerine vurup acı eşiğimizi yükseltiyoruz.böylece hayattaki acılara daha olumlu bakabiliyoruz.spartalı değiliz ama olabilirdik.eğlence anlayışımız farklı :/

    0|0
    0|0
  • Paintball Gokart, futbol maçı

    0|1
    0|0
  • Halı saha maçı. Her hafta yaparız. Bu hafta da koyacaz Emrelere :D))

    0|1
    0|0
  • halı saha maçları

    0|1
    0|0
  • toplu halde top oynamak:)

    0|1
    0|0
  • evde toplanıyoruz hoş sohbetler falan filan derken bakmışsın sabah olmuş :)

    0|1
    0|0
  • konser ve sinema ..

    0|1
    0|0
  • A: Piknik yapmak

    0|1
    0|0
  • 5 kadın 5 erkek evde şişe çevirmece güzel :(

    0|1
    0|0
  • arkadaşlarımla beraber bi çilingir sofrası kurup eğlenceli bi şarkı açıp komik eğlenceli şeylerden muhabbet etmek beni ençok mutlu eden şey.(arkadaşlar dediğim sadece erkekler değil kız erkek ne farkeden insan en iyi arkadaşlarını seçemez sonuçta)

    0|0
    0|0
  • grup seks

    hah hah hah

    şaka yav şaka

    piknik ve doğa yürüşü tabiki

    0|0
    0|0
  • ben hiç arkadaş edinmem ve bütün aktivitelerim kendi başımadır.

    0|0
    0|0
  • Evde toplanmak.

    0|0
    0|0
  • Konser dedim bide rock'n coke olursa inş bu yemede yanında yat artık yaşımızda tutuyor

    0|0
    0|0
  • Dağcılık. Kaya tırmanışı.

    0|1
    0|0
Yükleniyor...