4 yıllık ilişkiye son verdim ama çok pişmanım, gidip yalvarayım mı?

ben 4 yıllık bi ilişkiye son verdim ben ck pişmanım sinirlendim ayrılalım dedim.şimdi de arıyorum cevap vermiyo ne yapıym ben. gidip yarın yalvarım mı


0|0
8|20

En İyi Kız Görüşü

  • nasıl ben onsuz yapamam ya :) sen ayrılalım diyorsun karşıdaki de hemen kabul ediyorsa zaten o işte bi sorun vardır insan hiç mi dur demez. Bu kadar bağlanma incinirsin.

    0|0
    0|0
    • katılmıyorum.belki soruyu soran arkadaş suçlu üstüne tatlı niyetine ayrılalım diyor ?

    • Hepsini Göster
    • anlıyorum. Ama madem evlenmeye cok heveslı. Sen ayrılalım dıyınce dur derdı. Ha belkı sınırle yapmıstır. Yarını bekle belkı kendi arar konusursunuz. Aramazsa da içinde kalmasın sen ara konus. Herşey olacağına varır sonucta sevıyorsa kopamaz.

    • Kolay gidene dur demiyorsun, dilin gitmiyor, için acısada "tamam" diyorsun

Erkekler Ne Diyor 20

  • Ya sen ayrilalim dediginde hic tepki vermiyorsa zaten o senden coktan ayrilmistir bileki bahane ariyodur benimxe 4 yillik iliskim bitti sinirlendim oda yani cok bunaldimya telefonda bana niye annenin yaninda değilde disarda konusuyosun demisti of biktim dedim bitsin madem oyleyse ya nedir bu sacmalik dedim hic umursamadi bile isterse 40 yil olsun bazen insanlar ufacik bahaneye bakar ustune onca yalvardimda dizde coktum herseyi yaptim kazanmak icin o ise kilini kipirdatmadi sanki onu aldatmisimcasina dusmanlasti oysa gecmiste o bana oyle bi konusunu acti nekadar cok uzulup aglayip yalvarmistim iste sevginin boyutunu anliyorsun bu noktada.

    0|0
    0|0
  • Son Pişmanlık FAyda Etmez Çoktan Bulmuştur Başka Lolitayı :D Sen Yeni Denizlere Açıl Bence YENGE :D

    0|0
    0|0
  • Eğer arasanda yalvarsanda mantıklı biriyse cevap vermeyecek ve dönmeyecektir.Her küçük şeyde ilişki masaya yatırılmaz...

    0|0
    0|0
  • ben bu ınsanları anlamakda cok zorlanıyorum ya.bı ınsan 4 sene gecırdıgı bı ınsanla sonuc olarak evlenmıyosa pes ya.madem evlenmemıssın 4 senede gecmıs zaten bıtmıs gıtmıskı o ılıskı.kardes gıbı olmussunuzdur sız artık ya .paylascak ne kalmıstırkı.bence evlenmıceksen sen o işin peşini bırak.hoş evlencek olsan 4 senede cokdan evlenırdın zaten

    0|0
    0|0
  • işin aslını pekbılmeden yoruma dayalı yapıyorum sakııın olll bırsey yok ayrılalımdedın ayrıldınmısankı o senden ayrıldımı nerden bılıyorsun acmıyor ok ama 4 sene az degıl kolay kolay erkekte hemen bırakamaz zaten tabıı sevmıyor gonul eglendırmıyorsa 4sene bekle panık yapma yalvarıyım dedıgıne ıstınade bırsey dıyorum yalvarıcakbırsey yaptıysan 3.kişi olayda es kaza yanlıs anlasılmadan dolayı boyle olduysa ısın zor dıyebılırım hee yoksa ozaman yalvarma oanık yok okee

    0|0
    0|0
  • ilk önce bi sakin ol ve özel değilse konuyu aç biraz mesela neden oldu konu neydi kendince haklı olan kim ?

    0|0
    0|0
    • tutturmuş evleneleim diyo(( daha geçen defa üstünden sariışın tüy bulmuşdum.burda arkadaşlarla da paylaşdım( eskisi gibi diyilik artık. bi güvünsizlik düşmüş içimize(( hep kavga falan(( bıktımmmm her şeyden inanki çk kötüyüm kimse anlamıyo beni((ya ben bakanlikta çalışıyodum beni işden çıkardı. okula öyretmen düzeltdi( ben kendim azeriyim Baküde yaşıyorum(( son zamanlar onun deyişdiğ\ini hiss ediyorum((

    • tatlimsilimon un dediği gibi hem evlenmek isteyip hemde ayrılıgı hemen kabul edip ayrılan insanda vardır bi rahatlık. dürüst olayım aynı tavrı bende sergilemişimdir.hayatında biri var büyük ihtimal ve onla denemek istedğinden dur dememiştir sana.

  • yalvarma ben mesela bana yalvaran bir hatuna saygımı büyük ölçüde yitiririm

    ortada buluşmaya çalış baktın istek yok devam et önüne bak

    0|0
    0|0
  • haklı sebepten ayrıldıysan gerek yok hta yaptıysan yalvarmadan çözüm bul

    0|0
    0|0
  • Şimdi bir mesaj çek, "ani bir karar verdim, umarım affedersin."

