Fenerbaçe Marsilya maçı sonucu hakkındaki yorumlarınız neler?

ne düşünüyorsunuz arkadaşlar? Oynanan futboldan memnun musunuz?


0|0
15|45

En İyi Erkek Görüşü

  • Tamamen Aykut Kocaman'ın 60 dk da o

    ''kocaman'' futbolcu Alex'İ çıkarıp maçı garantiledik havasıyla müdahale sonucu gol yiyince hucum oyuncusu stohu cıkararak karsı takımın ekmeğine yağ sürmesi ile takımın gol mü atacaz savunma yapacağız ikiliminde kalması sonucu hezimete uğranmış rezil bir maç.

    0|2
    0|1

Kızlar Ne Diyor 15

  • yok arkadaş bu aykut adamı kanser eder yemin ederim kanser eder lan takım ne güzel oynuyor ne geri çekiyorsun şerefsiz herif bu kaçıncı hata be kaçıncı hata adamlar geberdi koşarken ne istiyorsun sen bu takımdan o kadar oyna oyna gel son saniyelerde gol ye iş mi bu*gitte kurtulalım artık be arsız herif.

    0|2
    0|0
  • güzel oynadık fakat bu sonucu haketmedik.

    0|2
    0|0
  • Gs li olarak fb nin genel olarak iyi oynadığını düşünüyorum ta kiii 2-0 ın yeterli olup geri çekilme kararını verene kadar. Aykut kocaman maçın 90 dk oldugunu unutu sanırım ve güzelim goller yalan oldu ha bide giden 2 puan huf oldu öyle yani :)

    0|2
    0|0
  • bir fenerbahçeli olarak: futbolcular gayt iyidi bundan memnun olmasına memnunumda maçı gene mhveden aykut kocaman diorum . bi ondan memnun olamadım :)

    0|1
    0|0
  • aykut kocaMAL a sormalısın bunu

    0|2
    0|0
  • son dakıkaya kadar gol yeme 2 -0 sonra 2-2- et ne dıyelım bız buna?

    0|3
    0|0
  • iyiydi beğendim

    0|3
    0|2
  • Erken sevinip saldılar kendilerini,sonrası mağlum.

    0|1
    0|0
  • Olm fenerliler konvoya çıktı bile:(

    Not: gsliyim

    0|3
    1|4
    • çıksa ne olacak ki .80 dk gol yeme gel 10 dk da 2 gol ye olsun bitsin berabere :D

    • Hepsini Göster
    • Faşizm ve anti-hümanizm felsefesinde başarılar.Zor bir hayat olacak.Ne demişler gün olur devran döner...What gider.

  • izlemedim yenildimi

    0|2
    1|3
  • karşılıklı top kayplarıyla fb pozsyon değerlndrp öne geçmşti ama takım son dklarda aldk maçı tarzında yaslanıncada marsilya kullandı şansını byk hata çnkü marsilya kaleyi arada yokluyordu gene.. stratteji hatası tamamiyle

    0|1
    0|0
  • Şanssız bitti

    0|1
    0|0
  • ben memnun kalmadım.. bıraz bıseylerın ogrenmesı gerek fenerbahcenın.. son dakıka gol yenmez...

    0|0
    0|0
  • memnun mu 2-3 kişi hariç kadronun değişmesi gerek adamlar pas yapamıyor ikili mücadele sıfır yazmaya kalksam kaç tane daha hataları var say say bitmiyor ki bide ben koyu bir fenerbahçeliyim

    0|0
    0|0
  • sonuc ?

    0|1
    1|1

Erkekler Ne Diyor 44

  • Fener kötü değildi o kadar

    Bizde şans yok.

    Kuyt sow krasic sakat

    Bunları biz Superlig icin almadık. Cl de şanssızdık evet. ama bu macta sakatlara bi baksanıza

    Bu macta baroni bekir - bienvenu olmamalıydı. Yanlış taktik yanlış 11 yanlış değişiklik her zaman ki gibi Feneri bitirdi.

    Halbu ki kadro iyiydi. Baktın 3-5 sakat var bekirin oldugu yere mali kaldırımı caneri geri cek sotchu da öne koyacaktın 11 de oynatacaktın.

    2-0 dan 2-2 pes dogrusu.

