Çok sınırlıyım n'apaçağım ben

evde kırmadık kapı kalmıyor sınırden ailemle tartıştığım zaman dışarda öyleyim biri ters baktığı zaman direk kavga ediyorm napçam ben bir akıl verin


0|0
10|6

En İyi Kız Görüşü

  • Sinirden erken yaslanicaksin bu gidisle

    Neden kendine ve ertaftakilerine sıkıntı veriyorsun ki, bosver sallah gitsin Hayat sinirlenmekle geçerse kanser hastaligi olursun (Allah korusun)

    Yani diyecegim su ki, dunyaya bir kere geliyoruz rahat olmaya bak

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 9

  • sinirini dizginlemeyi öğrencen...

    0|0
    0|0
    • inş benimde ümitle bekledigim bu

    • hepimizin sinirli anları oluyor ama kırıp dökmüyoz, sinirlendiğinde cık dışarı hava al iyi şeyler düşün ve unutmaki öfkeyle kalkan zararla oturur...

  • psikolog gitmeyi neden delimiyim ben diye görüyosunuz? her insanın bence psikologa ihtiyacı var bu delilik değil.. Bi nevi rahatlama deşarj olma kimseye anlatamadıklarını anlatıp uzman kişiden yardım alma.. Bence psikologa git tek çaren bu

    0|0
    0|0
    • son çare oysa böyle yaşmaya devam hacı

    • sen yaşıyosun da millet seni çekmek zorunda mı kapı falan kırıyosun evde terör estiriyosun ? ilerde evleneceğin eşine yazık bence tedavi ol

    • sanada vur dedık öldür demedik

  • piskologa git kendini iplemeyi de bırak.o kadar da önemli değilsin.empati denen bir şey var değil mi?

    0|0
    0|0
    • bana göre piskolok ruh doktoru yanı deli dokturu birdaha adımı atmam

  • Üzücü bir durum bizim elimizden bişey gelmez üzülmekten başka..

    Allah ailenin yardımcısı olsun kimse böyle bir evladı olsun istemez..

    0|0
    0|0
    • arkadaş aileme kavga etmemk için zaten kapılardan duvarlardan sinirmi cıkarıyorm yaptıgın yorum ayıp degilmi

  • psikatriye gitmeyi hiç düşündün mü?

    0|0
    0|0
    • delimiyim ben ne işim var deli doktorunda

    • Hepsini Göster
    • o zaman altında başka nedenler var.seni rahatlatacak sakinlştirecek bişeyler yap...

    • birtek içince sakınleşebiliyorm

  • Resmını gosterde dışarda karşılaştıgımız zaman bakmim sana ( ' , ' )

    0|0
    0|0
    • kızlar degil erkekler bakınca kavga ediyorm hem sen ankaradamsın :D

    • Hepsini Göster
    • El kaldrımak aklımdan bıle gecmedı. hanı bı sorun oldugunda ayrılma sebebı bıle olabılır bagırıp cagırman.mesela benım nışanlımda cok sınırlı bırı.bazen cok fena bagırır ve ben ondan sogurum.o anlamda dedım

    • insan sevdigini incitmez üzme onun canını yaksam en başta benim canım yanar

  • Ders almadan vazgeç bu sinirden pahalıya malolabilir

    0|0
    0|0
    • öyle gözüküyor inş sonu kötü olmaz ama hap kullanmaya başlıcam sinir hapı

    • hiç denemede deirm herşey sende bitiyor o haplarla kendini uyuşturma

    • en azından cevremdekı insanlar rahat eder

  • Uğraşacak birşeyler bul.

    Bir hobi edin kendine

    0|0
    0|0
    • sporla ugraşıyorm oyun oynuyorm hobılerim bunlar yüzüyorm

  • bi matador bul

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 6

  • akıl verelim tamam da nereye koycan ki onu :((

    2|0
    0|0
  • BBC'nin "Beyin" diye bi belgeseli vardı. Orda da aynen senin gibi öfkeli olan bi adamı gösteriyorlardı. Herşeyi kırıp döküyor. Ama adamı nasıl olduysa tedavi ettiler. O belgeseli izlemeni tavsiye ederim... Bide bi psikoloğa da görünebilirsin

    0|0
    0|0
  • Ağız burun devam

    0|0
    0|0
  • ALLAH sabır versinn

    0|0
    0|0
  • Bir gün daha deli birine takılırsın adam takır takır şarjörü boşaltır üstüne.

    0|0
    0|0
    • affetmez:D

    • Hepsini Göster
    • hacı 5 defa bıcakladm burnumu kırdılar cok kavga ettim cokda dayak yedm cokta dövdm

    • Ben kendi arkadaşıma sokacaktım az kalsın çocuk önüme geçti sokma diye gözüm kararmıştı geçiriyordum son anda kendime geldim.. Kavga boş iş uzak dur kavgadan.

  • Spora yazıl.Strese birebir.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...