Istanbul üniversitesinden arkadaş nasıl bulabilirim ?

arkadaşlar ben istanbul nüiversitesinde okuyorum :) arkadaş arıyorum hiç mi kimse yok :)


0|0
4|4

En İyi Kız Görüşü

  • istanbul üniversitesi... ama sanırım sizinle fakültemiz farklı ben edb. fakültesindeyim

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

Erkekler Ne Diyor 4

  • dostum okulun başlamadı daha herhalde. okula gittğinde binlerce kişi olcak. sen istemesende bi sürü kişiyle tanışcaksın :D

    0|0
    0|0
  • Hangi bölüm merak ettim

    0|0
    0|0
  • googleye yaz ben istanbul universitesinde okuyom arkadas arıyom varmı diye çıkar

    0|0
    0|0
  • potansıyelın yokmus ağa senın zaten :D nette aradıgına gore :d bıraz zor bulursun :D

    0|0
    0|0
Yükleniyor...