    Neyse ki diger takımlar da berabere kaldı. gruptan cıkarız diye düşünüyorum. Tabi düzelirsek

    0|0
    0|0
  • aykut kocaman o zenci piçinide al*git şu takımdan artık rahat bırak bizi

    0|3
    0|0
  • alex in oyundan alınmasından memnun değilim.

    maç içerisindeki göze en hoş gelen anlar yürüyerek oynadığı söylenen alex in her zamanki mükemmel zeka ve tekniğin birleşimi paslarıydı bence

    ayrıca 8 lig maçında 5 golünü son 15 dakikada atan Marsilya'ya adam gibi önlem almayan teknik kadronun kararlarından da memnun değilim

    0|2
    0|1
    • çok haklısın.

    • Hepsini Göster
    • valla gsli olmasına rağmen kaktüs bile hak vermiş alex in çıkarılmasının yanlış olduğunu, varsın gerisini aykut hoca düşünsün :)


      zaten çıkmak istemez gibi bir hali vardı

    • evet alex memnun değildi çıkmak istemedi

  • 2-0 dan 2-2

    Önünden top geçerken kaçan bir Bienvenue.

    Maçın veren kişi Bienvenue'dir neden mi?

    İlk golde inme geçirmiş alabalık gibi raksetti vurmak dışında her şeyi yaptı,döndü gol oldu.

    2.golden önce bombos top geldi ters kanattan top geldi.Toptan kaçtı.top döndü gol oldu.

    Tebrik ederim Sn. Kocaman

    0|2
    0|1
  • alex çıkmasaydı en azından topu fenerbahçe de daha fazla tutabilirlerdi. yazık oldu

    0|2
    0|0
  • 5 Dk daha olsa marsilyam 3-2 alırdı maçı

    0|2
    1|4
  • yazık oldu eldeki maç gitti

    0|0
    0|0
  • Bir Galatasaray'lıyım bu akşam Fenerbahçe'nin yenmesini istedim.Aykut Kocaman yine yaptı yapacağını.Bienvenü'nün girdiği dakikada Stoch oyuna dahil edilmeliydi.Artı skor 2-0 iken Baroni'nin oluşturduğu pozisyonu harcaması ve ardın gelen gol olayın akışını değiştirdi.Maç 2-1e geldi ve oyuncularda telaş başladı o dakikadan sonra Stoch'un oyuna girmesi hiç bir şeyi değiştirmedi.Yani ilk değişikliği Stoch'tan yana kullansa yakalanacak kontra ataklarla farka gidecekti Fenerbahçe.Artık olan oldu maç berabere bitti.Fenerbahçe hatalarından ders çıkartıp önündeki maçlara bakmalı...

    0|0
    0|0
  • Aykut'a Alex'in heykelini günde 3 defa yıkayıp cilalama cezası verilsin. ama güzel oldu sevindim yani sok dakikada gelen gole :)

    0|1
    0|0
  • Alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste! Dün aramızdaki ingilizleri gördükten sonra son topun gol olacağına inanmıştım;)

    0|2
    0|1
    • ohh iyi olmuş kardeşim o gole ne sevindim ama hahahaha

    • Valla ne diyeyim şimdi diyecek pek bir şey yok. Ama beraberlikte iyi sonuçtur bence.

  • Fenerbahçeli biri olarak artık Alexten nefret etmeye başladım yavvv arkadaş kol kırılır yel içinde kalır ama Alex efendi herşeyi dillendirdiği günden beri kulübe zarar vermeye başladı duygusallıkla hareket edip takımını yakıyor.

    0|0
    0|1
  • dün manchester nasıl koydu Gs'ye diyen fenerliler nolduu la nerdesiniz? daha top oynayamayan marsilyayı yenemediniz, muhabbet kuşu gibi konuşup durmayın artık

    0|1
    0|1
  • öncelikle Bienvenü denilen adamı futbolcu diye Fenere kakalayan menajeri, 100 yılın en başarılı menajeri seçmek lazım. bu adamı futbolcu diye alıpta halen maçlarda oynatan zihniyetinde içine sıçmak lazım.

    gelelim uefa av.ligine. Başınızda Aykut KOCAMAN varsa hayalleriniz bile güvenilir olmuyor ki, tahmin edilen sonuç bile iyi olmuyor ki, başarıyı bekleyelim. kritik oyuncu hataları ve gs maçları da dahil olmak üzere 1-0' lara, 2-0' lara yatmak isterken babayı alması vs. bunun birçok örnekleri var. burdan haykırıyorum artıkkkk.

