Tanımadığınız birisiyle nasıl tanışırsınız?

Kafede kesiştiğiniz birisi,mahalleden biri veya arkadaşının arkadaşı ... Farketmez,nasıl tanışırdınız ? Nasıl kaynaşırdınız ?


0|0
6|21

En İyi Erkek Görüşü

  • Sandalyeden iter tutmasaydım gidiyodun ehehehhe derim muhabbet açılır

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 20

  • afedersiniz sizi eskiden benzettiğim birisiyle karıştırmak için yarım saattir kıvranıyorum ama beceremedim, şu ana kadar eşsiz gözüküyorsunuz, aklınıza alternatif biri gelirse şurada öküz gibi size bakıp bunu düşünüyor olacağım.

    ...

    Atın bunu buradan:((

    0|0
    0|0
  • utangaçım ve çekıngen o gelirse tanişiriz :)

    1|0
    0|0
  • özür dilerim tatlı güzel nazik kibar şeker prenses bal saf temiz nadide narin istisna muhteşem bir tanecik hanfendi.

    burası giriş:D

    Sizi uzun zamandır takip ediyorum. bu zaman zarfında hal hareket tavır eda naz niyaz şekil bakış gülüşünüzden çok etkilendim.

    burası gelişme

    Eğer sizde uygun görürseniz sizi tanımak isterim. bu şansı bana lütfen veririz.

    Buda sonuç:))

    0|0
    0|0
    • Fazla samimi gibi. :)

    • Hepsini Göster
    • Hocam bu kadar nezaketi hakettikten sonra sunsan? Böyle davranıldığı için çıta yükseliyor işte, lütfen.

    • ciddiye almayın tamam. reelde böyle bir durum tabiki olmaz:))

  • biraz kıza bağlı, önce çevresinden tanırım. Daha sonra onun arkadaş çevresinden tanıdığım varsa onun bahanesiyle takılırım sonra arada ona laf flan atarım. Hani şey için söylemiyorum yakışıklı der bütün kızlar bana. Bunun vermiş olduğu heyecanla bunları yapabilirdim :D

    0|0
    0|0
  • Hiç beceremem.

    0|0
    0|0
  • Mahalledense selam veririm, boşsa oturur muhabbet ederiz

    1|0
    0|0
  • Tanışmak istiyorsan sadece teşebbüs et. Bazen tereddütte kaldığında fazla düşünmeden hareket etmek en iyisi oluyor. Git konuş ve tanışmak istediğini söyle. Ne olur yani; yumruk yemezsinya?

    0|0
    0|0
  • tanışabilirmiyiz. muaaah

    0|0
    0|0
  • "nrerhaba sisi gördüğürnden beri göslerirni sisden alarnıyorurn"

    0|0
    0|0
  • arkadaş ortamlarında, otobüste yer verme muhabbetlerinde, cafede bilirkişi rolünü oynarken, eğlenmeyi ve güldürmeyi sevdiğim için masada milleti güldürürken de dikkat çekip tanışmak isteyenler oldu...

    0|0
    0|0
  • "selam canım nbr?" abazan terk! :D

    0|0
    0|0
  • ben tanısamazdım ya terslerse falan dıe cekınırdım

    0|0
    0|0
    • Aynen :( Ne olcak bizim halimiz ?

    • Hepsini Göster
    • Aynıyız,resmen.

    • boyle bi video vardı izlemissindir belki rocco cocugu :)


      link

  • ve bir kez daha şaşırdım bakışmalara önem verildiğini bilmiyordum.

    0|0
    0|0
  • Zamanla

    0|0
    0|0
  • off hiç beceremem

    0|0
    0|0
  • hayatta tanışamazdım cekınırdım :D

    0|0
    0|0
  • Pardon ? Saatiniz varmı ?

    0|0
    0|0
  • ben pek tanisamiyorum utangac bir kisiligim var

    0|0
    0|0
  • valla bende bilmiorum arkadaş ya bu sorunun cevabını bi ögrensem

    0|0
    0|0
  • ne bakıyon ne bakıyoooon die tanısırdım :D ama güler yüzle tabi şaka niyetle söyledigini anlayacak.

    0|0
    0|0
    • İnsanı iyice kabuğuna kaçırcan ha.

Kızlar Ne Diyor 6

  • ortak tanıdık varsa tanıştırması istenir. merhabaalar, günaydınlar, iyi akşamlar vs ile başlanır sonrası zamanla. ilk fırsatta konuşulur ve akışa bırakılır

    0|0
    0|0
    • Yoksa ?

    • merhabaalar... diye söylediğim kısım her iki durum için geçerli.

      sen az biraz durumu özetle ona göre söyleyelim en iyis. aynı sınıftan, iş yerinden vs biriyle mi tanımak istiyorsun

  • Hiç tanımadığım birisiyle tanışmak için bir şey yapmam elimde değil. yeni tanıştığım insanlara karşı mesafeli oluyorum. soğuk diyorlar ama nedense tanıdığım insanlarda tam tersini söylüyor. yerimde oturmayı tercih ederim :)

    0|0
    0|0
  • 0|0
    0|0
  • İlk günde olmaz bu şeyler. Mesela mahallede bi kaç kez kesişirsin (baya bi) sonra kendisi tanışmaya gelmezse ben giderim.

    0|0
    0|0
  • adımı söyleyerek tanışıyorum senin barkodun varsa bilemiycem ya :(

    0|0
    0|0
  • hiç tarzım değil keşismişizdir ve bitmiştir olay o kadar

    0|0
    0|0
Yükleniyor...