    0|0
    0|0
  • ex ten next olmaz ;)

    1|0
    0|0
  • Daha çok ağlayacaksın Zülbiye <3

    0|0
    0|0
  • Hatanın kendinde oldugunu düşünüyorsan git konuş...

    0|0
    0|0
  • ayaklarına kapn gözünün çapanı yiyim de

    0|0
    0|0
  • yapcak bişi yok

    0|0
    0|0
  • Hayır gidip yalvarma. Yalvarmadan git!

    0|0
    0|0
  • öldür kendini bence.bu ne la hep yanlış anlamalar falan fila olur geçer.

    0|0
    0|0
  • öfkeyle kalkan zararla oturur unutma bunu

    0|0
    0|0
  • Oda bir anda sildi mi 4 yıllık ilişkiyi..

    0|0
    0|0
    • yok şokkkkkkkkk oldu((

    • Hepsini Göster
    • yok nasıl istiyosan öyle yap dedi(( amma bana bi daha geri dönme dedi.o bakışlar beni deli ediyo yaaa. arabasını sürdü gitdi((

    • Hayırlısı diyeceksin direk ayrılalım deyince ayrılandan hayır gelmez.

  • belkide böylesi hayırlıdır

    0|0
    0|0
  • "(((((" bu ne? Ayrıca neden yalvarıyorsun? Kadın dediğin güçlü olacak.

    0|0
    0|0
    • ya adam nomal konuşuydu(( sinirlendim söyleyi verdim yaaa (( yok vaalla ben onsuz yapamam

    • Hepsini Göster
    • Heralde üzgün işareti yapmaya çalışıyor..

    • nasıl yani,? ya adamdakafamı bıraktım yaş 32 benimde 25(( yaşlandık bee(( her gün evlilik muhabbeti kafan şişdi beeee(( ya neden anlamıyo yazın evlenenim diyorum razı olmuyo

Kızlar Ne Diyor 7

  • Bir şey yapıyorsan arkasında dur.

    0|0
    0|0
  • Hayır bence sakın yalvarma,aradın ve açmadıysa belliki pişman oduğunu anlamış ve düşünmeni istiyor. Seviyosa gerçekten o seni arayacaktır.

    0|0
    0|0
    • aradım ama konuşmak istemedi(( ne yapıcağımı bilmiyorum aklımda tek bir şey var ölüm(( ben çok zayıfın iradem yok. güçlü birsi değilim(( hala depresyadan çıkmadım( yine düşücüm deprsyona( ben mümkünsüzlüyü kabul edemem

    • Seni bir anda silen biri için bukadar kendini yıpratmamalısın canım hele ki ölümü hiç hiç aklına getirme senin hayatın herşeyden değerli.Olmuyosa olmuyodur zamana bırak ve o süre içinde başka şeylerle ilgilen zorr ama sakın yanlış bişey yapma

    • kimseye anlamıyo(( her kes boş ver diyo. bir söz var ya bir yaranın ağrrısını hekimden sorma çekenden sor(( ağır geliyo bana( kabullenemiyorum( nefret ediyorum kendime böyle zayıf olduğum için. inanki içimi açacak bir şey yok etrafımda . iyreniyorum her şeyden . tek Oydu amma onu da galiba kaybettdim. acılarla yine baş başa kaldım. acizim . bak yemin edoyorum aklimda ölümden başka bir şey yokki. bir şey etmeliyim. ancak kendimi öldürürük ona acı vere bilirim. şu an sana yazdığım an da aradım ama

  • seni sevseydi kesinlikle bi şekilde seninle irtibata gecerdi sakın arama. Bekle o arasın. Seviyosa inan bana elbet dönrr. Benim sevgilim bi sene sonra bana döndü :-) ben hiç bişy ypmadan!

    0|0
    0|0
    • gidecek başka yer bulamamıştır belki. 1 sene bu ya, insan 1 sene durabiliyorsa seviyorum dediği kişiyi, bence gerçekten sevmiyordur.

    • aama bazen zaman ve sartlar herseyi değiştiriyor. sadece bekle sen

  • ne yalvarması sakın bunu yapma hiç bi tepki yokmuş işte onun yapamdığını sen yapmış olabilrsin sen neyin pişmanlığnı yaşıyorsun ki

    devam et kendine vakit ayır sosyalleş kafanı meşgul et çalışıyorsan ona yoğunlaş

    hayırlısı olsun

    0|0
    0|0
  • ayrılalım dediğinde sonunu düşünmedin mi gıdıp yalvarayım diyor nereye yalvarıyorsun.Otur aşağı zaten dur gitme,yapma etmede dememiş bırde gidip yalvarıcaksın..Bekle..

    0|0
    0|0
  • az bekle

    0|0
    0|0
  • 4 yıllık br ilşki dile kolay.. hadi sen hata yaptn ayrıldın o nye izin verdi hadi izin verdi arıyorsun neden açmıyor bence bitme zamanı gelmş ztn .. bence zamana bırak ve süreçte kenedene değer ver

    0|0
    0|0
Yükleniyor...