    YETERSİZSİN aykut, KAPASİTEN YOK aykut, TAKTİK ÖZÜRLÜSÜSÜN aykut, EL FRENİSİN aykut, GERİ VİTESSİN aykut, İŞLEYEN ÇARKA ÇOMAK SOKUYORSUN aykut. BAŞARISIZSIN BAŞARISIZSIN BAŞARISIZSIN aykut.

    ooohhh beee:)))

    0|0
    0|0
    • Bir teknik direktör taraftar baskısıyla bir futbolcunun altında eziliyorsa zaten onda fazla bir şey aramayacaksın.Aykut kocaman günü kurtarmaya çalışanlardan arkadaşım.Taktiksel olarak aykut kocaman çok zayıf kalıyor. 2-0 net bir skor varken, topu ayakta tutarak rakibin hızını kesecek oyalayacak orta oyuncu alması gerekirken forvet oyuncu değişimi en basit yanlıştı.İkinci yarı alınması gerekilen oyuncu canerdi.Marsilya canerin olduğu kanadı sanki oyuncu yok gibi kullandı ve sonuç ortada

  • fenerbahçe, adamı kanser yapar

    0|2
    0|0
  • 2-0 dan maç verilir mi? bunu yapan takım final oynayabilir mi? aykut hoca ilk galibiyetinden oldu.

    0|2
    0|1
    • Aykut hoca kime hizmet ediyor ya.?

    • az daha şeytanın bacağını kırıyordu. ama marsilya gibi takımı sahadan sildiği maçı üç puanla kapatmalıydı.. çok üzücü bir durum.

    • aykut mümkünse s*ktirsin gitsin rahat bıraksın bizi

  • bir teknik direktörün takımının yenilmesi için ne yapması gerektiğine güzel bir örnek

    0|2
    0|1
  • bu takımın gelmişini geçmişini ruhsuz oynuyorlar bi cok futbolcunun heycanı yok acilen revizyon şart

    0|2
    0|0
  • Alex çıkana kadar FENERBAHÇE FENERBAHÇE gibiydi ama Alex çıktı oyun bitti. Biz ileri top çıkaramadık bu yüzden maçı verdik. Aykut hoca ne zaman eski kafalıktan kurtlur FENERBAHÇE ozmn başarıya gider. fatih terim 4-0 atak oynuyo biz 1-0 da bile defans yapıyoz..

    0|0
    0|0
  • son dakkalarda çok boşladı fener haketmedi

    0|2
    1|0
  • güzel caner ın goluyle önde

    0|2
    0|1
  • MARSİLYA TD BİLE FENER FAVORİ DEMİŞ FENR ABİ ISRAR ETME

    0|2
    0|1
  • Son dakikalara kadar iyi şeyler düşünüyordum. Ardından düşündüğüm tek şey Bienvenu'nun tam bir malak olduğu.

    0|1
    0|0
  • Allah belanı versin aykut

    0|1
    0|2
  • Elimizdeki maçı verdik, Alex christian değişikliği yaparken sebi anlayabiliyorum , orta sahada daha fazla mucadele etmek (başarız olsada amaç belliydi) ama Sow Bienvenu değişikliği neydi Allah aşkına, bu Sow bile hızı ve fiziğine rağmen Marsilya defansı arasında kayboluyordu , Bienvenu hem yavaş hem fiziksel gücü çok kötü, top yeteneği zaten sıfır, kırmızı kart görüp 10 kişi oynasak en azından ona göre davranır haraket edip, mucadele ederdik, ama 11 olup 10 kişi oynamak maçı kaybettirdi

    0|0
    0|0
  • 2 2 berabere kalırız canerle alex gol atar son sanıyede gol yerız maç 2 2 bıter. :)

    0|1
    0|0
  • kötü sonuç iyi futbol

    0|1
    0|0
  • hangi akla hizmet koşan basan oynayan marsilya karşısında ileride top tutan 2 tehlikeli oyuncuyu çıkarıp yerine yerine hıyar bıenvuyu alıp defans yapmaya çalısıyorsun bu kaçıncı aykut kocamann

    0|0
    0|0
  • gerçekten yazık oldu yoksa şimdi grupta liderlik garanti olmuştu

    0|0
    0|0
  • Berabere biter.

    0|0
    0|3
  • Alexi erken aldı bu oyuna çok yansıdı.

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    14
Yükleniyor...