Fenerbahçe ne zaman gerçek şampiyon olacak?

2 sezon önce 2 dakikalık şampiyonluk sevincinden sonra bu sezon da 2 aylık şampiyonluk sevinci ve uefa şampiyonlugu tescil edip feneri kabul etmiyor..bu fener amma şakacı kulüp acaba ne zaman gerçekten şampiyon olabilecek :)


0|0
1|7

En İyi Erkek Görüşü

  • fener şike yapmadan şampiyon olamaz...

    herzaman tek eğlence fenevbahçe :)

    0|1
    0|3
    • Bizim eğlencemizde Gs,bjk , ts

    • Hepsini Göster
    • 0 çeksekte uefa şampiyonuna yıllardır çakıyoruz ya idare ederiz yinede avrupa fatihiymiş galatasaray :P:P

    • zaten tek tesellinizde bu çaksanız ne olacak lig şampiyonlugu eşit türkiyedeki tüm kupalarda sizden üstünüz buna avrupa kupalarımızıda eklersek büyüde gel çocuk deriz :))

Kızlar Ne Diyor 1

  • ya ben acıyorum açıkçası cıddıyım en azından bır turkıye takımının adının boyle bırseye karısması üzücü hakettıklerını yasıyorlar belkı ama yınede sarsıcı bır durum

    0|0
    0|1
    • aynen ama olsun neticesinde hak yerini buluyor..kulupler birligi olayı kapatacaktı ama galatasaray tek başına karşı çıktı bi haksızlık varsa çözümlenip hak yerini bulmalı dedi uefaya şikayette bulundu federasyonu artık federasyon sıkıyorsa daha fazla üstü kapaklı işler yapsında görelim...

    • hayırlısı olsun ya

Erkekler Ne Diyor 6

  • sporsevmez , futbol düşmanları bu ülkeyi terkeedip , gerçek alın terinin hakkı verildiği vakit fenerbahçe şampiyon olur.

    0|1
    0|0
  • bizim torbayla gerçek şampiyonluğumuz var dostum siz bizim mutsuzluğumuzda mutluluklar arayıp meşaleler yakmak yerine bi başarı gösterinde kendi başarınıza gülün o kadar aciz bi takımsınız ki sadece fener yanildimi sevinebiliyonuz bursa bizi yener bursalılar evde gsliler meydanda şimdi bn sana bi soru sorim bu cinconlar ne zaman adam olacak

    0|0
    0|0
    • Hocam bu adamlara laf anlatamazsın. Bunlar kendi takımlarından çok bizi düşünürler. Soruyu soran kendi takımı adına bir soru sordu mu acaba. İşte boşuna biz demiyoruz En büyük Fener , tek büyük fener diye.

    • galatasaray bu sene vasattı ama ligi kaçıncı bitirdigi belli oldu sizin kaçıncı oldugunuzda şaibede şuan belki küme düşeceksiniz benki2inci sayılcak şampiyonluk silindi demekki 1 degil ama kaç önce onu bulun sonra yorum yapın :)) ayrıca sevinecegiz tabikide biz uefa kupasını aldıgımızda fener nasıl yas ilan ettiyse bizde şimdi sevinecegiz bu en dogal hakkımız...

  • Talihsiz bir takımız biz. Ancak herkez yaptığını görür buda gerçek tabi herşey bize anlatıldığı gibiyse

    0|0
    0|0
    • abicim talihle ne alakası var bu olayların :) bursa şampiyon olmuş fenerliler kutlama yapıyor bu talihsizlik degil saflıktan ibaret..inanın aynı durumu galatasaray bana yaşatmış olsaydı ben birdaha asla maçını izlemez maç sonuşlarıyla takımımı takip ederdim :)şimdi bidaha gene şampiyon olabilseniz nasıl inanıpta kutlayabileceksinizki güven burakmadılar 1 degil 2 :)

    • Hepsini Göster
    • yahu ben zor gün için bişey demiyorum galatasarayda zor günündeydi bu sezon bian döneklik aklımdan geçmedi..ben fenerbahçenin şampiyon olamayıp taraftarını kandırması yüzünden kızıyorum yazık degilmi size şampiyon olnuz sanıp yataga giriyonuz sabah bi uyanıyonuz başkası şampiyon :D ..maçı tvden izliyoz bi kanalda fenerin şampiyonluk kutlaması digerinde bursanın dedik ne oluyor sonra baktık fener şaka yapmış aziz başkan çok şakacıydı :))

    • Size eğlence doğdu işte.

  • Senin tip zaten fenerli olmaya müsait değil.

    0|3
    0|1
    • aynen dostum :)

    • Hepsini Göster
    • sanane benim profilimden gülüyorum çünkü seni biplemiyorum anlıyacagın adam yerine koymuyorum..sen gaymisin erkeklerin profillerinle bu kadar ilgilisin kızlar bana profilini gezdim demeye çekinirken sende bu merak niye...amacımı çözdüysen yardımcımı olacaksın uza bilader

    • güler hacı neden cünkü herkez dalga geciyor onlarla alışmışlar :D

  • gerçekten hakettiği zaman... bu sene trabzonspor hakediyo.

    0|0
    0|1
    • trabzon gönüllerin şampiyonu oldu ben fanatik bir galatasaray taraftarı olarak trabzonun çok hakkının yendigine inanıyorum

    • Hepsini Göster
    • Mrheroin bankasya diyorum baska bisiy demiyorum

    • zaten yeni bir marş var fenerin birinciyiz bank asya diye :)) facede adamlar klip bile yaptılar temiz saibesiz lig için fener bank asyaya :)

  • atın at gözlüklerinizi meyve veren agac taslanırmış yapmayın gercek şampiyon ne zaman olacakmış bırakın bu işleri hocam

    0|0
    0|0
    • neden sen şampiyonsan neden şampiyonlar liginde yoksun trabzon gitti paşa paşa oynadı ama yendi ama yenildi oynadı fener maçta oynayamadı kabul etmediler

    • Hepsini Göster
    • sizinkiler adam yani biz şampiyon olamıyacaksak trabzon gs fb olsun diyen bi başkan adammı yani ?

    • avrupada bizim başkan bjk veya trabzonu desteklemez başaralarında karalarsa ben burda o başkanada sövmezsem namerdim..neden tüm klüpler birbirlerini severken herkez fenere gıcık?çünkü diger kuluplerin avrupa başarısı olsun taraftarıda yöneticileride futbolcularrıda çekemiyor diger kuluplerde bu yok avpupada hepsi türk ama fener bunu daha idrak edemedi arkadaşım :)

Yükleniyor...