Ertesi gün hapı içtim kanamam oldu

çok önemli bir sorum var bu ay hasta oldum 8 eylülde bitti ve peşinden ilişkiye girdim daha sonra ertesi gün ilacı içtim kanamam oldu on gün sonra adet oldum fakat adet günüm 1 ekimde olması gerekiyordu sebep ne sizce ?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Ertesi gün hapı adet düzenini bozuyor.Sebebi o zaten.Adetten hemen sonra mı girdin ilşikiye?

Erkekler Ne Diyor 9

  • hap iç geçer

  • Ertesi gün hapları vücud üzerinde olumsuz etkiler yapabiliyor.

  • yaf arkadas burası üroloji degil sen bi dokdora sor bence daha iyi sonuc alırsın

  • koruma kullansanız yaaa

  • hamile olma olasılığın var

  • kardasım gıt doktoa gorun burdan fayda goremezsın

  • Ertesi gün hapı vücuttaki hormonları alt üst eden birşey ve aslında vücut için zararlı.Nedeni budur.

  • zten hamileliğin olması için en uygun zaman adetten13 14 15 .günler burdan yırttın bide hap aldın bu da iyi ama bence prezervatif en iyisi

  • ilişkiye girince fazla stres yapmışsın. ertesi gün hapı sebep olmamıştır. aşırı stresten mens düzensizliği yaşamışsın. korkulacak birşey yok. adet bittiği gün ilişkiye girdiğinde zaten hamile kalma ihtimalin çok çok düşük olur. bence korkulacak birşey yok. sormak istediğin şeyler olursa yine özelden sorabilirsin.

Kızlar Ne Diyor 6

  • strestendir

  • Konuyla ilgili bilgili kişiler var sitede.Onlardan destek alabilirsin.

  • 1 ekim mi dedi la.

  • aynı dert bendede var bende ertesi gün hapı kurbanıyım ve hamilemiyim onuda bilmiyorum hala adet olmadım adet günüm gecikti çok canım sıkkın

    • koruma denen bse var yaaa

    • Öncekileri Göster
    • adetime 10 gün kala ilişkiye girdim sonra ertesi gün hapı aldım ama 24 saati geçmişti 25 saat olmuştu 1 hafta sonra 2-3 gün süren kanama oldu sonra ben şüphelendim test yaptım 1 hafta önce negatif çıktı ama halen adet olmadım adetim 1 hafta gecikti :(

    • Sende ertesi gün hapı etkili olmuş.Adet olmuşsun zaten.Düzeni bozduğu için hap normal zamanda görmemen doğal zaten.Sorun varsa mesaj atabilirsin.Burdan haberim olmuyor çünkü buraya bakmazsam.

  • biyolojini bozmuşsun sebep bu. kafana göre ilaç içmemelisin jinekolog denen bişe var

  • ertesi gün haplarında bazen ardından kanama olabilir.. problem yok!

Yükleniyor...