Aziz Yıldırım'ın şike yaptığını düşünüyor musunuz?

tapelerde dediği gibi, sizce Ayşe tatile çıktı mı ?


0|0
4|10

En İyi Erkek Görüşü

  • Dusunmem gerekmiyo bilmem yetiyo... yarin marsilyaya basarilar dilerim

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • GalataSaraylıyım eğri oturup doğru konuşalım. Tüm takımlar şike yapıyor bu böyle biz yapmıyoruz diyemeyiz elbet vardır şikelerimiz. Fenerin tek suçu yakalanması..

    Kusura bakmayın renktaşlar dürüst olmak her zaman iyidir !

    0|2
    0|1
  • yaptıysa da tek başına mı yaptı? saçmalamayın objektif olun

    0|0
    0|0
  • Tek Aziz Yıldırım yapmıyor, Türkiyede futbol başlı başına şike. Ama ne hikmetse bi onu yakaladılar.

    0|0
    0|0
  • Dusunmuyorum biliyorum

    0|0
    0|0
    • yani yapmadığını biliyorum yanlış anlaşılmasın.d

Erkekler Ne Diyor 9

  • aziz yıldırım yapmaz öyle şeyler

    1|0
    0|0
  • yarın hepimiz Marsilyalıyız diyen arkadaşım :), Fenerbahçe Son 10 Yılda 1 sezon hariç , 2 sezon(geçen sezonu dahil edersek 3 )son haftada diğerlerinde ya bir hafta yada bir kaç hafta önce Şampiyonluğu kaçırdı,sence yapsaydı en azından son maçta şampiyonluk kaçırırmıydı?

    0|0
    0|0
    • kim demiş onu merak ettim:)

    • yaa ne geçen senesi

      nasıl bi iştir azis içerde diye playoff oynandı.. 1 ve 2. arasında 9 puan farkla bitmiş sezon

      şampiyonluk maçı oynanıyor, ne alaka ?


      son maçlarda şampiyonluk kaçırırmıydı diye bakmak yerine, şike olmasaydı fenerbahçe şampiyonluğa bu kadar yaklaşabilirmiydi diye neden düşünmüyoruz ?

    • yapan kişi sonunuda getirirdi, o yüzden sormuyorum o soruyu , geçen sezona gelince bizde play off istemedik ama bu sezon başında alınmış bir karardı, bunun haksızlık olacağını (olduğunu) son maça kadar başta Aykut Kocaman olmak üzere dile getirdi ama neyin nasıl olacağı sezon başından belliydi

  • Ben şahsen inanmıyorum bir fenerli olarak. Zengin bir takımımız var. Türkiye'nin şartlarındaki ezik takımlar para karşılığı maç satıyor. Bizde hayır diyemiyoruz :)))

    1|0
    0|0
  • şikeyi fenerbahçe için yaptık diyen bir adam var ise,fazla söze ne hacet

    0|0
    0|0
  • bence hepsi yapıyodur ve hepsi aynı b.k

    0|0
    0|0
  • herkes yapıyor, hakan şükür bile milli maçlarda şikeler vardı herkes biliyordu.

    0|0
    0|0
  • Yaptığı kesin zaten.

    0|0
    1|0
  • fenerlı olupta şikesiz senesi geçermi. allahsız tosbaga lan bunlar. asacan o r özurlusunu

    0|0
    1|1
  • Asıl şikeler şike yasası çıkmadan önce öyle bi yapıldıki.Ve bunun en ustası da gs.. bunun kanıtları bile var.ve 2011de trabzonspor.yüzde yüz şike yapmıstır.. asıl pislikler bunlar.. Fenerbahçe de Aziz Yıldırım da şike yapmaz.. Kimse sütten çıkmış ak kaşık değil.Sağa sola şikeci diye konuşanlarda neyin ne olduğunu bilmeyenler.

    1|0
    0|0
Yükleniyor...