Survivor all star takımlar nasıl olur sizce?

yani siz olsanız nasıl takım kurardınız survivor 22 kişi açıklandı sizin görüşünüz nedir?


0|0
3|3

En İyi Kız Görüşü

  • anıl nerdeyse o takımı tutacağım ama 1 şartla, nihat olmayacak :D

    0|1
    0|0
    • anıl tetik çok temiz kalbi ve özverili bir çocuk son halini gördüm inanamadım ilk survivora katıldığında çelimsizdi falan dedim sonra adam 3. cü oldu ona ben yoğurtçu anıl diyorum :D

Kızlar Ne Diyor 2

  • Bu sene ki kadroyu hiç sevmedim ben ya.

    0|0
    0|0
  • kadroları gördüm bir kaç kişi dışında iyi hepsi

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 3

  • Pascal, Hilmicem, Turabi, Hasan, Hakan, Doğukan, Merve O, Merve A, Nadia, Serenay, Berna
    Bana göre en iyi olabilecek takım.

    0|0
    0|0
    • kadron güzel kardeşim karşı tarafa adam kalmıyor :D ezer bunlar hasan ile turabiyi aynı takıma koymazlar

    • Bu takım olsa yenilmez armada olur, ama yapmazlar tabi :) muhtemelen turabinin takımı yine güçsüz olacak tanıtımlardan hissettiğime göre.

  • saçma buldum

    0|0
    0|0
  • iyi bakalım

    0|0
    0|0
Yükleniyor...