Futbol ve basketbol izlemeyi seviyorsam ve voleybol, tenis oynayıp kickboks yapıyorsam ne olmuş? Tek sorun bayan olmammı?

Neden kadınlara yakıştırılmazki bu sporlar? Daha ne kadar duyacağım "başka işin mi yok?" laflarını?
bunlar sadece erkek sporu değildir!


0|0
5|17

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 16

  • Türkiiye ligi hariç futbolu...
    nba'yı.. severim.. basket futboldan daha keyiflidir zaten..
    dövüş sporu denen şey bence spor değil..
    voleybol zevkli bir oyun..
    güzel tenis maçı olursa izlerim.. roger federer, djokovic, murray, serena williams gibi...
    nfl 'i tavsiye eederim..
    ben daha çok izleğiciyim :)

    0|0
    0|0
  • bizlik bişi yok abi izle sen

    0|0
    0|0
  • Haklisin. Ben sadece boks, kickboks :D

    0|0
    0|0
  • Maşallah

    0|0
    0|0
  • senin bir sucun yok evladım :D

    0|0
    0|0
  • gayet yakıştırıyorum kadınların erkekten bir eksiği yok fazlalığı olabilir ayrıca kendini koruyabilen kadın baş tacıdır.

    0|0
    0|0
  • Daha ne olsun, devam..

    0|0
    0|0
  • Yap yap

    0|0
    0|0
  • Helal, aynen devam.

    0|0
    0|0
  • bunda bir anormallik göremedim ben..

    0|0
    0|0
  • Son derece haklısın spor son derece güzel bir şey bence herkez yapmalı bütün milletimiz sen gibi olsa türkiye bam başka biyer olurdu

    0|0
    0|0
  • O değilde koca bulamican kickbokscu :D

    0|0
    0|0
  • Nasıl bir çevren var :) sacma sapan konu acmana neden oluyor

    0|0
    0|0
  • bir erkek olarak senin kadar sporla ilgilenmiyorum şimdi utanmalı mı senle gurur mu duymalı :)

    0|0
    0|0
  • İdeal bayan olmuşsun sen :)

    0|0
    0|0
  • başka işin mi yok yaaa

    0|0
    0|0
    • Iste sende o kafadakilerdensin. Ben hem calisiyorum, hemde spor yapiyorum. Asil bunda ne var?

    • Hepsini Göster
    • Tepki gormek cok hos olmuyor, "aaa kız kismi yaparmi bunlari" moduna giriyorlar hemen

    • kaale bile alma sende onları bence

Kızlar Ne Diyor 5

  • İyi olmuş çokta güzel iyi olmuş 👏

    0|0
    0|0
  • Futbolculuğumu yadırgayan erkek görmedim daha önce ne alaka? Bende Alex Morgan olamaz mıyım olurum ama Türkiyeden olmaz orası ayrı :D:D

    0|0
    0|0
  • bende futbol macı izlerim :) ama digerlerini yapmam sen bilirsin dünyaya bir defa geliyorsun istedigini yapmak hakkın başkalarına kulagını kapat :)

    0|0
    0|0
  • Kadin hep güçsüz gorulur ya :/
    Sen devam edip kanitla tersini.

    0|0
    0|0
    • Baya gucsuz goruyorlar, yakistiramiyor kimse. Evde oturup yemek yapsam ya da yemek kursuna gitsem, benden iyisi olmazdi heralde

  • yalana bak 😂😂😂😂

    0|0
    0|0
    • Kendin yapmadiğın icin sana yalan geliyor ama, canim bu sekilde cok insan var, sende bu gruba girsen fena olmazdi hani

    • Hepsini Göster
    • Cidden cevap bile vermeye degmezsin. Zeka seviyenin bariz düsük olduğu belli. Sen simdi istediğin gibi düşün. ama o kafayla ne kadar becerebilirsin emin değilim.

    • tamam haydee daha çok belli etme kendini. Bu 35 senelik spor hayatimda senin gibi kendini sergileyen spor meraklısı görmedim. Şunu da unutma bu bulunduğun şikayette hiç bir sporcu ve ya spor meraklısi bulunmaz. Aksine aileler çocuklarını eşlerini o kadar çok istiyorlar ki sporla ugraşsin hatta gelip bize yalvariyolar ikna edin diye. Senin gibi akaşma kadr pc başında kararsız kaldıkları için anladın? Zorun gitmesi çok normal ama böyle napalım 😉😉😉😉😉

Yükleniyor...