2 ay önce ayrıldığınız kız arkadaşınızın doğum gününü kutlar mıydınız?

Sorum erkekleree düzgünce cevap verin lütfen .

2 senedir çıktıgınız cook sevdiqinz bi sewqiliniz var ve 2 ay önce ondan ayrılmak zorunda kalıp ayrılıyosunuz ve onun 10 qün sonra doqüm qünü war kutlarmısınız veya süpriz yapar ona bidaha dönermisiniz ? .


0|0
2|12

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 11

  • ilişkileri ne kadar ciddi yaşarsanız o kadar mutlu olursunuz..oyun mu bu ayrılayım dogum günü var barışayım..dogum gününü kutlarsınız ama ilişkilerde geriye dönüş çiftlere yarardan cok zarardır bence..ben böyle bişi yapmazdım yapacak sevgiliyide kabul etmezdim..

    0|0
    0|0
  • ben öyle birşey yapmam,

    0|1
    0|0
  • yanlış anlaşılma olmasın diye kutlamazdım

    0|0
    0|0
  • "2 ay önce ondan ayrılmak zorunda kalıp ayrılıyosunuz" zorunda kalmak kadar saçma birşey yok bence aşıksanız ayrılmıcaksınız abi erkek arkadaşın gaymı çıktı 10 gün sonra ölcekmı çok saçma ya

    0|0
    0|0
    • Ailelerden dolayı ayrıldık biz ole sacma bi neden deqil anlıcann. ben hala katlanırım diyorm ama o yoruldu artık o yzden koydu noktayıı .

  • G harfi yerine q yu kullanmayı tasvip etmediğimi söyleyerek başlıyorum.Alfabemizde olan harfleri kullanın lütfen genç arkadaşlarım.

    Ayrılmak zorunda kalmak derken zorla mı ayrıldınız?

    0|0
    0|0
    • Alışkanlık.

      Ailelerimzden dolayı zorla yani .

    • Hepsini Göster
    • Aynen öyle,rica ederim.Alışkanlık da olsa yine de dkkat etmeye çalış olur mu hadi görüşürüz.

    • :) tamam olur

  • doğum günnü kutlarım ama nabzını da yoklarım. Bana karşı boş değilse geri dönmeye çalışırım.

    0|0
    0|0
  • 2ayda olsa bir yasanmislik var herseye rağmen seninle olmak güzeldi derdim

    0|0
    0|0
    • inşallah dediqn qibi oda aynı seyi söyler teşşekkrler.

  • Neden ayrıldınız?

    0|0
    0|0
    • Ailelerden dolayı. aşamadıqımız sorunlar var ben hala onla birlikte herşeye katlanmak istiorm ama o istemiyo beni. doqum qünüm için bişyler yaparmı diye düşünüorm.

    • Hepsini Göster
    • teşekkrler .

    • Rica ederim.

  • Muhtemelen hayır.

    0|0
    0|0
  • dönermiyim dönmezmiyim bilmem, ama bi dondurma söylerse bakarız :)

    0|0
    0|0
  • Sadece bir mesaj atarım.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • Msj at kutla ben derim.. O kadar yılın hatrına en azından.. Emeklerin hatrına.. Ama sürpriz yapma derim..

    0|0
    0|0
    • tam tersi canım :) benim doqum qünüm o kutlarmı die düşünüorm .

    • Kutlar inşallh.. ama o kadar yıl geçmişş.. kutlar kutlar..

    • inş :)

  • Kutlayabilirsin sonuçta biten bir ilişkinin ardından yaşanılan güzel şeyleri unutmamak gerekir fakat sürpriz yapmamalısın bence

    0|0
    0|0
Yükleniyor...